Että sulla on suhde sen kanssa. En olisi antanut omien tunteiden viedä. Nyt se tuntuu niin pahalta. Etkö ajatellut että voisin saada tietooni
Jos olisin tiennyt
15
283
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ei multa. olin vaan lähinnä yllättynyt että molemmat samalla lomareissulla eli yhdessä. mitä sen väliä siitä olisi mitään tullut muutenkaan. toiset on elämässä kiinni ja toiset ei. toiset pariutuu perheytyy ja toiset ei
- AnonyymiUUSI
Et antanut mahdollisuutta valita halusinko tähän mukaan. Tiedät miten aidosti rakastuin
- AnonyymiUUSI
Jätät mieluiten vastaamatta
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään suhdetta kenenkään kanssa. Haluaisin kyllä, mutta ei ole.
Mistä sinä puhut?
Ja keneltä sinä kysyt?- AnonyymiUUSI
Jotain se on ollut..
- AnonyymiUUSI
..ja mikähän sunkin tietolähde on?
- AnonyymiUUSI
Mitä siis nyt on tapahtunu ja kenelle ????
- AnonyymiUUSI
Täällä kaikki tiedetään, tietäjät tietää ja seurataan. Mikään ei pysy salassa.
- AnonyymiUUSI
Ei olla ikinä oltu yhdessä. Mun ei tarvitse selittää sulle yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Rakastuin ihmiseen josta sain turvaa ja koin sielunkumppanuutta. se on kuvitellut sitten että teillä on jonkinlainen suhde. Joudun sietämään valheita vaikka tiedän totuuden.
- AnonyymiUUSI
Olen ollut kiinni tilanteessa, jossa tunteeni on jääneet toisarvoisiksi. Rakastin, mutta nyt olen jäänyt epäselvyyksiin ja valheisiin. Minulle tämä ei ollut pelkkä sattuma, vaan jotain aitoa. En ole vielä valmis päästämään irti, jos emme ole puhuneet asioista suoraan. Tarvitsen rehellisen keskustelun, ennen kuin voin ymmärtää ja jatkaa eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut kiinni tilanteessa, jossa tunteeni on jääneet toisarvoisiksi. Rakastin, mutta nyt olen jäänyt epäselvyyksiin ja valheisiin. Minulle tämä ei ollut pelkkä sattuma, vaan jotain aitoa. En ole vielä valmis päästämään irti, jos emme ole puhuneet asioista suoraan. Tarvitsen rehellisen keskustelun, ennen kuin voin ymmärtää ja jatkaa eteenpäin.
Sen kun otat yhteyttä, niin keskustellaan. Se olisikin ensimmäinen kerta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun otat yhteyttä, niin keskustellaan. Se olisikin ensimmäinen kerta.
Se on jo otettu. Odotan vastausta
- AnonyymiUUSI
Jos olet Mikki tiedät kyllä missään mennään ainakin pitäisi.
- AnonyymiUUSI
Oiskohan copycat ollut tänään liikkeellä ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000