näytä moottoripyöräilijälle keskisormea - päivä

hell yeah

liikenteessä koheltavat ja liikennesäännöistä piittaamattomat ylimieliset moottoripyöräkuskit ovat saaneet mittani täyteen.
Ehdotan että pidetään kansallinen näytä moottoripyöräilijälle keskisormea päivä esim 2 viikon päästä olevana maanantaina.
Moottoripyöräilijöiden logiikka on uskomaton. 250km/h kaahaileva moottoripyöräilijä ei ole uhka liikenteelle, mutta moottoripyörän perässä 120km/h ajava poliisiauto on... ei voi ymmärtää...

81

28490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autofriikki

Motoristit joutaisivat tieltä hemmetin kuuseen. Lähes 100 %.sti kusipäitä ääliöitä; kisaajia, kaahaajia, ja kahden autojonon välistä ylimielisesti ja vaarallisesti ohittelevia. Oispa iso kuorma-auto niin saattaisi auto hiukan "suistua" sopivasti tällaisen kohdalla keskikaistalle...

• Moto/risti

?????

• mie

?????!!!!!
        oot tainnut katsoa törkytörstaita turhan intensiivisesti. Selvä Cartman! Piirrettynä se iljetys saattaa viehättää joitakin, oikeassa elämässä ei. Älä mimmejä syytä jos et skoraa

• mopoveikko

Vittu mikä on ongelmasi??? Tommoset kotilohomokuskit pitäs viedä saunan taakse ja... Te siellä liikenteessä aina luulette olevanne yksin. Saatana!!!

• svs

voi voi kun on taas paljon kateellisia ilmestyny tänne itkemään.

• Jeh

Homo

• Anonyymi
        Jeh kirjoitti:

Homo

Joku on jaksanut tuota sanaa viljellä tänne ainakin parikymmentä vuotta.

• keskisormea

Kuinka moni motoristi on tappanut muita tielläliikkujia? Yleensä, vaikka ajaisikin 250 km/h, motoristi on vaara vain *itselleen*. Jos motoristi siis haluaa ajaa lujaa, niin ajakoon. Itse siitä hengellään ja taidollaan vastaa.

Sen sijaan rekat ovat todellisia kuolemankoneita, jotka ovat vaaraksi - ajavat peräpuskurissa kiinni jne. Ehdotan torvensoittoa, valoshowta ja keskarin näyttämistä jokaiselle rekkakuskille!

• mulla on prätkä

Olen kanssasi samaa mieltä, enkä vain siksi että itsekin harrastan prätkällä ajelua.
        Autona minulla on mukavan tehokas turbo-koneinen menopeli. Kun ajelen ihan normaalisti rajoitusten mukaan, niin turhan usein rekka liimaantuu perseeseen roikkumaan. Jyrkässä ylämäessä sitten piruuttani jarrutan vauhdin noin 40-50km/h:ssa, jonka jälkeen kaasutan rivakasti tieheni.
        Sinne jää rekanpaskiainen mäkeen jurnuttamaan.

• yksi ei kateellinen vaan

miksi moottoripyöräilijät luulevat että he vaarantavat vain oman henkensä sillä hurjastelulla? miksi pitää odottaa että jotain todella vakavaa sattuu? eikö liikennesäännöt ja nopeusrajoitukset olekaan yhteisiä sopimuksia? saako moottoripyöräilijä poiketa niistä vaan sen takia että on kova jätkä? tekevätkö viranomaiset väärin kun valvovat että kaikki (myös moottoripyöräilijät) näitä sääntöjä noudattavat?

• on "ystäväsi"
        yksi ei kateellinen vaan kirjoitti:

miksi moottoripyöräilijät luulevat että he vaarantavat vain oman henkensä sillä hurjastelulla? miksi pitää odottaa että jotain todella vakavaa sattuu? eikö liikennesäännöt ja nopeusrajoitukset olekaan yhteisiä sopimuksia? saako moottoripyöräilijä poiketa niistä vaan sen takia että on kova jätkä? tekevätkö viranomaiset väärin kun valvovat että kaikki (myös moottoripyöräilijät) näitä sääntöjä noudattavat?

>miksi pitää odottaa että jotain todella vakavaa sattuu?

