kuulin niitä puheita mm. sun ulkonäöstä.
m-n
Melko noloa sulle, kun
125
1404
Vastaukset
- Anonyymi
No mitäs puheita tuli? Tarkotan Semmossia mikkä ei ois jo luikahtanu julkisiksi
- Anonyymi
Joku idiootti yrittää vaan trollata.
Ei pidä mennä näihin!- Anonyymi
No mutta palstaäijä sentään vetoaa naisen arimpaan paikkaan, ulkonäköön. Lol.
- Anonyymi
Kiva kipale, ihan alko tanssittaa.
- AnonyymiUUSI
Yleensä viimeinen asia mihin kiinnitän huomiota silmien väri
- Anonyymi
Tiedossa on.
- Anonyymi
On se hauskaa kun voi pilkata sairaan ihmisen ulkonäköä…
- Anonyymi
Voi että.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että.
Ja rikollisten vuoksi sitä sairautta ei hoideta, mikä palauttaisi ulkonäön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja rikollisten vuoksi sitä sairautta ei hoideta, mikä palauttaisi ulkonäön
Sen saa minkä ansaitsee eikö niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvyydeltään vähintään keskiverto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvyydeltään vähintään keskiverto.
On ku pystyyn nostettu 🐷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ku pystyyn nostettu 🐷
Ei olisi, jos sairaus hoidettaisiin. Nestettä paljon kehossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi, jos sairaus hoidettaisiin. Nestettä paljon kehossa.
Neste = läskiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neste = läskiä
Eikä ole. Kateellinen ja katkera nainen haluaa pilata toisen ulkonäön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi pilata toisen ulkonäön? Oletko vajukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ku pystyyn nostettu 🐷
Muokattuja kuviako katselet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla. Jättämällä kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastava ilman tyroksiinia. Onnistuu tietyissä asemissa olevilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla. Jättämällä kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastava ilman tyroksiinia. Onnistuu tietyissä asemissa olevilta.
Kuoleepa sitten pois eikö niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toivot toisen kuolemaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toivot toisen kuolemaa?
Mä en toivo mitään vaan totesin että jos jollain on tarkoitus jättää sairaus hoitamatta, niin sehän on suora vihjaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en toivo mitään vaan totesin että jos jollain on tarkoitus jättää sairaus hoitamatta, niin sehän on suora vihjaus
Vaikutusvalta on 👌🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä nimimen tämä naislääkäri on? Hän on ihan murhaaja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä nimimen tämä naislääkäri on? Hän on ihan murhaaja sitten.
En voi laittaa nimeä tänne. Mutta näyttää itse ihan porsaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taysissa ylilääkärinä? Nimikirjaimet SM?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että.
Koetko että tämä itselleen vastaava palstasetä voisi olla joku sinun tuttusi, onko hänellä tosi huono ulukonäkö? T- nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika abstakteja aikuisjonne nämä sinun vastailut tälle palstasedälle. Ehkä elät unelmaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee vielä hämärämmäksi tämä sinun setti aloittajaäijä oletan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulla muuten, onko mitään piileviä sairauksia? Kokeile tökkiä voodoonukkea ja siirtää ne toiselle. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutusvalta on 👌🏻
Mihin sinulla räkänokka on tarkemmin sitä vaikutusvaltaa? Viuhkako se ajatuksia kiihdyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kova heitto. Tästä voisi jo syytteen nostaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teille jotka ette sairasta kilpirauhasongelmia
Nii ette tiedä että tautiin on paska asenne.
Ja sekun tauti yhtä yleinen kun diabetes nykyään niin eipä siihen haluta rahaa laittaa..
Läski veroja vain ehdotetaan hoidoksi .
