joo elikkä häämatkaa tässä mietiskelin. tietäiskö joku paikan joka oli "hienostunut", muttei mikään yleinen turistikohde. matka kesällä ja joku lämmin paikka olis ihan jees...tosin ei mielellään yli 5h lentomatkaa... hmmm---meri, hiekkarantoja ilman sairasta turistirysää, kallioita, rentoutumista, hyviä paikallisia ravintoloita. rauhallinen paikka, jossa vois keskittyä omaan kultaan ja rentoutumiseen...x) meni vaikeeks...onko joku käyny paikassa jossa olis edes osa näist toiveista?
häämatkalle...MINNE?
6
1552
Vastaukset
- romantikko kakkonen
pariisi on romantiikan pääkaupunki.
- eelia- 76
Mä vihaan Pariisia sydämeni pohjasta, ei voi mitään. Me lähdetään Budapestiin.
- simpukka
Joku Välimeren pieni matka kohde? Varmasti matkaoppaissa on selitetty, kuinka turistirysä paikka on. Ja miksi se pitäisi olla matkatoimiston kautta? Hommatkaa itse lennot, hotellit yms. niin varmasti saatte mieluisenne :). Itse haaveilen häämatkasta Santoriniin, Kreikkaan.
- on kyllä
jo aikamoinen turistipaikka...
- Elokuun morsian
Ranskan ja Italian Rivieralla on aivan ihania paikkoja. Ja siellä on kiva myös reissata pitkin rivieraa, etenkin jos on kauemmin kuin viikon. Löytyy merta, rantoja, ihania ravintoloita, ostosmahdollisuuksia, ei sairasta turistirysää, alle 5h lentomatka, aika moni toiveesi siis toteutuu :)
- rannoissa löytyy
heei..
ahvenanmaakin yllättää, on kuin ois oikeasti ulkomailla, rantoja ja majoituksia ihanaisia on mistä valita. tänä kesänä oltiin vko, kierrettiin saaria. oli parhaat helteet ja mielettömän hienoa!
pohjois-saksassa on myös mahtavat valkeat hiekkarannat, suht edullista kun menee pikkukyliin. suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266