Ilmotelkaapa itsestänne kaikki kyseisenä päivänä syntyneet...Ois kiva vaihtaa ajatuksia vaikkapa horoskooppimerkistä :-)
29.7. Syntyneet!!!!!
Like a Lion
4
794
Vastaukset
- kayem
onhan sitä hullumpiakin syitä kehitellä vaikkapa yhteisiä aktiviteettejä kuin sama synttäripäivä. ; ) Jokos sulla on päivän juhlakuvio selvillä?! Jos asustelet Turun lähistöllä niin ota yhteyttä ja tule mukaan bailaamaan DBTL:ään, jos siltä tuntuu! =)
kayem@suomi24.fi
Mutta ainakin aurinkoista synttäripäivää ensi viikolla, "kuomaseni".. ; ))- khfhsl
Olen syntynyt myös ko. päivänä kuten on muuten OsamaBinLAden...järkytys...
- JeNNuli.MeNNiNkaiNeN
Mä olen syntynyt kyseisenä päivänä ja hyvä päivä onkin =)
- 12v
Mä oon syntyny 29.7! Vuonna 04 tosin, joten sillon ku tää keskustelu tuli nii olin 1v😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461