Voin jopa olla se jota on seläntakana haukuttu... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut yllättävät nimikirjaimet jos on yhtään tätä palstaa seurannut
- AnonyymiUUSI
Tuota tätä yleensä tekee ihmiset joilla itsellä on huono itsetunto tai narsistisia taipumuksia vähintään toisilla taas kotona opittu malli kun isi tai äiti haukkuu jonkun ulkonäköä yleensä useimmiten jonkun tutun siksi olen aina sanon ja itsekin todennu että helpoiten tietää kenenkä kotona haukutaan ketä kun tämän näiden lapselta lapsilta kysyy suoraan useimmiten lapsi vastaa rehellisesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ku pystyyn nostettu 🐷
Sanonta on jot on kun ois pystyyn nostettu paskakasa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat sen tekee happoa kasvoille heittämällä mitä seurannu kuinka mustasukkaset tai kateelliset miehet sen erityisesti ulkomailla tekevät ettei heidän nainen kenellekään muulle kelpaisi löysivät ilmeisesti sen täydellisen kodinkoneen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin jos tieto pitää paikkansa vai eikö kyseisellä lääkärillä ole pokkaa myöntää totuutta kenties mu eipä tuo on niitä epäpäteviä lääkäreitä huomattavasti enemmän kun epäpäteviä hoitajia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinulla räkänokka on tarkemmin sitä vaikutusvaltaa? Viuhkako se ajatuksia kiihdyttää?
Mihin tarvis olla eiköhän järjesty kun vaan järjestän itseni kasvotusten asioista keskustelemaan mu kun ei kiinnosta mä mielummin seuraan vierestä kuinka idiootit olemattomalla vaikutusvallalla hoitaa asiat vituiksi
- Anonyymi
siinähän sitten puhutaan kiitoksia vain.
- Anonyymi
Ei voisi vähempää kiinnostaa!!!
- Anonyymi
Melko noloa puhua toisten ulkonäöstä 😂
- Anonyymi
Juu mutta mitä kiusaaja porukalta voi odottaa?
Itsekin tänään kuulin nimeäni lausuttavan ja röhönaurut perään. Ei toisaalta väliä koska enemmän se kertoo siitä toisesta mitä minusta. - Anonyymi
Noloa on se kun sulle nauretaan mm. sauna illoissa. m-n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakkomielle jollain porukalla on kyseisestä naisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän minusta noloa että aikuisilla ei ole muuta puhuttavaa. Ei mua oikeastaan kiinnosta ihan yks haisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on niin RUMA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on niin RUMA
Miksi se teitä niin kovasti liikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin tänään kuulin nimeäni lausuttavan ja röhönaurut perään. Ei toisaalta väliä koska enemmän se kertoo siitä toisesta mitä minusta.Jep. Kertoo aika paljonkin. Esim. Ettei ole itsetunto kunnossa ja pitää esittää jotain. Luusereita kaiken kaikkiaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on niin RUMA
Yrittikö joku teistä iskeä ja sai pakit? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on niin RUMA
Voi itsehän näytät siltä kuin punaper*epaviaanin pe* rseelle. Muttei me siltikään naisten kanssa sulle nauretta. Koska oot reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittikö joku teistä iskeä ja sai pakit? :)
Ei uskalla. Tietää että ettei ole mitään jakoja. Sekös se v* tuuttaa. Kun ei pärjää oikeille miehille sitten millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskalla. Tietää että ettei ole mitään jakoja. Sekös se v* tuuttaa. Kun ei pärjää oikeille miehille sitten millään.
Niin juuri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on niin RUMA
Jätti eksänsä niin kiusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eihän sulla palstasetä ole kenen kanssa iltaa istua. Aika hyvä yritys muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään porukkaa tässä palstasedän sapluunassa, mutta ehkäpä kenties joillain voi olla harhaluulot päällä, että täällä diskuteerataan tietystä naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätti eksänsä niin kiusaa.
Vai se eksä jätti sen🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai se eksä jätti sen🫢
Niinhän se yrittää kaikille uskotella kun ei totuutta kestä!!!
- AnonyymiUUSI
Vanhat naiset arvostelee ulkonäköjä…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin tänään kuulin nimeäni lausuttavan ja röhönaurut perään. Ei toisaalta väliä koska enemmän se kertoo siitä toisesta mitä minusta.Ihan kauheeta☹️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kertoo aika paljonkin. Esim. Ettei ole itsetunto kunnossa ja pitää esittää jotain. Luusereita kaiken kaikkiaan..
Lihavia vanhoja ihmisiä ovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miehillä ole muuta puheenaihetta saunaillassa? Kovin on köyhää teidänkin ystävyys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miehillä ole muuta puheenaihetta saunaillassa? Kovin on köyhää teidänkin ystävyys.
Kerran eräs mies kertoi että joillakin miehillä ei selkärankaa ainut keino kuulua porukkaan on muiden haukkuminen. Nostaa sillä arvoaan muka muiden miesten silmissä vaikka oikeasti on ihan pelle.
- Anonyymi
Mun elämä on rauhoitettu, ulkonäöllisistä syistä.
