vuokrattiin sitten RENTAL-vuokraamosta Ferrari 360-modena ja heitettiin lenkkiä viikonvaihteessa. Aivan helvetin hieno peli ja mahtavat tehot, 400hp ja kiihtyvyys jotain aivan hullua, 4,5sk/0-100.. Keskimoottorin murinat varsinkin tekivät vaikutuksen. Kyllä päät kääntyy kun tuolla ajaa...aivan sikamakee kokemus. Ei mitään vikaa muutakuin hinta (vuokraksen myös, 650eur/vrk), mutta eipä sitäkään tarvinnut tällä kertaa itse maksaa. Suosittelen kuitenkin kaikkia kykeneviä ainakin kerran elämässä kokeilemaan aitoa FEFEÄ!!
360 modenaa kokeillut
12
3192
Vastaukset
- 55555
Mua kiinnostaisi kokeilla wanhaa 60-luvun 275 GTB.tä.
- muuten
halpa, saman ottavat saksassakin ,useassa paikassa enemmänkin...
- ,,,,,,,,,,,,
Mainostatte itseänne Suomi24- palstalla?
Jos mulla on tarve Ferrarilla ajaa, niin ostan ihan omiin nimiini.- ................
mainostat rahavarojasi suomi24-palstalla, ketä kiinnostaa...
- -------------
................ kirjoitti:
mainostat rahavarojasi suomi24-palstalla, ketä kiinnostaa...
Älä vaihda puheenaihetta.
- rs6+
------------- kirjoitti:
Älä vaihda puheenaihetta.
eli kyseisellä audilla kyykytin kyseistä vuokra fiattia, nuori kolli piukka typy vieressään luuli vähän liikoja autostaan :)
- menee...
rs6+ kirjoitti:
eli kyseisellä audilla kyykytin kyseistä vuokra fiattia, nuori kolli piukka typy vieressään luuli vähän liikoja autostaan :)
"kolli" ei osannut kiihdyttää...
- mm.
rs6+ kirjoitti:
Taidat lasketella työksesi? Plussia ei taida montaa olla maassa.
- niitä
mm. kirjoitti:
Taidat lasketella työksesi? Plussia ei taida montaa olla maassa.
muitakin kuin kallen, höh...
- eii
rs6+ kirjoitti:
kiinnosta tuollaset itäblokin tusina vehkeet.
- TT.
ÄLÄ SAATANA HAUKU MUN AUTOA!!! TUNGE SE FEFE PERSEESEES!!! SAATANA!!!
- voi vittu
poju on tainnut käydä isin lompakolla ruinaamassa rahaakun ei saa muuten pilua.hahahahahahahahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551