Täällä olikin aloitus joka poistunut. Kiva ois nauttia ajatuksia vaihtamalla vaimoista ja kuvia pienissä vaatteista ei pimpsan kuvia.
Tietenkin molempien täytyis tykätä runkata ja laueta toisen vaimolle, lisää kiihoketta omaan suhteeseen kun vaimon kans yhtyy. T. Ukm 57v
Vaimo jutut kiihottaa.
12
197
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeeta saada täältä kuvii. T. Eläke runkkari oon
- Anonyymi
Runkaisin myös jos kuvia sais.
- AnonyymiUUSI
Mihin niitä kuvia vois laittaa ?
- AnonyymiUUSI
Vaimojutut ovat kyllä kiihottavia. Saa kuilla miten toiset miehet nai ja runkkaa.. täällä 62v ukm joka runkkaa joka päivä..
- AnonyymiUUSI
Onko sulla Kik puhelimessa että vois lähettää kuvia ?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik puhelimessa että vois lähettää kuvia ?
Minäkin oon kiinnostunut, daf5.1
- AnonyymiUUSI
täällä 55 v ukkomies joka runkkais lastit niin mieluusti jonkun vaimon kuville kun joka päivä kummiskin runkkaan, peppukuvat on pop
- AnonyymiUUSI
Laittaisin kuvia onko sulla prebaid liittymää käytössä, vois tänne laittaa huoletta. Itsellä normi numero tänne uskalla laittaa, peppu kuva löytyy myös hyvin tarjolla. T. Ukm 57v
- AnonyymiUUSI
millanen sun vaimo on?oma on aika hoikka,erittäin hyvä pylly..
- AnonyymiUUSI
Miten niitä kuvia vaihdettais ?
- AnonyymiUUSI
Mun kihlattu on kuustoista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687