Sitä toivoo, että
Jatka lausetta, Joskus
58
668
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
että mahdottomasta tulisi mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Ehkä ensimmäinen askel on jo ennen aamiaista:
Tee ensin se, mikä on tärkeää ja sitten se, mikä on mahdollista, niin pian teet senkin, mikä on mahdotonta. - Franciscus Assisilainen
- AnonyymiUUSI
Ettei tarvitsisi herätä
- AnonyymiUUSI
Tuulen suuntaa ei voi muuttaa.
Voit kuitenkin kääntää purjeita.
Älä luovuta. Päivä uusi jälleen edessä.
- AnonyymiUUSI
Meidän välit ja tää matka selviäisi.
- AnonyymiUUSI
että vaikka matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme kaunista, meidän on kannettava
se mukanamme tai emme löydä sitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
että vaikka matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme kaunista, meidän on kannettava
se mukanamme tai emme löydä sitä.että, liikkua, hengittää, lentää, kellua, voittaa kaiken samalla kun annat, vaeltaa kaukaisten
maiden teillä, matkustaa on elää yhdessä, me. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
että, liikkua, hengittää, lentää, kellua, voittaa kaiken samalla kun annat, vaeltaa kaukaisten
maiden teillä, matkustaa on elää yhdessä, me.Kauniisti kudottu ajatuksia, tuli mieleeni tällä matkalla:
when I need you, just close my eyes and I’m with you… - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kudottu ajatuksia, tuli mieleeni tällä matkalla:
when I need you, just close my eyes and I’m with you…😃😅😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kudottu ajatuksia, tuli mieleeni tällä matkalla:
when I need you, just close my eyes and I’m with you…When you need me, just close your eyes and I will be there ....⚓😘✨🩷
- AnonyymiUUSI
Ois yhtä hoikka ku kaksikymppisenä ..
- AnonyymiUUSI
Sano muuta. Oli sitä kyllä tikkarissa sillon muinoin..
- AnonyymiUUSI
Mää oon. Yks hyvä puoli varmasti muuten kaikella tavalla kelvottomissa geeneissä jonkun mukaan esim.
- AnonyymiUUSI
Ett hän olisi mun tyttöystävä 👯 tai oikeastaan kokoajan.. 💋🧡
- AnonyymiUUSI
😊😘👍
- AnonyymiUUSI
Olisit viisaampi kuin mä
- AnonyymiUUSI
Jos olet myöhässä jäljessä vaan ite?
- AnonyymiUUSI
Joskus toivoo, että olisi paremmat hermot.
- AnonyymiUUSI
Osaisi päästää irti samalla sekunnilla.
- AnonyymiUUSI
Että olisin rohkeampi.
- AnonyymiUUSI
Joskus toivoo, että olisin iloisempi.
- AnonyymiUUSI
Olisin röyhkeämpi
- AnonyymiUUSI
😮😳😟
- AnonyymiUUSI
Olisin nopeampi ja ahkerampi.
- AnonyymiUUSI
Töissä tunnen, että en ole tarpeeksi ahkera, vaikka teen paljonkin. Pitäisi myös olla nopeampi.
- AnonyymiUUSI
Osuisin järjestelmäkamerasi linssiin
- AnonyymiUUSI
Joskus toivoisin, että osaisin soittaa jotakin instrumenttia tai laulaa.
- AnonyymiUUSI
Älä huoli tänne Kuopioon ja toinen Kuopion maslaiskuntiimntuklossa perhesurmissa, hakkaavat ja vievät niin paljon ja muut.
- AnonyymiUUSI
Ai niin gubbe ja hubbebubbe nää oli niitä juttuja ku sä eläydyt uutisista. Great.
- AnonyymiUUSI
vai pitääkö olla taas isä puolen ahdisteli kohteena, mistä ei saa puhua, koska haukut minut siitä.
- AnonyymiUUSI
Olisi syvä varmuus toisesta ja tiemme vain ajautuisi yhteen.
- AnonyymiUUSI
Ehkä niin käykin.
