Voimalla laittaisit minulle puhelimeen viestiä. Haluan sua valtavan paljon. Haluaisin edes yhden kerran harrastaa sinun kanssa sitä kauneinta. Tietenkin haluaisin sinut kokonaan , mutta edes yhden kerran tahdon kanssasi sitä. Laita edes jokin mitä kuuluu viesti, jotta voin lähestyä sinua kunnolla. Voidaan toki tehdä ensimmäisellä tapaamisella jotain kevyttä mukavaa tekemistä tai ihan vaan jutella. Sinun ehdoilla mentäisiin, mutta olisin valmis sinut kohtaamaan. Rukoilen, että täällä pallolla olisi yksi nainen minua varten, joka haluaisi minut itselleen tällaisenaan. Sinä nainen riittäisit minulle. En ole ikinä tuntenut ketään kohtaan tällä tavalla. Haluaisin sen sinulle ihanalle ja sydämelliselle naiselle kertoa kasvotusten. 🫶
Voisitko nainen juoda rohkaisuksi pönikän punaviiniä, jonka
25
393
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta enhän minä juo alkoholia xD
- Anonyymi
=))) Juo rohkaisuksi sitten vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
=))) Juo rohkaisuksi sitten vettä.
Tiedäthän jo miten rohkea olen joten tiedät että uskallan. Tiedäthän että vastaan sinulle varmasti jos laitat viestin? Tiedäthän että en voi uskoa että juuri minulle kirjoitat vaikka osuukin niin hyvin, mutta kyllähän sitä kauneinta olet aina saanut kun olet toivonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäthän jo miten rohkea olen joten tiedät että uskallan. Tiedäthän että vastaan sinulle varmasti jos laitat viestin? Tiedäthän että en voi uskoa että juuri minulle kirjoitat vaikka osuukin niin hyvin, mutta kyllähän sitä kauneinta olet aina saanut kun olet toivonut.
Me ei olla vielä noin pitkälle päästy.
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Rotanraato
- Anonyymi
Kuka tämä punaviini nainen on
- Anonyymi
En oikeastaan tiedä mitä hän tykkää juoda vai onko absolutisti. Kahvia ja teetä olen nähnyt hänen juovan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan tiedä mitä hän tykkää juoda vai onko absolutisti. Kahvia ja teetä olen nähnyt hänen juovan.
Kyllä liiasta kahvistakin päänsä saa sekaisin, ainakin vatsan ja duracel-pupuna hyvä vaikutus on taattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Pätee varmaan 70% naisista. Missä näätte? Miltä nainen näyttää? Entä sinä?
- Anonyymi
Minä oon absolutisti. Kahvi ja tee maistuu.
- Anonyymi
Kuka sitten olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitten olet?
Olen kahvia ja teetä juoksi nainen. Maito ja piimä menee myös sekä maustamaton kivennäisvesi.
- Anonyymi
En minä voi laittaa viestiä sinulle kun en tunnista sinua. Laittaisin varmasti jos tuntisin ja tunnistaisin.
- Anonyymi
Kyllä sinä tiedät kuka sinusta on haaveillut. Sinulla on välillä ollut vaikeuksia pitää pokkaa, kun huomaat kuinka himoiten sinua katselen. 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät kuka sinusta on haaveillut. Sinulla on välillä ollut vaikeuksia pitää pokkaa, kun huomaat kuinka himoiten sinua katselen. 🥹
Se onnekas joka sellasen katseen alla olla saa
- Anonyymi
Mikset voi itse juoda paria kaljaa liikaa ja laittaa viestiä
- Anonyymi
on antabus kuuri
- Anonyymi
Haluaisin saada kokemuksen, että hän nainen haluaa minut/minua. En taida näköjään olla tarpeeksi hyvä hänelle. Ymmärtäähän sen. Hän on niin kaunis! Ja muutenkin taitaa arvostaa itseään korkeammalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin saada kokemuksen, että hän nainen haluaa minut/minua. En taida näköjään olla tarpeeksi hyvä hänelle. Ymmärtäähän sen. Hän on niin kaunis! Ja muutenkin taitaa arvostaa itseään korkeammalle.
Ehkä hän haluaa saada kokemuksen että sinä haluat häntä. Tai ainakin suurinosa naisista haluaa saada tuntea olonsa halutuksi, ei tyrkyksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän haluaa saada kokemuksen että sinä haluat häntä. Tai ainakin suurinosa naisista haluaa saada tuntea olonsa halutuksi, ei tyrkyksi
Olen kyllä osoittanut kiinostukseni. Nainen joka on tottunut ketarat levällään odottavan, että himokkaat miehet lähestyy on halpamainen, eikä minua varten. Tärkeintä tietysti, että nainen saa kokea näitä halutuksi tulemisen kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä osoittanut kiinostukseni. Nainen joka on tottunut ketarat levällään odottavan, että himokkaat miehet lähestyy on halpamainen, eikä minua varten. Tärkeintä tietysti, että nainen saa kokea näitä halutuksi tulemisen kokemuksia.
Aika ilkeesti sanottu. Toivottavasti en ollutkaan sopiva sulle
- Anonyymi
En ole juonut aikoihin, enkä aio enää aloittaa. Ota sinä sopiva känni ja pistä viestiä.
- Anonyymi
Sinä olisit sopiva kumppani Immulle. 😂 Molemmilla nestehukka.
- Anonyymi
Kas kun ei suoraan klorofylliä... Pänikkä viiniä 🤥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007428Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725756Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1563698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473427Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321787Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611359En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141266