Silti vuodet kuluu ja mikään ei edisty, tai mitään ei tapahdu, ja jos menen puhumaan hänelle niin tulee vaan haukkumista ja estämistä kuitenkin :,( Turhauttaaaaaaaaaaaaaa. Haluun tässä elämässä olla hänen naisen kaa, en seuraavassa huoh.
Mitään ei ikinä tapahdu vaikka tiedän ,että kaivattuni rakastaa minua ja minä häntä..
14
228
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kohtaa hänet kuin nainen/mies tai toinen vaihtoehto on tyydyttävä siihen mitä sinulla nyt on. Joko pelkäät ja kohtaat tai pelkäät ja olet kohtaamatta.
- AnonyymiUUSI
Ei rakasta sinua, jos haukkuu ja estää. Kiitä minua myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
Ihan samaa tulin sanomaan.
Haukkumisella ja estämisellä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa tulin sanomaan.
Haukkumisella ja estämisellä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.Minun piti myös sanoa sama. Jos et itse ole törppöillyt mitään tai ollut ilkeä hänelle, ei ole syytä haukkua.
Voi olla tosi ahdistavaa, jos joku roikkuu kintereillä.
- AnonyymiUUSI
En muista
- AnonyymiUUSI
Minä en pysty luottamaan, vaikka toisaalta luotankin jotenkin. Olet tässäkin oikeassa. Minusta tämä ihastumisen tunne on lähtenyt. Kamppailen oman tunteeni kanssa. Tunne on ohitse. En ole helppo ihminen. Voitaisiinko vain lopettaa. Minä olen onnellinen tässä kuitenkin. Yritän vieläkin vaikuttaa siihen, että tunnet minun ripustautuvan sinuun. Se on mieleni asia. Annan sinun mennä.
- AnonyymiUUSI
En haluu, haluun olla sunkaa :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En haluu, haluun olla sunkaa :(
Ansaitset jonkun paremman. Minulla on tietyt ongelmat. Olet hyvä tyyppi enkä oikeastaan löydä sinusta vikoja. Minä olen hionnut miehen kestämään minua mutta sinulla voi olla vaikeampaa, kun ei ole keinoja. En ole helppo ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ansaitset jonkun paremman. Minulla on tietyt ongelmat. Olet hyvä tyyppi enkä oikeastaan löydä sinusta vikoja. Minä olen hionnut miehen kestämään minua mutta sinulla voi olla vaikeampaa, kun ei ole keinoja. En ole helppo ihminen.
Se ei haittaa, en haluisikkaan helppoa. Haluan olla sunkaa silti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ei haittaa, en haluisikkaan helppoa. Haluan olla sunkaa silti.
Se on kaunista mutta minä vaan rakastan miestä. Toivon sinulle hyvää ja varmasti sen saatkin. Tämä on minun päätökseni. Kunnioitathan sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kaunista mutta minä vaan rakastan miestä. Toivon sinulle hyvää ja varmasti sen saatkin. Tämä on minun päätökseni. Kunnioitathan sitä.
Sun päätöksenkykyteko on siinä tapauksessa aivan paska. En voi kunnioittaa päätöstä, joka satuttaa meitä molempia, tiedät millainen oon (:
- AnonyymiUUSI
En estä enkä puhu pahaa. En hauku, anteeksi. Mies valittaa samasta.
- AnonyymiUUSI
En ole haukkunut
- AnonyymiUUSI
Haukun mutta en lyö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010