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa?
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla oksennuskasa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla oksennuskasa?
Miltä tuntuu olla pieni pummi, joka purkaa turhautumista aikomalla anonyymeille päätä netissä ja rajoittavansa oikean kohteen? Rupeaisit ennemmin touhuamaan muuten näitä finanssejasi sun muita asioita kuntoon, ei ole tulossa pottia sinulle täältä esim. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Mitä nämä palstaäijän itselleen kyhäämät lapselliset vastaukset nyt tarkoittaa. Ei yhtään mitään. Aika lapsellista touhua myös sinulta tämä raskas tiedon kynytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla pieni pummi, joka purkaa turhautumista aikomalla anonyymeille päätä netissä ja rajoittavansa oikean kohteen? Rupeaisit ennemmin touhuamaan muuten näitä finanssejasi sun muita asioita kuntoon, ei ole tulossa pottia sinulle täältä esim. Sivusta
Tavoittavansa* se aloitus rahalla on arvoa sulla ei oli aika hilpeä jos käy muiden taskuilla lähinnä. Onko sillä mentorillas muuten vielä mielinmäärin kahviin ja tupakkaan ns? Joskus ne hynät loppuu ja saattaa harmittaa jos tuli kiinnitettyä kaikki mökkiä myöten sotaan missä ei ole ollut ikinä mitään järkeä tai voitettavaa
- Anonyymi
Olen ihan tavallisen näköinen.
- Anonyymi
Tietäisitpä mitä puhutaankaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisitpä mitä puhutaankaan :D
Kerro toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki.
Sulla on oikeasti tällainen pikakahvimaailmankuva, että saat kerättyä tietos jostakin yksilöstä palstasedän honotusta tenttaamalla? Mikset panostaisi mieluummin siihen, että saat ne omat puutaheinääpuheey pidettyä kasassa. Jukujuku lähti koko suku ja niin edelleen. Ehkä jossain pälkäneellä ois toiminu paremmin ja menny vähemmän tunteisiin tms
- Anonyymi
A-naisestako kyse?
- Anonyymi
Ei kannata noteerata..
- Anonyymi
Eihän tätä palstaäijää kukaan noteeraa, siksi se kirjoittaa kaikki vastaukset itse itselleen. Mitä sinä oikein tästä teatterista kuvittelet? Jostain naisesta sanotaan hän on ruma ja sitten hänelle tulee suuri suru? Ei hyvää päivää
- Anonyymi
Kyllä mä sen tiedän, halveksin tiettyjä ihmisiä, vihaajat vihaa
- Anonyymi
Menee huonoiten ikinä enkä jaksa enää ees huolehtii hygieniasta. Merkityksetöntä. Siinäpä nauratte.
- Anonyymi
Nöf ruma naama
- Anonyymi
Voi voi. Koitahan nyt selvitä. Itsepåähän olet soppasi keittänyt mies polo.
- Anonyymi
Mä olen täydellinen just näin kun olen. Kauniit kasvot, upeat vihreät kissan silmät, suora nenä ja täyteläiset huulet jotka kutsuvat suutelemaan, kauniit kasvonmuodot, ihana hymy, upest pakfut ja pitkät hiukset, täydelliset rinnat, vöjön isohko vatsa mutta ei haittaa, hyvä jalkoväli, kauniit ja lihaksikkaat reidet. Ymmärrän että kadehdit minua.
- Anonyymi
Elätkö mielikuvitusmaailmassa?
- Anonyymi
😁👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö sinä nyt kiinnitit tapettiin katoavana huomiosi, että kuinka uskottavasti palstasetä kuvasi ulkonäköä? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö sinä nyt kiinnitit tapettiin katoavana huomiosi, että kuinka uskottavasti palstasetä kuvasi ulkonäköä? T
Oletko kateellinen kun olet vain pieni märkä sieninen hiivainen unohdettu välilehdykkä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😁👍
👍
👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kateellinen kun olet vain pieni märkä sieninen hiivainen unohdettu välilehdykkä.
Olen kepin kanssa kävelevä "mummo".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan todellisuudessa. Tarjokkaita on vaikka kuinka ja voisin valita ns. kermat kakun päältä mutta kun en huoli juuri nyt yhtäkään äijänkäppyrää pilaamaan upeaa elämääni. Äijistä on vain haittaa ja syövät energioita, etenkin ne jotka ovat vielä noin viisikymppisinäkin ihan kakarannkengissä. Harvassa on ne aidosti henkisesti kypsät miehet. Niitä odotellessa 😘.
