sänkyyn. Se on paha merki. Miellumin nukkukaa lattialla. Sillä sänky voi hajotta ja olet tippunnut. Älkää ajaka parta sillä se kasva uudelen. Jos olet jättännyt kukkaron kotona älä missaan nimessa mennä siitä hakeeman, muuten onnetomus tule matkalla. Miellumin myyja vihainen kassalla ja selitä sille että et voit
mennä hakemaan kukkaron ja saman jutun kerro myös poliisille kun sut on pidätetty.
Usko tai älä.
Älkää menkö
nukkumaan
5
1313
Vastaukset
- jopeilua
mitäs jopeilua tämä taas on???
- wwwww
LOL!!Kyllä suomenkieli on kaunis.
- parraton
nainen.Eikä naisella yleensä kasva parta ja se kirjoitus oli vitsi. Etei kuka menisi pitkälle taikauskon suhteseen.
- Nasse-Setä
Meinaan vaan, että pittäähän sitä mennä ainakin naisen kanssa "sänkyyn". Eihän siellä tietty nukkua tarvitse, mutta....
- olipa...
hauska juttu. Nukut vain sänkysä kun nainen on lähellä. Entäs sitten, loput lattialla? Siis nukut yleensä lattialla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717