Monenlaiseen höpötööttiin olen elämäni aikana törmännyt, mutta viet pisimmän korren. Joten älä enää jaksa tai edes vaivaudu.
Älä jaksa enää mies, älä vaan jaksa
18
289
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ajattelet kuitenkin kun täällä vaivaudut avautumaan 🫵
- AnonyymiUUSI
Näin on, ajattelen välillä myös ripulia ja että toivottavasti en saa sitä.
- AnonyymiUUSI
Vaivaudun kunnes ollaan naimisissa, kuten kuuluukin😇❤️
- AnonyymiUUSI
Ei tässä elämässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä elämässä.
Kyllä nimenomaa tässä elämässä😌❤️✨️
- AnonyymiUUSI
😭😭😭😭😭
- AnonyymiUUSI
Miksi olet vihainen mulle?
- AnonyymiUUSI
En ole vihainen. Pettymys on se sana joka ollut eniten pinnalla eikä se tunnu lähtevän millään pois. Muuta sanottavaa ei oikeastaan ole hänelle enää, ei täällä eikä muualla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole vihainen. Pettymys on se sana joka ollut eniten pinnalla eikä se tunnu lähtevän millään pois. Muuta sanottavaa ei oikeastaan ole hänelle enää, ei täällä eikä muualla.
Jos olen hän niin olenko tehnyt jotain mihin olet pettynyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itkien eilen sitä kun tajusin ettei nähdä silloin kun luulin että nähdään. Mutta olet oikeassa. Kaikki menee koko ajan päin honkia.
En ansaitse tuollaisia sanoja.
- AnonyymiUUSI
En jaksa, enkä vaivaudu. Aika ajoi sinusta ohi. En haluaisi olla mitenkään ylimielinen, mutta jotenkin tuntuu siltä, että minulle tämä päätöksesi oli lopulta hyvä.
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä kaikille, ei epäilystäkään.
- AnonyymiUUSI
No enoö ole minäkään toiseen yhtä ansiokkaaseen palstan kautta eläjään vielä tähän päivään mennessä törmännyt. Joten sitä saa mitä tilaa.
- AnonyymiUUSI
Turha kuvitella ääliö, että niin tekisin.
- AnonyymiUUSI
Meni ilta pilalle. Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Kiitos itelles
- AnonyymiUUSI
Höpötystä!
- AnonyymiUUSI
Miksi te kaikki vastaajat luulette että jonkun yksittäisen ihmisen teksti on teille, ei kannata hermostua turhasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920