Hyvä kokoomus teette työttömiä lisää

Anonyymi-ap

Iso mielen­osoitus Helsingissä – tästä oli kyse
Epäluottamuslause-mielenosoituksessa Suomen hallitusta syytettiin muun muassa syrjivästä politiikasta.

12

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko PETTERI ottamasta vastaan kansaa?

• Anonyymi

Hanttikaan ei tullut paikalle.

• Kokoomus ei tee työttömyyttä, vaan siinä pitää osoittaa ay liikettä, koska se ei osaa/halua korjata sopimuksiaan aina kulloisenkin taloustilanteen mukaan!

• Anonyymi

Älä siirrä maalitolppaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä siirrä maalitolppaa.

Työn tuloksesta pitää maksaa jos halutaan hyvinvointia. Työajasta ei kannata maksaa koska harva ostaa 3 kiloa työaikaa!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Työn tuloksesta pitää maksaa jos halutaan hyvinvointia. Työajasta ei kannata maksaa koska harva ostaa 3 kiloa työaikaa!

Miksi ihmeessä palkansaajille pitää maksaa koskaan yhtään mitään yhtään mistään?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä palkansaajille pitää maksaa koskaan yhtään mitään yhtään mistään?

Jos palkkaa ei makseta, niin ei edes ole palkansaajia!

• Anonyymi

"Kokoomus ei tee työttömyyttä"

Mutta kuitenkin aina tekee kuten tiedetään!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Jos palkkaa ei makseta, niin ei edes ole palkansaajia!

Ei palkansaajat Suomesta ihan heti lopu vaikka palkkaa ei heille lainkaan maksettaisikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kokoomus ei tee työttömyyttä"

Mutta kuitenkin aina tekee kuten tiedetään!

Työttömyys on pääosin peräisin siitä, etteivät ay pösilöt kykene ajattelemaan sitä, että palkojen pitää aina sopeutua kulloiseenkin talouden tilanteeseen. Pitää siirtyä tulospalkkaukseen! Siinä maksetaan työstä aina saama mutta kun työn määrä vaihtelee niin palkka seuraa mukana!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Työttömyys on pääosin peräisin siitä, etteivät ay pösilöt kykene ajattelemaan sitä, että palkojen pitää aina sopeutua kulloiseenkin talouden tilanteeseen. Pitää siirtyä tulospalkkaukseen! Siinä maksetaan työstä aina saama mutta kun työn määrä vaihtelee niin palkka seuraa mukana!

Olet itse pösilöitten pösilö !
        Sylkykuppi joka ei edes tajua kuinka tyhmiä kirjoittelet !

• Anonyymi kirjoitti:

Olet itse pösilöitten pösilö !
        Sylkykuppi joka ei edes tajua kuinka tyhmiä kirjoittelet !

Jos minä olen pösilö niin sinunkin kannattaa siirtyä joukkoon. Olen nääs työllistänyt joukon muitakin hyvin tuloksin aikoinaan, olen työlläni ansainnut kohtuullisen pääoman vanhuuden turvaksi jne. Minun pösilöisyyteni on jotain mitä sinunkin kannattaa seurata mutta ay pösilöisyys on muuta, se on kurjuuden tie, jolta ei ole paluuta kuin siirtyminen minun pösilöllisyyteeni!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      112
      7356
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5861
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5034
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4305
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4136
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3758
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3615
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55