Olen kuulema onnellisessa asemassa kun näen joka yö unia, muistan uneni ja ne ovat yleensä jopa ihania unia.
Olen kuitenkin sosiaalisesti hyvin arka ja rajoitteinen ihminen, eikä minulla ole oikeastaan mitään seuraelämää, käyn vain töissä ja nukun.
Uneni ovat aivan taivaallisen ihania, niissä minulla on paljon rakkautta ja seuraa ympärilläni.
Tästä on koitunut, että haluaisinkin nukkua aina.
Unessa elämäni on paljon mielenkiintoisempaa, ihmiset ovat kiinnostuneita minusta ja pitävät minusta sellaisena kuin olen.
Olen jopa alkanut väärin käyttää unilääkkeitä nukkuakseni mahdollisimman paljon.
Haluan nukkua aina, heti kun tulen töistä niin nappi naamaan ja unia näkemään.
Unet ovat minulle huume.
Olenko yksin?
Ihanat unet..
Uniin seonnut
4
592
Vastaukset
- unen näöt
yleensä inhimillisiä ovat,ei tietty painajaiset.Älä silti unilääkkeitä jatkuvasti käytä.
- Hyvät, muistettavat unet
Suuri Lahja. Lääkkeet vähentävät unien muistettavuutta!
Unet ohjaavat elämääme.
matti
- Opettele kestämään todellisuus
vaikka se olisi kuinka epämiellyttävä.
Älä tee vahinkoa itsellesi pakenemalla kemialliseen unimaailmaan.
Jalat vain lujasti maahan ja elämään realistisen
elämäsi mukaan.
Tee elämästäsi sellainen, että viihdyt siinä.
Harrastukset, ystävät, koti, lemmikit ym. - Anonyymi
Minulla on sama "ongelma". Unet on aivan ihania ja haluaisin upota sinne lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134