Paistettu ahven

Anonyymi-ap

Kävin kokemassa katiskat järveltä ja perkasin 30 suurinta ahventa aamutuimaan. Kohta saa emäntä pyöritellä ahvenet suolajauhoissa ja paistaa voissa paistinpannulla. Parasta herkkua näin lauantaipäivään on tulossa. Iltapäivällä emäntä soutajaksi verkonlaskuun järvelle, sunnuntai savukalan toivossa.

32

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Veneessä sekstailu on parasta emännän kanssa kalastuksessa!

• Anonyymi
      UUSI

Sain puolestani eilen ison hauen verkoilla, painoi 3,470 kiloa. Hyvät haukifileet tulivat.

• Anonyymi
      UUSI

Ostin eilen kaksi KALAVESI pulloa viikonlopuksi. KALEVALA-KALAVALE porukkaakin näkyy olevan liikenteessä. Korpilampien kalakatiskat lähteä kokemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä olisi siro sinkkunainen tarjolla, voisin lähteä "soutumieheksi", jos miehellä olisi iso "mela" housuissa. KALEVALA-KALAVALE hotellissa voitaisiin viettää iltaa rantakalaillassa ja nauttia pullollinen KALAVETTÄ, ei hapanta vaan neutraalia.

• Anonyymi
      UUSI

Miten suuri onkaan tulossa Kalevala-hotellin mökkikylästä? Uimahalli vielä Kuhmon keskustaan Kainuuntien varteen, aivan ydinkeskustaan. Hotellipalvelut, kaupat ja muut palvelut olisivat vieressä tarjolla.

• Anonyymi
      UUSI

KÄNNIKALOISTA en pidä lainkaan, olen antanut lemput kolmelle KÄNNIKALALLE elämässäni. Petisijaa löytyisi oikealle miehelle, joka juo vaan Kuhmolaista KALAVETTÄ viikonloppuisin. Elämässä täytyy olla jotakin neutraalia, josta voi nauttia täysin siemauksin, vaikka kalastellen koskien rannoilla. TELTTA nousee miehellä pystyy nähdessään minut!

• Anonyymi
      UUSI

Joko kuhaa ovat saaneet vetouistelijat? Muutaman hauen olen saanut, pari kertaa olen käynyt uistelemassa järvellä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaukolämpöverkon laajentamista suunnittelivat Kalevalakylän ja Petolan suuntaan, siirtyykö rakentaminen sinne päin?

• Anonyymi
      UUSI

Rantamökissä tuoksuu "silli"! Kalaa vaihtamalla pidot paranevat, kuhan ajattelin!

• Anonyymi
      UUSI

Kalamiehelle lämmittää Kuhmolainen rantasauna, kalavesien äärellä on kiva mökkeillä. Järvenrannalla on mukava seurata kalalokkien elämää järvellä.

• Anonyymi
      UUSI

Ontojärven Lokkiluodossakin on kultaa, olikohan 4 grammaa/tonni. Ei kai kultakaivos ole tulossa?

• Anonyymi
        UUSI

Kulta, ambulanssi ja paloauto ovat hyviä ottivärejä uistimissa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta, ambulanssi ja paloauto ovat hyviä ottivärejä uistimissa!

Taimen ja hauki välineitä. Lipat ja vaaput.

• Anonyymi
      UUSI

Kunnon kalamies ansaitseekin kultamitalin, ensimmäisen palkinnon Kuhmon kalavesillä.

• Anonyymi
        UUSI

Torilla vilisee "kalamiehiä", kassit täynnä kalaa!

• Anonyymi
      UUSI

Lapset haluaisivat ongelle, laiturille veivät onkivavatkin. Miehelläni työ löytää onkimadot!

• Anonyymi
        UUSI

Heiniä, puidenlehtiä, multaa ja vehnäjauhoja hyvään onkimatokompostiin.

• Anonyymi
      UUSI

Tulisin kalaan Kuhmoon, onko esittää koskiosuuksia, joista saa järvitaimenta, harjusta ja muuta kalaa? Kirjolohipaikan tiedänkin.

• Anonyymi
        UUSI

Matkailuautolla ja asuntovaunulla pääsee leiriytymään parhaille kalavesille, matkailuoppaissa parhaat ottipaikat.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä voisin laskea veneen Ontojärvelle, onko veneenlaskupaikkaa?

• Anonyymi
      UUSI

MEHUKATTIA juoneet meidän järven KALAMIEHET, joka paikassa katiskan kohoina MEHUPULLOJA.

• Anonyymi
      UUSI

Kanooteilla mukavaa meloa kaikki Kuhmon joet ja järvet, parasta kesänviettoa. Hotelleissakin pitäisi olla melonta-aakkosia ja välineitä!

• Anonyymi
      UUSI

Viimeistään Juhannuksena on KALAVESIEN äärellä vilskettä KALAVESISTÄ nauttien rantamökeillä ja hotelleissa.

• Anonyymi
        UUSI

Iso KALAKUKKO pöydällä.

• Anonyymi
      UUSI

Kuhmolaisen kalakuva painaa kilon lehdessä!

• Anonyymi
        UUSI

Sopiiko Kuhmolainen postiluukusta? Kilon painoinen kalakuva lehdessä voi tuottaa Postin jakeluongelmia?

• Anonyymi
      UUSI

Kalamiehelle on lämmin rantasauna illalla, jospa vastarannankiiski ei tule kateelliseksi järven toisella puolen?

• Anonyymi
      UUSI

KIRJOLOHIKIUSAUS on parasta, sen tietää myös VALTION METSÄHALLITUS!

• Anonyymi
        UUSI

Nokipannussa keittää Juhla Mokka kahvit kalakavereille.

• Anonyymi
        UUSI

Marjapiirakkaa tai -kiisseliä jälkiruuaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Onkos Kirjolohirönttösiä olemassakaan? Olen kuullut Kuhmolaisista puolukkarönttösistä. Täytyy leipoa niitä itse ja kokeilla!

• Anonyymi
        UUSI

Perunamuusia ja kalapullia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49