No, rekkamiehien suhteen ei tartte odotella. Ne tekee vakavia rikkomuksia liikenteessä. Ootko koskaan nähnyt motoristin roikkuvan peräpuskurissa? Sen sijaan rahtarit roikkuu siellä alituiseen - liekö jokin anaalifantasia heillä...

• totta&%%¤¤"
        on "ystäväsi" kirjoitti:

No, rekkamiehien suhteen ei tartte odotella. Ne tekee vakavia rikkomuksia liikenteessä. Ootko koskaan nähnyt motoristin roikkuvan peräpuskurissa? Sen sijaan rahtarit roikkuu siellä alituiseen - liekö jokin anaalifantasia heillä...

B-rapun miehiähän ne taitaa useimmiten olla, juuri sellaisia olevinaan tosimiehiä.
        Samanlaisia on nää nuoret hyppyritukkateinit ja tuuninkipuppelit.

• sinivilkku
        totta&%%¤¤" kirjoitti:

B-rapun miehiähän ne taitaa useimmiten olla, juuri sellaisia olevinaan tosimiehiä.
        Samanlaisia on nää nuoret hyppyritukkateinit ja tuuninkipuppelit.

ja ajokortittomat mukulat jotka luulevat tietävänsä kaiken, vanhat paapat jotka luulevat olevansa aina oikeassa, muuten vaan katkerat ja kateelliset tyypit, juuri sellaiset kuin tässä ketjussa näyttää olevan, nehän ne juuri liikenteessä jaloissa pyörivätkin.

Teidän mielestänne siis keskarin näyttäminen on niin äärettömän miehekästä, tunnette itsenne oikein suuriksikin sankareiksi?

• ajattelemaan..
        sinivilkku kirjoitti:

ja ajokortittomat mukulat jotka luulevat tietävänsä kaiken, vanhat paapat jotka luulevat olevansa aina oikeassa, muuten vaan katkerat ja kateelliset tyypit, juuri sellaiset kuin tässä ketjussa näyttää olevan, nehän ne juuri liikenteessä jaloissa pyörivätkin.

Teidän mielestänne siis keskarin näyttäminen on niin äärettömän miehekästä, tunnette itsenne oikein suuriksikin sankareiksi?

..(lue pelkäämään) fingerin heilutuksen mahdollisia seurauksia. Ei kaikki.

• pitäisi
        sinivilkku kirjoitti:

näyttää punatulkkua.

• Kallonkutistaja

Ketä se hyödyttää, kun 25-vuotias moottoripyöräilijä koheltaa itsensä hengiltä? Takana saattaa olla 16-18 vuotta yhteiskunnan maksamaa koulutusta, muttei vielä juurikaan tuloja, vaikka työuraputki onkin juuri avautumassa.

Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, ja voihan sitä tietty ajatella, ettei kaveri siten pääse tekemään tuhojaan esim rekkakuskina 30-vuotiaana.

• --.--
        mulla on prätkä kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä, enkä vain siksi että itsekin harrastan prätkällä ajelua.
        Autona minulla on mukavan tehokas turbo-koneinen menopeli. Kun ajelen ihan normaalisti rajoitusten mukaan, niin turhan usein rekka liimaantuu perseeseen roikkumaan. Jyrkässä ylämäessä sitten piruuttani jarrutan vauhdin noin 40-50km/h:ssa, jonka jälkeen kaasutan rivakasti tieheni.

se rekka varmaan sen takia siihen perään tulee että se pääsis ylämäen ylös... kun teet niin että painat jarrut pohjaan nii sit rekalta loppuu vauhti ja kestää ennenku pääsee mäen ylös... tuskinpa ne ihan tahallaan tulee perään roikkumaan...
        naurettavaa...

• V.Kl
        on "ystäväsi" kirjoitti:

