Kaivattusi/vihattusi kanssa nyt viikonloppuna?
Mitä haluaisit tehdä
35
505
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaivatun kanssa haluisin mennä katsomaan tuulta ja laineita. Vihatun kanssa menisin juoksemaan.
- AnonyymiUUSI
Keskustella/keskustella
- AnonyymiUUSI
Ich komme
- AnonyymiUUSI
Hyvä!
- AnonyymiUUSI
Ich möchte ein wienerschnitzel!
t. ei menny lukio hukkaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ich möchte ein wienerschnitzel!
t. ei menny lukio hukkaan😅
- AnonyymiUUSI
Istua terassillla. Omalla ja keskustassa. Sit seikkailla ja koheltaa, rakastella ja nukahtaa
- AnonyymiUUSI
Keskustella. Vihattujen kanssa en halua olla missään tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Jaa'a =D
Voisi sitä tehdä tai vaikka ja mitä. - AnonyymiUUSI
Kaivatun kanssa kävellä ja keskustella, sitten halailla ja pussailla. Vihattuja ei ole tällä hetkellä.
- AnonyymiUUSI
No montakos heivattua pyörii nurkilla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No montakos heivattua pyörii nurkilla
Ei pyöri nurkissa kukaan eikä perässä juokse isot eikä pienet pojat.
- AnonyymiUUSI
Antaa periksi. Laskee suojamuurit. Keskustella. Laskee vielä enemmän suojamuureja. Halata. Kokeilla, että miten kuivat ne huulet onkaan. Änkyttää. Puraista kaulasta. Katsoo loittonevia perävaloja. Ihmetellä.
Vetää suojamuurit takas. Tirauttaa kyynel. Jäädä miettimään sen makua ja suolaisuutta.
Laittaa pää kyynelistä kostealle tyynylle ja nukahtaa. - AnonyymiUUSI
Kaivatun kanssa olla lähekkäin ja jutustella.
Vihattuja minulla ei ole. - AnonyymiUUSI
Ei se haluaminen miksikään realistiseksi muutu tai ole muuttunut ja on yrittänyt tehdä jotakin ja aikaa kulunut että jos vielä haluaisin ja haaveilisin, olisin täällä kuolemaani asti.
- AnonyymiUUSI
Rakastella autopesussa🤭
- AnonyymiUUSI
Kävely jossain joen varressa tai metsässä kahdestaan
Pussata ja paijailla.
- AnonyymiUUSI
......................................................................................................
https://www.youtube.com/watch?v=VkwOeqKhtqc - AnonyymiUUSI
Tehtäisiin mitä tekis mieli tehdä tai sitten oltaisiin tekemättä.
- AnonyymiUUSI
Vedä hirteen itsesi "modeapina" Petri Tee 😵😵😵
- AnonyymiUUSI
Ajella minä kuskina.
- AnonyymiUUSI
Minne mentäisiin? 🤔☺️🤩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne mentäisiin? 🤔☺️🤩
Haluisin viedä sut ihan minne haluat mutta mennään joku sopivan pitunen ja nopee.
- AnonyymiUUSI
Joo, minä kartturina 🌲🌲🌲
- AnonyymiUUSI
Höpötella, höpsötellä ja vähän ehkä myös hip lailla 😻🤭😜😚
- AnonyymiUUSI
Oman kaivatun kanssa viettää rento viikonloppu yhdessä.
- AnonyymiUUSI
eikö vittu mene jakeluun ei kiinnosta kukas teidön toiminnasta, eikä kiinnosta vitun vertaa järjestää muille kivaa ja olla sataana teidön syötävänä ja hakattavana.
- AnonyymiUUSI
lopeta vatipiä körvänsyyl
- AnonyymiUUSI
ja jos ei ala rajaa tulemaan, otan veitsen käteen ja hakkaa lisää teitä sillä saadaan aina pahaa teille ja helvetisti huonoa 🤯😈
- AnonyymiUUSI
Tehdä jokaisessa asennossa.
- AnonyymiUUSI
Hän laittais mulle "Tuutko käymään baarissa tms. x?" Tavataan, istutaan vastakkain, juteltaan, ollaan hermostuneita, nauretaan, jutellaan lisää, ollaan samassa väkijoukossa, kosketaan toisiimme ohimennen. Katsotaan toisiamme silmiin. Jutellaan lisää. Hän pyytää mua tanssimaan. Tanssitaan, vetovoima on suuri ja hämmennyn. Käydään ulkona viilentymässä, jutellaan, hän tuijottaa minua, halataan, hengitys on kiivasta, suudellaan. Mennääm takaisin sisälle. Istutaan lähekkäin, suudellaan lisää ja intohimoisesti. Jutellaan,nauretaan, ilma säkenöi, sovitaan uudet treffit. Karkaan yöhön.
- AnonyymiUUSI
luulitko ne että mitä oon tehnyt on niiden tekoja 😂😂😂😂😂😂😂vittu kun se porukka on urpoa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000