Upea tumma nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan todellisuudessa. Tarjokkaita on vaikka kuinka ja voisin valita ns. kermat kakun päältä mutta kun en huoli juuri nyt yhtäkään äijänkäppyrää pilaamaan upeaa elämääni. Äijistä on vain haittaa ja syövät energioita, etenkin ne jotka ovat vielä noin viisikymppisinäkin ihan kakarannkengissä. Harvassa on ne aidosti henkisesti kypsät miehet. Niitä odotellessa 😘.
Upea tumma nainenSuuret on luulot sulla ittestäs mihin perustuu pelkkään ulkonäköönkö aik on hepposilla kantimilla sun itsetunto siinä tapauksessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne tämä sinun nemesis on sitten ikäänkuin unohdettu- tänne netin hiekkalaatikolle, minne sinä hänet pakkomielteisesti jatkuvasti vuodesta toiseen kuvittelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Upea tumma nainenOlet rakas jollekin
- Anonyymi
Kenelläkään ihmisellä ei pitäisi olla oikeutta arvostella kenenkään ulkonäköä negatiiviseen sävyyn, sellainen ihminen pitää itseään täydellisenä ja kukaan meistä ei sellainen ole!!!
- AnonyymiUUSI
Eipä kyse ole kuin mielipiteestä niil on yhteistä persreijän kanssa se että jokainen omistaa omansa ja kukaan terve ihminen ei ole edes kiinnostunu
- Anonyymi
Ja sinun ikä oli? 🤓
- AnonyymiUUSI
45 kui en tosin tiedä keltä tuota kysyit
- Anonyymi
Mä en nolostu turhista. Tuo kuuluu turhiin 🤣👍🏻 et ihan rauhassa viihdyttäkää jatkossakin itseänne.
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Annoin pakit, Kestä se. Eti joku tarpeeks tyhmä.
- AnonyymiUUSI
Tällä palstalla ei ole kuin nolot tyypit enään keskenään jauhamassa samoja settejä. Muut fiksummat lähteneet kesätauolle selvästi.
- AnonyymiUUSI
Ap itse mahtaako olla lintu vai kala ?
- AnonyymiUUSI
Eipä tai tietää ihtekään
- AnonyymiUUSI
Voi sinuna en ulkonäöstä puhuis mitään hakkasko isä sua pienenä metrihalolla kun oot itte ihan seinästä revityn näköin
- AnonyymiUUSI
Sulla ei ole varaa sanoa mitään, kun sun ulkonäöllä et miestä löydä. :D m-n
- AnonyymiUUSI
Ihan sama mitä muut puhuu, olen silti itseni mielestä ihan kaunis, mikä tärkeintä olen hyvä ihminen ja se on tärkeintä, ❤️
- AnonyymiUUSI
Olet rakas hänelle
- AnonyymiUUSI
Eikö sinulla itselläsi ole silmiä päässä vai missä mättää? "Kuulit" jonkun ulkonäöstä? Yleensä ulkonäkö nähdään, ei kuulla.
- AnonyymiUUSI
Paitsi jos on skitsofreenikko miespuolinen Ap. Silloin voi äänet sanoa ja lietsoa mitä villeimpiä ajatuksia päähän 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos on skitsofreenikko miespuolinen Ap. Silloin voi äänet sanoa ja lietsoa mitä villeimpiä ajatuksia päähän 🤭
No niinpä, miten tämä pökö saakin aina huomiota näillä jutuillaan? Naisviha vie ja seinät taipuu tms
- AnonyymiUUSI
Melko noloa olla juoruakka, ja vielä nauttia siitä.
- AnonyymiUUSI
Voi kuule, moni mies saisi laittaa pitsiessun päälle mitä tulee tähän mainitsemaasi titteliin. Toisekseen juorut voi perustua siihen, että joku alkaa tietoisesti levittää erilaisia valheita ja riamumieliset juoksee suuna päänä kertomassa niitä, kun on kerrankin mahdollisuus olla kiinnostava ihminen edes jollain lailla. Toiset saa ilmeisesti jopa taskurahaa siitä, että alkaa paskoa systemaattisesti jonkun ympäristöä, se on nääs miesprostituution muoto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, moni mies saisi laittaa pitsiessun päälle mitä tulee tähän mainitsemaasi titteliin. Toisekseen juorut voi perustua siihen, että joku alkaa tietoisesti levittää erilaisia valheita ja riamumieliset juoksee suuna päänä kertomassa niitä, kun on kerrankin mahdollisuus olla kiinnostava ihminen edes jollain lailla. Toiset saa ilmeisesti jopa taskurahaa siitä, että alkaa paskoa systemaattisesti jonkun ympäristöä, se on nääs miesprostituution muoto.
