Käykö ketään laukulan ratsutilalla(jos se edes on enää sen niminen) vammalassa? Itse kävin siellä mutta jouduin lopettamaan koska asumme niin kaukana. Opettaja on Eeva-maija norha! Hevosia oli silloin: Fanny, Fiia ja Fifilia, Like a prinsess(lilli), Reiska, Samppa, Ukko, Pitsa, Nikita, Ibusz Nld, Batman ja Matti! en tiedä onko kaikki niiden oikeita nimiä mutta siksi niitä sanottiin siellä! Jos joku tietää vähänkin jostain näistä niin vastaa, sillä pienikin tieto on kallis arvoinen! Ja jos satut käymään tällä tallilla niin voitko kertoa eevalle ainolta ja fannylta terveisiä ja sanoa että meillä on ikävä sinua! Eeva oli nimittäin paras opettaja mikä minulla on ollut!
Käykö kukaan vammalassa laukulan ratsutilalla?!
ikävöivä!
1
1377
Vastaukset
- tytär10v
Eevamaija on mun äiti... Tietenkin voin saanoa sille sulta terkut jne:) pahoittelut kun vastaan n 14 vuotta jälkeenpäin. En tiedä mitä sanoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090