Hei te kaksi Marttia Lohjalla.

Anonyymi-ap

Miksi teette usko, että oveen avaaja ei lähde teidän kokoukseenne?
Huomenna menette kuulemma erästä miestä hakeaan "väkisin" salillenne.
Minä olen teitä vastassa Jeesuksen Kristuksen nimessä.

11

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sinne tulisi kaksi mirkkua n. 20v kiinnostus voisi herätä!

• Anonyymi

Tämä pitää teistä paikkansa:
      Matt.23:15." Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset ( Jt:t ), te tekopyhät! Te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen. Ja kun joku on. sellaiseksi tullut, te teette hänestä kadotuksen lapsen, kaksin verroin pahemman kuin itse olette."
      Matt.24:3." Varokaa, ettei kukaan eksytä teitä." ( paratiisi höpinöillään. )

• Anonyymi

1 Moos. 2:8 Ja Herra Jumala istutti paratiisin Eedeniin, itään, ja asetti sinne ihmisen, jonka hän oli tehnyt.

------------------------

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus,
      3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa

• Anonyymi

Lähtivät kotiinsa tyhjin käsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtivät kotiinsa tyhjin käsin.

Mies lähti kylvämään. Ja kun hän kylvi, osa siemenestä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies lähti kylvämään. Ja kun hän kylvi, osa siemenestä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät.

Olikohan ihan beetelin korppikotkia?

• Anonyymi

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Ilmestys 22
      Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

Onkohan sinulla jokin oma keksimäsi virhe tuossa Matteuksen kohdassa?

• Anonyymi

Niin. Eikös vartiotorni kirjoita, muistan lukeneeni, että Jumalanimet Raamatussa ovat, kuuluvat olla "Jehova", ja että UM -painos on tehty jotta korjataan muissa, muiden painoksissa olevia muita Jumalanimiä Jehovaksi.

Siis tuo on seurauksiltaan luettava ilmestys 22:sta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Eikös vartiotorni kirjoita, muistan lukeneeni, että Jumalanimet Raamatussa ovat, kuuluvat olla "Jehova", ja että UM -painos on tehty jotta korjataan muissa, muiden painoksissa olevia muita Jumalanimiä Jehovaksi.

Niin ja sinä otat vartiotornista sitten esimerkkiä väärentäen Raamattua?
        Vähän kuin Adam kun toi toinen niin teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UM käännös Matt 7.22 kuuluu menevän näin.

Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra,z emmekö me profetoineet sinun nimessäsi, ajaneet ulos demoneja sinun nimessäsi ja tehneet monia ihmeitä* sinun nimessäsi?’a 23  Silloin minä sanon heille: ’En tunne* teitä! Menkää pois minun luotani, te väärintekijät!’b
        24  Näin ollen jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin viisas mies, joka rakensi talonsa kalliolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UM käännös Matt 7.22 kuuluu menevän näin.

Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra,z emmekö me profetoineet sinun nimessäsi, ajaneet ulos demoneja sinun nimessäsi ja tehneet monia ihmeitä* sinun nimessäsi?’a 23  Silloin minä sanon heille: ’En tunne* teitä! Menkää pois minun luotani, te väärintekijät!’b
        24  Näin ollen jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin viisas mies, joka rakensi talonsa kalliolle.

Ajattelisin tuossa Raamatun kohdassa he jotka sanovat että profetoimme sinun nimessäsi.... tuossa tarkoittavat profetoineen Jeesuksen nimissä sillä tuo Raamatun lause on Jeesuksen puhumaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      325
      8548
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6762
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      90
      3910
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      179
      3870
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      46
      3151
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      171
      3145
    7. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      44
      3125
    8. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3119
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      23
      2579
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      197
      2109
    Aihe