Itseasiassa kyllä olen nähnyt motoristin roikkuvan peräpuskurissa, niin oman autoni kuin toistenkin.. Sen sijaan yhtään kuorma-autoa ei ole vielä perässäni roikkunut..
        Ihmettelen vain, että mitähän nämä motoristit luulevat ehtivänsä tehdä, ajaessaan palttiarallaa viiden metrin päässä toisen puskurista, jos edelläajava lyö syystä tai toisesta liinat kiinni.. Syynähän voi olla esimerkiksi este tiellä, hirvi tms.. Vastaanpahan samalla myös tuohon väitteeseen, jossa väitetään motoristien ylinopeuksien vaarantavan vain heidät itsensä. Kuvitellaanpa tilanne jossa motoristi ajaa suurella ylinopeudella, havaitsee esteen, ja vauhdista johtuen ei ehdi pysäyttämään ennen estettä, väistää, mutta ei ole havainnut vastaantulevaa autoilijaa (nopeuden ja huomion kiinnitymisen esteeseen yhteisvaikutuksena) Autoilija väistää motorista ulos tieltä, osuu puustoon ja loukkaantuu vakavasti. Tässähän ei motoristi loukkaannu ollenkaan, vaikka aiheuttikin onnettomuuden vaarallisella ajotavallaan.

• pölöjä
        on "ystäväsi" kirjoitti:

Juu, ja henkilöautoilijathan ei tätä harrasta... monasti ihmetelly, että mistä se johtuu, kun minä ajan 80-aluella noin 80-85 rahtivehkeellä niin ei kestä kauaa ku on letka pikkuautoja takana. Ja letkan kahta ensimmäistä autoa et näe peileistä, kun roikkuuvat minun ja toistensa perseessä kiine. Paitsi tietyst sillon, ku käyvät ohituskieltoalueella ja pimessä mutkassa vastaantulijoitten kaistalla kurkkimassa, että miltä se maailma näyttää...

• rahti-78

juur tollasten k...päisten autoilijoiden takia saadaan lukea lehdistä, että rekka jyräsi... tappaja rekka sitä ja tätä, ite ajan isolle autolle määrättyä nopeutta eli 80kmh enkä tosiaankaan roiku kenenkään takapuskurissa, mutta yritä siinä sitten, kun edellä menijä painaa liinat kiinni ilman mitään syytä...

Kysynpähän vaan, että kuinka monen työpaikalla on niin paljon neuvojia ja haittatekijöitä, kuin rekkakuskeilla ??

• Moto/risti

Kaikki tavaraliikenne pitäisi mennä meritse, raiteita pitkin, maan alla tai ilmassa. Siitä tulisikin hyvä lakiehdotus:)

• Moto/risti
        pölöjä kirjoitti:

Juu, ja henkilöautoilijathan ei tätä harrasta... monasti ihmetelly, että mistä se johtuu, kun minä ajan 80-aluella noin 80-85 rahtivehkeellä niin ei kestä kauaa ku on letka pikkuautoja takana. Ja letkan kahta ensimmäistä autoa et näe peileistä, kun roikkuuvat minun ja toistensa perseessä kiine. Paitsi tietyst sillon, ku käyvät ohituskieltoalueella ja pimessä mutkassa vastaantulijoitten kaistalla kurkkimassa, että miltä se maailma näyttää...

Onneksi täällä on fiksujakin ihmisiä.

• V.Kl
        pölöjä kirjoitti:

Itsehän en maininnut missään vaiheessa, että henkilöautoilijat eivät roikkuisi perässä. Kommentoin vain edellisiä viestejä, joten en viitannut henkilöautojen käyttäytymiseen. Mutta nyt kun kerran päästiin aiheeseen, vaikka meneekin vähän off topic, niin tähänasti huimimmat suoritukset nähty juurikin henkilöautoilijoiden taholta. Kaikillehan sattuu virhearvioita, mutta jotkut eivät tunnu oppivan niistä.

• mie vuan
        V.Kl kirjoitti:

Itseasiassa kyllä olen nähnyt motoristin roikkuvan peräpuskurissa, niin oman autoni kuin toistenkin.. Sen sijaan yhtään kuorma-autoa ei ole vielä perässäni roikkunut..
        Ihmettelen vain, että mitähän nämä motoristit luulevat ehtivänsä tehdä, ajaessaan palttiarallaa viiden metrin päässä toisen puskurista, jos edelläajava lyö syystä tai toisesta liinat kiinni.. Syynähän voi olla esimerkiksi este tiellä, hirvi tms.. Vastaanpahan samalla myös tuohon väitteeseen, jossa väitetään motoristien ylinopeuksien vaarantavan vain heidät itsensä. Kuvitellaanpa tilanne jossa motoristi ajaa suurella ylinopeudella, havaitsee esteen, ja vauhdista johtuen ei ehdi pysäyttämään ennen estettä, väistää, mutta ei ole havainnut vastaantulevaa autoilijaa (nopeuden ja huomion kiinnitymisen esteeseen yhteisvaikutuksena) Autoilija väistää motorista ulos tieltä, osuu puustoon ja loukkaantuu vakavasti. Tässähän ei motoristi loukkaannu ollenkaan, vaikka aiheuttikin onnettomuuden vaarallisella ajotavallaan.

