Jatka lausetta, Joskus

Anonyymi-ap

Sitä toivoo, että

58

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

että mahdottomasta tulisi mahdollista.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä ensimmäinen askel on jo ennen aamiaista:

Tee ensin se, mikä on tärkeää ja sitten se, mikä on mahdollista, niin pian teet senkin, mikä on mahdotonta. - Franciscus Assisilainen

• Anonyymi
      UUSI

Ettei tarvitsisi herätä

• Anonyymi
        UUSI

Tuulen suuntaa ei voi muuttaa.
        Voit kuitenkin kääntää purjeita.
        Älä luovuta. Päivä uusi jälleen edessä.

• Anonyymi
      UUSI

Meidän välit ja tää matka selviäisi.

• Anonyymi
        UUSI

että vaikka matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme kaunista, meidän on kannettava
        se mukanamme tai emme löydä sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

että vaikka matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme kaunista, meidän on kannettava
        se mukanamme tai emme löydä sitä.

että, liikkua, hengittää, lentää, kellua, voittaa kaiken samalla kun annat, vaeltaa kaukaisten
        maiden teillä, matkustaa on elää yhdessä, me.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

että, liikkua, hengittää, lentää, kellua, voittaa kaiken samalla kun annat, vaeltaa kaukaisten
        maiden teillä, matkustaa on elää yhdessä, me.

Kauniisti kudottu ajatuksia, tuli mieleeni tällä matkalla:
        when I need you, just close my eyes and I’m with you…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😃😅😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

When you need me, just close your eyes and I will be there ....⚓😘✨🩷

• Anonyymi
      UUSI

Ois yhtä hoikka ku kaksikymppisenä ..

• Anonyymi
        UUSI

Sano muuta. Oli sitä kyllä tikkarissa sillon muinoin..

• Anonyymi
        UUSI

Mää oon. Yks hyvä puoli varmasti muuten kaikella tavalla kelvottomissa geeneissä jonkun mukaan esim.

• Anonyymi
      UUSI

Ett hän olisi mun tyttöystävä 👯 tai oikeastaan kokoajan.. 💋🧡

• Anonyymi
        UUSI

😊😘👍

• Anonyymi
      UUSI

Olisit viisaampi kuin mä

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet myöhässä jäljessä vaan ite?

• Anonyymi
      UUSI

Joskus toivoo, että olisi paremmat hermot.

• Anonyymi
      UUSI

Osaisi päästää irti samalla sekunnilla.

• Anonyymi
      UUSI

Että olisin rohkeampi.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus toivoo, että olisin iloisempi.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin röyhkeämpi

• Anonyymi
        UUSI

😮😳😟

• Anonyymi
      UUSI

Olisin nopeampi ja ahkerampi.

• Anonyymi
      UUSI

Töissä tunnen, että en ole tarpeeksi ahkera, vaikka teen paljonkin. Pitäisi myös olla nopeampi.

• Anonyymi
      UUSI

Osuisin järjestelmäkamerasi linssiin

• Anonyymi
      UUSI

Joskus toivoisin, että osaisin soittaa jotakin instrumenttia tai laulaa.

• Anonyymi
      UUSI

Älä huoli tänne Kuopioon ja toinen Kuopion maslaiskuntiimntuklossa perhesurmissa, hakkaavat ja vievät niin paljon ja muut.

• Anonyymi
        UUSI

Ai niin gubbe ja hubbebubbe nää oli niitä juttuja ku sä eläydyt uutisista. Great.

• Anonyymi
      UUSI

vai pitääkö olla taas isä puolen ahdisteli kohteena, mistä ei saa puhua, koska haukut minut siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi syvä varmuus toisesta ja tiemme vain ajautuisi yhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä niin käykin.

