Heips!
Tietääkö kukaan onko Kavalta suomennettu kuinka monta jännäriä? Ja kuinka saan ne käsiini....? :)
Kaksi ensimmäistä olen lukenut jo, ja suosittelen kaikille lukemiseksi!!! Jos vain pitää raakamurhajutuista, mutta kyllä romantiikkaakin vähän löytyi. On niinkuin jatko-osia tavallaan, vaikka murhajuttu on aina uusi.
Alex Kava?
4
1290
Vastaukset
- Nina
Olen hankkinut ja lukenut kolme Kavan pokkaria, eli sulla on vielä ainakin yksi lukematta!! Itse olen ostanut omani R-kioskilta/ ihan tavis tavarataloista, löytyvät samasta hyllystä Harlekin-kirjojen kanssa.
- rose1979
Enpä tiedä löytyyköhän enää kaupoista, kun aina tulee uusia tilalle :(
Mutta jos joltakin tämä kolmas osa eli "sielujen sieppari" löytyy ylimääräisenä, ostan heti pois!!!
:)
marie.rautaruoho@pp.inet.fi
- mlmh
Itellä on viis Alex Kavan kirjaa.
Hyytävä salaisuus 2000
Lamaannuttava silmänräpäys 2001
Sielujen sieppari 2002
Kuoleman lähetti 2003
Väärä siirto 2004- noopi
multa löytyy kans pari ja oon vissiin kolme tai neljä lukenut. Mahtavia kirjoja. Ostin ruokakaupasta, valintatalosta. Harmittaa etten ole ostanut kaikkia mitä olen nähnyt. Sen lisäksi kerään tess gerritseniä ja patricia cornwelliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144