- AnonyymiUUSI
Mika muuten ihmettelen aina miksi äitini pakotti kuuntelemaan teidät juttuja, käytät hormoneista, mistä tilataan ja että tapoit ihmiset mutta todista muisti väärin ja selvisit. mietin että. äitini onntöynyt vihata minua vielä enemmän kuin sinua, siitä lähtien kun sai tietää jotain mitä oletti olevan hänelle.
- AnonyymiUUSI
ja kaiken jälkeen senkin, kun pskotit meidät asumaan murhaajan kanssa ja kuuntelemaan teidön jatkuvaa, tappelua ja katsomaan hyvin vapaata seksielämää. annoin kaiken anteeksi, ja sitten pilasit kaiken elämästäni ja halusit våhl näpäyttää ei arvostella. olisit ollut hiljaa, pyytänyt anteeksi ja elänut normaalisti. etkä alistanut tai hakannut sitä Karoliina on se laittanut teille takaisinkin mm Pirkko kertoi että tiesi siitä lääkepskotuksests ym. josps tämä olisi tässä.
- AnonyymiUUSI
Joskus sitä toivoo, että rakastuisi.
- AnonyymiUUSI
Tämä oli minullakin juuri mielessä ja meinasin tästä kirjoittaa. Elämä on aika turhaa ilman rakkautta. Joskus aikoinaan ankaran sydänsurun kourissa toivoin ja pyysin, että en enää koskaan rakastuisi. Tuon jälkeen en ole enää rakastunut kehenkään. En myöskään enää osaa nähdä miehiä komeina eli en katsele miehiä ollenkaan tai korkeintaan harvoin. Olen kadottanut kyvyn tuntea rakkautta. On ollut paljon helpompaa elää ilman sydänsuruja, mutta kolikon toinen puoli on se, että elämä ei tunnu kuin tasaiselta puurtamiselta ja aika merkityksettömältä. Siksi toivonkin nyt, että löytyisi joku vielä jonka kanssa olisi molemminpuolista hyvää rakkautta. Juuri minulle sopiva ihminen. Kaikki ihanteet on heitetty romukoppaan. Come as you are.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli minullakin juuri mielessä ja meinasin tästä kirjoittaa. Elämä on aika turhaa ilman rakkautta. Joskus aikoinaan ankaran sydänsurun kourissa toivoin ja pyysin, että en enää koskaan rakastuisi. Tuon jälkeen en ole enää rakastunut kehenkään. En myöskään enää osaa nähdä miehiä komeina eli en katsele miehiä ollenkaan tai korkeintaan harvoin. Olen kadottanut kyvyn tuntea rakkautta. On ollut paljon helpompaa elää ilman sydänsuruja, mutta kolikon toinen puoli on se, että elämä ei tunnu kuin tasaiselta puurtamiselta ja aika merkityksettömältä. Siksi toivonkin nyt, että löytyisi joku vielä jonka kanssa olisi molemminpuolista hyvää rakkautta. Juuri minulle sopiva ihminen. Kaikki ihanteet on heitetty romukoppaan. Come as you are.
Toivottavasti löydämme molemmat rakkauden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti löydämme molemmat rakkauden.
Kiitos, toivotaan niin.
- AnonyymiUUSI
...että meistä tulisi pari ikuisiksi ajoiksi.
- AnonyymiUUSI
Rakastuisi oikeanlaiseen mieheen.
- AnonyymiUUSI
Että olisi ajoissa tajunnut pakottaa.
- AnonyymiUUSI
Saisi joskus selvyyden.
- AnonyymiUUSI
Pahuus kääntyisi rakkaudeksi,
- AnonyymiUUSI
Sairaat parantuisi.
- AnonyymiUUSI
ja heitä sille Heidille takaisin turpaan ja, sille Kotkslle, tekikö tilaisuus varkaan, hakkaa takaisin ja lähetä pahaa 😂🤯
- AnonyymiUUSI
oliko tämä se kotka ja Heidi, vaarallinen yhdistetty, mutta niissähän on kuolemaa 😂 joten kuolevat itse pois 😂
- AnonyymiUUSI
Joskus toivoisin, että olisin mukavampi.