• Anonyymi
      UUSI

Mika muuten ihmettelen aina miksi äitini pakotti kuuntelemaan teidät juttuja, käytät hormoneista, mistä tilataan ja että tapoit ihmiset mutta todista muisti väärin ja selvisit. mietin että. äitini onntöynyt vihata minua vielä enemmän kuin sinua, siitä lähtien kun sai tietää jotain mitä oletti olevan hänelle.

• Anonyymi
      UUSI

ja kaiken jälkeen senkin, kun pskotit meidät asumaan murhaajan kanssa ja kuuntelemaan teidön jatkuvaa, tappelua ja katsomaan hyvin vapaata seksielämää. annoin kaiken anteeksi, ja sitten pilasit kaiken elämästäni ja halusit våhl näpäyttää ei arvostella. olisit ollut hiljaa, pyytänyt anteeksi ja elänut normaalisti. etkä alistanut tai hakannut sitä Karoliina on se laittanut teille takaisinkin mm Pirkko kertoi että tiesi siitä lääkepskotuksests ym. josps tämä olisi tässä.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus sitä toivoo, että rakastuisi.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä oli minullakin juuri mielessä ja meinasin tästä kirjoittaa. Elämä on aika turhaa ilman rakkautta. Joskus aikoinaan ankaran sydänsurun kourissa toivoin ja pyysin, että en enää koskaan rakastuisi. Tuon jälkeen en ole enää rakastunut kehenkään. En myöskään enää osaa nähdä miehiä komeina eli en katsele miehiä ollenkaan tai korkeintaan harvoin. Olen kadottanut kyvyn tuntea rakkautta. On ollut paljon helpompaa elää ilman sydänsuruja, mutta kolikon toinen puoli on se, että elämä ei tunnu kuin tasaiselta puurtamiselta ja aika merkityksettömältä. Siksi toivonkin nyt, että löytyisi joku vielä jonka kanssa olisi molemminpuolista hyvää rakkautta. Juuri minulle sopiva ihminen. Kaikki ihanteet on heitetty romukoppaan. Come as you are.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli minullakin juuri mielessä ja meinasin tästä kirjoittaa. Elämä on aika turhaa ilman rakkautta. Joskus aikoinaan ankaran sydänsurun kourissa toivoin ja pyysin, että en enää koskaan rakastuisi. Tuon jälkeen en ole enää rakastunut kehenkään. En myöskään enää osaa nähdä miehiä komeina eli en katsele miehiä ollenkaan tai korkeintaan harvoin. Olen kadottanut kyvyn tuntea rakkautta. On ollut paljon helpompaa elää ilman sydänsuruja, mutta kolikon toinen puoli on se, että elämä ei tunnu kuin tasaiselta puurtamiselta ja aika merkityksettömältä. Siksi toivonkin nyt, että löytyisi joku vielä jonka kanssa olisi molemminpuolista hyvää rakkautta. Juuri minulle sopiva ihminen. Kaikki ihanteet on heitetty romukoppaan. Come as you are.

Toivottavasti löydämme molemmat rakkauden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti löydämme molemmat rakkauden.

Kiitos, toivotaan niin.

• Anonyymi
      UUSI

...että meistä tulisi pari ikuisiksi ajoiksi.

• Anonyymi
      UUSI

Rakastuisi oikeanlaiseen mieheen.

• Anonyymi
      UUSI

Että olisi ajoissa tajunnut pakottaa.

• Anonyymi
      UUSI

Saisi joskus selvyyden.

• Anonyymi
      UUSI

Pahuus kääntyisi rakkaudeksi,

• Anonyymi
      UUSI

Sairaat parantuisi.

• Anonyymi
      UUSI

ja heitä sille Heidille takaisin turpaan ja, sille Kotkslle, tekikö tilaisuus varkaan, hakkaa takaisin ja lähetä pahaa 😂🤯

• Anonyymi
      UUSI

oliko tämä se kotka ja Heidi, vaarallinen yhdistetty, mutta niissähän on kuolemaa 😂 joten kuolevat itse pois 😂

• Anonyymi
      UUSI

Joskus toivoisin, että olisin mukavampi.

