Minulla on 13v adoptio poika joka jäi minulle suhteen erotessa. Olen 34v itse. Poika tuli yksi päivä litsi auki ja hänellä ei ollut alushousuja, nappasin vetoketjusta ja repäsin ylös, terskasta jäi pieni pala väliin ja siitä tuli verta, jouduin väkisin repii vetskarin auki. Käytiin näyttää lääkärille ja lääkäri kirjoitti jotain kemikaalia..olen eläin ja ympäristön suojelija, tämän pojan pippelin takia ei luontoa kuormiteta, löin jopa poikaa korville lääkärin takia. Tutkin nettiä että mitä siihen kipeään, haavautuneeseen terskaan voisi laittaa mikä olisi luonnollista ja poistaa tulehdusta. Chili tuli vastaan ja se on hyvä, ja sattui tuuri, minulla on ulkomailta ostettua pippurisumutetta joka kirveltää ja sitä saa käyttää itsepuolustukseen joten se ei ole vaarallista..nyt joka päivä kaksi tai kolme kertaa sumutan tuota pojan pippelin. Poika oikein kiemurtelee ja itkee, mutta lääkkeet vaikuttaa näin. Olen myös ajatellut että leikkaan joku päivä siltä esinahan pois niin ei ole tiellä, ja ompelen jonkun jutun korvaamaan sen. Jonkun värikkään tai nahkapalan jonka Loimaan nahkaliimalla ja nitojalla kiinni pippelin ympärille. Nyt lähden pesemään pojan pippeliä, etikka vedellä poika on pakko paidassa ettei rimpuile
Yh äiti ja pojan pippelin kotihoito
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556