Mun mielestä parempaa selsi. Onko varattu sittenkin puutteessa vai mistä johtuisi?
Varatun kanssa
14
1385
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen ollut vuosien aikana kolmantena pyöränä pariskunnan vaimoille, mitään misten välistä en harrasta. Hyvä kysymys aloittajalta, jotenkin varattu rouva aistikkaampi ja aidompi seurustellessa puhumattakaan sänkyssä. Pari kertaa joutunut olee varpaillaan aluksi, lähinnä miehen mustasukkaisuuden vaistottuani kun vaimoa suudellut seurustellessa. Vappuna olin ekaa kertaa Kanta- Hämeessä parin vieraana pari päivää, olivat kokeneita vieraasta vaimolle. Ehkäpä paras rouva jota päässyt tyydyttää myös nautti aidosti musta ja kalustani, isäntä innoissaan kun vaimoa panin kunnolla. Tykkään jotenkin kiima erilainen varattua naidessa, vielä kun rouvan saan hihkumaan orgasmissa. T. M 43
- AnonyymiUUSI
Minkä ikäinen pari. Panitko rojut sisään.
Itse olen ukkomies ja todellakin puutteessa. Nuorena nain kolmen neljän varatun naisen kanssa ja seksi oli hyvää.
Aivan, mullakin vain hyvät nautinnolliset kokemukset. Itsekin varattu ja syystä panee varattuja.
- AnonyymiUUSI
Innokas69 kirjoitti:
Aivan, mullakin vain hyvät nautinnolliset kokemukset. Itsekin varattu ja syystä panee varattuja.
Sinäkö se eukkooni oot pannu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se eukkooni oot pannu?
Aika moni varattu naitattanut itseään kertomatta miehelleen.
- AnonyymiUUSI
Kerran työmatkalla yövyin Rauhanlahdessa, ravintolassa tanssit josta siirryin varatun rouvan kanssa huoneeseeni. Paras pillu koskaan johon kyrpäni sain hoitoon, aamuun saakka naitiin kuin eläimet. Reissari
- AnonyymiUUSI
Kerros vähän millanen nainen? Minäkin Kuopiossa nauttinut varatusta ja oli nautinnollista.
Mietin voisiko olla jopa sama nainen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerros vähän millanen nainen? Minäkin Kuopiossa nauttinut varatusta ja oli nautinnollista.
Mietin voisiko olla jopa sama nainen?Vaaleahkot pitkät hiukset, muodokas ei lihava isot rinnat joihin kiinnitin ravintolassa huomion. Hiton hyvä tanssimaan, lyhyt hame ja sääret sai lattialla haluni nousee. Päätin kokeilla saisinko samaan pöytääni juttelee, suostui saman tein jutut jopa levottomia. Kertoi on varattu käy tanssimassa yksin, mies tanssi laisinkaan. Otettiin siinä paukkua ja tanssittiin, hitailla painautui silleen vaistosin haluu muutakin. Oma vaimoni harvoin imee kyrpääni, tää rouva saman tein otti suuhun imi ja leikki tosi pitkään. Tykkäs ratsastaa sääteli itse yhdyntää, sain imeä nännejä jotka tosi pitkät. Reissari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mietin voisiko olla jopa sama nainen?Rauhanlahdes reppureille varatut tulee tyrkylle. Kaikki puhuu avoimesti siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleahkot pitkät hiukset, muodokas ei lihava isot rinnat joihin kiinnitin ravintolassa huomion. Hiton hyvä tanssimaan, lyhyt hame ja sääret sai lattialla haluni nousee. Päätin kokeilla saisinko samaan pöytääni juttelee, suostui saman tein jutut jopa levottomia. Kertoi on varattu käy tanssimassa yksin, mies tanssi laisinkaan. Otettiin siinä paukkua ja tanssittiin, hitailla painautui silleen vaistosin haluu muutakin. Oma vaimoni harvoin imee kyrpääni, tää rouva saman tein otti suuhun imi ja leikki tosi pitkään. Tykkäs ratsastaa sääteli itse yhdyntää, sain imeä nännejä jotka tosi pitkät. Reissari
Ei ehkä sama nainen kun ei ollut pitkät vaan puolipitkät hiukset ja nännit ei erityisen pitkät vaan aika normaalit. Moni muu asia täsmää kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä sama nainen kun ei ollut pitkät vaan puolipitkät hiukset ja nännit ei erityisen pitkät vaan aika normaalit. Moni muu asia täsmää kyllä.
Muistaakseni kertoi asui Siilissä. Naisia kyllä enemmän kuin miehiä, tääkin halusi varmistaa saa vierasta. Kyllähän tollanen varattu sytyttää miehen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni kertoi asui Siilissä. Naisia kyllä enemmän kuin miehiä, tääkin halusi varmistaa saa vierasta. Kyllähän tollanen varattu sytyttää miehen.
Panin muutaman kerran noin 33 vuotta sitten, varattuu rouvaa siilissä oli oma parturi kampaamo. Mies viikot matkoilla rouva vaalee hoikka tosi kaunis. M 63
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jopas kun tuo asuinpaikkakin täsmää. Minulla saattaisi olla joku kuva hänestä jos voisin näyttää niin tietäisi onko sittenkin sama nainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450