Kertokaa tarinoita siskoista. Itse nuuhkin kiimaisena teininä pikkusiskon alushousuja, jo nuorempana esittelin hänelle kovaa pippeliä. Sitä ennen toki oli kotileikkejä. Lähimpänä oli kun nukuimme kylässä samassa sängyssä ja kokeilin hänen pillua sormilla
Siskon kanssa
3
926
Vastaukset
- Anonyymi
Omalta lapsuuajalta muisto.
Mummulassa tila talvella vähissä joten siskon kanssa nukuttiin samalla levitettävällä sohvalla.
Itse 13 ja sisko 15 vuotta.
Mummu sanoi ettei saa nukkua alusvaattesillaan jollei ne ole tyyliä todella löysät, syy siihen oli ettei muka veri kierrä.
Olihan se vähän kiusallista kun isosisko ja minä nakuna saman peiton alla, kapealla sohvalla.
Noh tietenkin kun vierekkäin nukuttiin niin munani rupes seisomaan, ja sisko sitä härnäsi, välillä muutama runkkaus liike ja välillä työnsi pyllynsä munaani kiinni niin että se oli pyllyn poskien välissä hinkaten edes takaisin.
Silloin koskin ekaa kertaa tissejä ja pimpin huulia, olihan se ihmeellisen tuntuista pidellä tissiä minkä nänni oli kova ja sojotti pystyssä.
Ja se tunne kun sain kämmenen laittaa siskoni hennon karvaisen pillun päälle ja silitellä sitä ja kun tunsin kosteat huulet lipsuttaen niitä sormillani.
Sen muistan kun hiljaa piti olla ettei vanhemnat kuule eli silloin ei voitu sen kummemmin harrastaa toistemme anatomiaan tutustumista.- Anonyymi
Sairas fantasia luuserilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas fantasia luuserilla.
Mutta kuitenkin luit🤡
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016183
- 2123416
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663308Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162525Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702091
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441656- 251443