- AnonyymiUUSI
ei oo se on se Hannah, ei Heidi, ja joku muu Jenna tai Iina. ei kotka ja Heidi, jotakin tehneet, mutta, se Heidi ei oo paha nämä muut ovat. ja se Leena Järvenpäästä. yrittävät pakottaa ja, alistaa kirjoittajalla ja ei onnistu, pian kuolevat itse ja saavat kaikkeen pahaa. ei mitään tunteita, vaikka tsppaaisin itse ne 😂
- AnonyymiUUSI
vaikka tappaisitte itsenne vihaisin teitä silti mitä ootte tehnyt ja mitä yrititte ja, teitte minulle. toivon kaikesta pahaa ja jokaiselle ja toivottavasti ne kärsivät ne ämmät ja kovaa, ja joka jutusta ja joka paikasta, toivon että pahimmat tappava perheensä. oikeasti, 😂 niin karseita juttuja ja vuosia ja, estämistä ja vainoa ja muita. toivottavasti kuolevat pentuineen.
- AnonyymiUUSI
se joka rahajuttuja päätti tehdä, toivottavasti se tapetaan pian, olisipa vaikka tänään 😂
- AnonyymiUUSI
Ettei aina sattuisi, kun on avoin rakkaudelle.
- AnonyymiUUSI
nyt on taas hakattu veitsillä, tietää 9shaa miile, eikös olisi kannattanut antaa elää rauhassa, ei ne voinut kun ne tarvitsee kaikkea mitä hakkaa, nyt hakataan takaisin ja saada pahaa tapa se Leena ja Psoy, huritetöln viimeiseen asti ja hakkaa, sitä Jennaa, joka päivä saadaan hakata, takaisin ja kkobnpirukkasmupeaa päästäänkö massatappoon!!! ja hakkaa työtä ja, rahaa, saadaan pahaa ja huonoa ja kaikkea ikävää. koko porukalle, tapa ja hakkaa, ja, estä ha nuststssn, samat jutut tehdä, hakkaa sitä Tuulaa, meinaa, eskariopettajaksi päästäänkö estämään? pika sitte minun elämää ja viette täältä ja nyt kostetaan saatko huoralle rikosrekisterin?
- AnonyymiUUSI
sille Katjalle ostettu jslkssmisysonko syötyä ut sitä iinaa ja pentuja myös. ei se mitään hakataan takaisin yritä tappaa se Pirkko saatko heitettyä laivan kannen yli?
- AnonyymiUUSI
tehtiin jo niiden tuloihin samaa estoa ja häiruklintuä ja hakkaa viiden Autoja ja muuts. oliko se kuollut pentu muuten Aurora? Hitsi joskus kun menetin adoption minulle sanottiin mitä siitä. ja kaikki vittuiliyg ja muut mitä teitte, jos pentusi kuoli helvetti hyvä ja toivottavasti teidl porukoista kuolee vielä lisää ja, aikuisia myös! ja hakataan saatanan kovaa!
- AnonyymiUUSI
ja kerro kun se Mari ja Sari on hakattu pois töistä ja yleiseen hakkaukseen. ja kk Jenni Penni on hakattu alas, laita todisteita 😂 ja niille muutamille tiedät mitä..
- AnonyymiUUSI
hakkaa, kaikille pahaa tuosta ajasta ja katso että kärsivät ja, koituvat ja saavat turpaan. katso että hakkaavat kunnolla myös Mikaelin ja Jo annan ja muut myös, oikein kunnolla turpaan, ja myös muille. ja sinne mistä vieneet, tuokoot ti osan ja pahaa. Hyi saatana tuommoiset ei tarvii kun kunnolla turpaan, toivotaan ettäbsassab, upeaa jos sen Hannahin tyttö on kuoli, tapetaan se poikakin. rivit hakkaa ja vie ja, syö ja kosta stn jälkeen, vedä äippä hautaan myös.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226