• Anonyymi
      UUSI

ei oo se on se Hannah, ei Heidi, ja joku muu Jenna tai Iina. ei kotka ja Heidi, jotakin tehneet, mutta, se Heidi ei oo paha nämä muut ovat. ja se Leena Järvenpäästä. yrittävät pakottaa ja, alistaa kirjoittajalla ja ei onnistu, pian kuolevat itse ja saavat kaikkeen pahaa. ei mitään tunteita, vaikka tsppaaisin itse ne 😂

• Anonyymi
      UUSI

vaikka tappaisitte itsenne vihaisin teitä silti mitä ootte tehnyt ja mitä yrititte ja, teitte minulle. toivon kaikesta pahaa ja jokaiselle ja toivottavasti ne kärsivät ne ämmät ja kovaa, ja joka jutusta ja joka paikasta, toivon että pahimmat tappava perheensä. oikeasti, 😂 niin karseita juttuja ja vuosia ja, estämistä ja vainoa ja muita. toivottavasti kuolevat pentuineen.

• Anonyymi
      UUSI

se joka rahajuttuja päätti tehdä, toivottavasti se tapetaan pian, olisipa vaikka tänään 😂

• Anonyymi
      UUSI

Ettei aina sattuisi, kun on avoin rakkaudelle.

• Anonyymi
      UUSI

nyt on taas hakattu veitsillä, tietää 9shaa miile, eikös olisi kannattanut antaa elää rauhassa, ei ne voinut kun ne tarvitsee kaikkea mitä hakkaa, nyt hakataan takaisin ja saada pahaa tapa se Leena ja Psoy, huritetöln viimeiseen asti ja hakkaa, sitä Jennaa, joka päivä saadaan hakata, takaisin ja kkobnpirukkasmupeaa päästäänkö massatappoon!!! ja hakkaa työtä ja, rahaa, saadaan pahaa ja huonoa ja kaikkea ikävää. koko porukalle, tapa ja hakkaa, ja, estä ha nuststssn, samat jutut tehdä, hakkaa sitä Tuulaa, meinaa, eskariopettajaksi päästäänkö estämään? pika sitte minun elämää ja viette täältä ja nyt kostetaan saatko huoralle rikosrekisterin?

• Anonyymi
      UUSI

sille Katjalle ostettu jslkssmisysonko syötyä ut sitä iinaa ja pentuja myös. ei se mitään hakataan takaisin yritä tappaa se Pirkko saatko heitettyä laivan kannen yli?

• Anonyymi
      UUSI

tehtiin jo niiden tuloihin samaa estoa ja häiruklintuä ja hakkaa viiden Autoja ja muuts. oliko se kuollut pentu muuten Aurora? Hitsi joskus kun menetin adoption minulle sanottiin mitä siitä. ja kaikki vittuiliyg ja muut mitä teitte, jos pentusi kuoli helvetti hyvä ja toivottavasti teidl porukoista kuolee vielä lisää ja, aikuisia myös! ja hakataan saatanan kovaa!

• Anonyymi
      UUSI

ja kerro kun se Mari ja Sari on hakattu pois töistä ja yleiseen hakkaukseen. ja kk Jenni Penni on hakattu alas, laita todisteita 😂 ja niille muutamille tiedät mitä..

• Anonyymi
      UUSI

hakkaa, kaikille pahaa tuosta ajasta ja katso että kärsivät ja, koituvat ja saavat turpaan. katso että hakkaavat kunnolla myös Mikaelin ja Jo annan ja muut myös, oikein kunnolla turpaan, ja myös muille. ja sinne mistä vieneet, tuokoot ti osan ja pahaa. Hyi saatana tuommoiset ei tarvii kun kunnolla turpaan, toivotaan ettäbsassab, upeaa jos sen Hannahin tyttö on kuoli, tapetaan se poikakin. rivit hakkaa ja vie ja, syö ja kosta stn jälkeen, vedä äippä hautaan myös.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48