Jokohan ne Viinerit viimein juuttuis kurkkuun
- AnonyymiUUSI
sehän hakkaa vaan lisää jos muut laihtuu, ja kukaan ei saa elää muuten tai tehdä mitään muuta. kukaan ei saa, tavata ystäviä jos ei tottele. kukaan ei saa, tehdä mitä he eivät halua jos ei elä niiden suunnitelman mukaan. en tiedä kuka teistä on sairain. en oo ikinä tavannut noin vasten mielistä porukkaa. ja koko elämä polkea muita alas jotta itse tulisi esiin. Ja ei tajua kun sen teot tietää kaikki ja, kun hakkaa, muita, alas ja yrittää huonoon, ei ne ikinä saa mitään itsekään. ja saavat aina takaisin. eikä tässä ollut muuta kuin iytker ja listaa yksinäisyyttään ja kun kaikkea on pilattu häneltä niin hyvyyttä kerrottiin ketkä hänestä pitää, muta hln ei niistä ja ne joita gakuss eivät häntä halua. ja kun me kaikki on kärsitty tästä kaikesta niin ajateltiin jotain hyvää tehdä. kun se haluaa aina enemmän mitä on ja ei halua tehdä mitään vaan odottavat kuten me muutkin että niille järjestetään. ja kun muut elävät toisin yhdessä hakkaavat niitä ja estävät ikäryhmänsä mukaista elämää, tehnyt niin vuosia. yrittävät hakata, itselle kuuluvia mtvjutyja muille jotta, selviävät ja saavat uraa pois, jotta eivät saa mitään mistä tykkäävät. olisivat kuten he, ja mielellään heille hakattaisiin. on ne vastenmielistä porukkaa. ja sitä on muissakin, tekevät jotain ja luulevat että sitten saa ottaa muista ja yrittivät alistaa siihen linjaan, mikä tuhoaa nuorempia ja nostaa vanhoja ja 50 plus naisia.
- AnonyymiUUSI
Niin kyllähän esim puiden pilkkominen kuluttaa kaloreita, palstaäijä
- AnonyymiUUSI
se on se toiminta, onnsoelöä nuorempiakin jotka hakkaa ja ostaa muita, koska minulla on korkeampi tutkinto pitää saada enemmän. yrittävät olla siinä linjassa mikä ei toimi, tappaa ihmisiä ja huutavat meille. nyt meille, minä olen maksanut, nyt hskkastte muiden elämät. ja vainoatte jotta saadaan. jotta saadaan.
- AnonyymiUUSI
Mistäs kampukselta sinä palstäijä oot poies sit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs kampukselta sinä palstäijä oot poies sit?
Suhareiden maailmas kulkee juoruakko jen tarinat joissa ei oo mitään perää sai raat astmapöhöt eläkkeel vetää viinaa viimeiseen keuhkoon roikkuvat lääkäris ajovuorojen välit millo sattuu olee selvä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suhareiden maailmas kulkee juoruakko jen tarinat joissa ei oo mitään perää sai raat astmapöhöt eläkkeel vetää viinaa viimeiseen keuhkoon roikkuvat lääkäris ajovuorojen välit millo sattuu olee selvä
Tuli sen verran ku apteekin hyllyltä, että uskon
- AnonyymiUUSI
tosi asia on muuallakin maailmassa maailma potkii vanhaa väestöä jo pois suojellasksen nuoria ja tätä maailmaa. heidän tyyli ei sovi ja alustavat siihen muita, ja seuraava sukupolvi samoin. eivät mukaudu eivät ymmärrä ja tuhoavat.
- AnonyymiUUSI
En nolostu enää mistään. Kiva olla huomattava hahmo ja merkkihenkilö.
- AnonyymiUUSI
Rakas
- AnonyymiUUSI
Ihan alkuun oon liian hyvä ja kiltti tähän teidän pskaan ja toisekseen oon vaan ihminen
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566