voi sattua vaikka ajaisi ihan säntillisesti. Myös se voi sattua autoilijalle, joka ajaa motoristin kuoliaaksi. Harvoin motoristit perässä roikkuvat, vaan ovat siellä hetken ja menevät ohi. Itseäni ei ole koskaan (lähes) motoristit aiheuttaneet ongelmia, vaan yleensä ongelmia aiheuttavat autoilijat.
        Se, että ajaa motarilla kovaa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä. Mutta kovaa 60,50,jne alueilla on paljon vaarallisempaa ja siihen syyllistyvät autoilijat ihan yhtä paljon kuin motoristit. Lisäksi nuo autoilijat ajavat hiljaisilla nopeksilla reilusti yli ja kun vaudin pitäisi kasvaa esim. 80kmh alueella, niin se ei enää välttämättä kasva, vaan jatketaan sitä samaa 70kmh vauhtia kuin kaikilla muillakin rajoituksilla.....

• Rekkanainen

...minä mahdan kuulua?
        Vissiin kait sitten kaikki heiluttavat keskisormea,heh!!
        Olen rekkakuski ja liikun myös moottoripyörällä ja mielestäni molemmilla - ja tietty myös henkilöautolla - muut huomioiden!!

• mulla on prätkä
        rahti-78 kirjoitti:

juur tollasten k...päisten autoilijoiden takia saadaan lukea lehdistä, että rekka jyräsi... tappaja rekka sitä ja tätä, ite ajan isolle autolle määrättyä nopeutta eli 80kmh enkä tosiaankaan roiku kenenkään takapuskurissa, mutta yritä siinä sitten, kun edellä menijä painaa liinat kiinni ilman mitään syytä...

Kysynpähän vaan, että kuinka monen työpaikalla on niin paljon neuvojia ja haittatekijöitä, kuin rekkakuskeilla ??

Enhän mä sellasten kohdalla sitä tee jotka ei roiku perseessä kiinni.

• Mazda RX8

Minä teen noin usein karavaanareille, sinne saa vaununvetäjä jäädä mäkeen nylkyttämään.

• pommitus

mun nimeäni ei ainakaan löydy tuosta yhteisestä sopimuksesta

• pommitus
        V.Kl kirjoitti:

näitähän on tarinat täynnä. Itse ainakin olen kuullut/lukenut esim. paljon seuraavankaltaisia juttuja: Autoilija pyöristää mutkia jossain mutka pätkällä, moottoripyöräilijä tulee vastaan omalla kaistallaa ja joutuu väistämään mutkaa pyöristänyttä autoilijaa, jonka seurauksena pyörä ajautuu hiekalle ja sen jälkeen todennäköisesti nurin ja metsään tai ojaan.

Autoilija jatkaa matkaa ja pyöräilijä jää sinne...

• rippe

nopeusrajoitukset ovat vain suuntaa-antavia...

• rambe
        V.Kl kirjoitti:

eilen illalla päätin yhden reissun jolloin ajoin toista tuhatta kilsaa pitkin armasta suomenmaatamme ja panin (taas kerran) merkille ne todelliset vaaran aiheuttajat.Ne eivät todellakaan ole motoristit eivätkä rahtarit.Kohtaamani motoristit ajoivat kaikki ihan fiksusti, ohittivat sulavasti ilman isompia ylinopeuksia mikäli ohittivat ja kun ajoivat ylinopeudella niin silti vaarantamatta minun tai kenenkään muunkaan henkeä.Rahtarit hoitivat myös duuninsa ihan ok kun ottaa huomioon kuten asiaan kuuluu että heidän työvälineensä vaatii muutamia huomioonottamisia nopeuden,kiihtymisen ja jaarrutusmatkojen suhteen. Todellinen vaara on tavallinen henkilöautonkuljettaja joka ajaa huomattavaa alinopeutta,keskiviivaa seuraten ja aina kun tulee ohituskaista tms. niin painaa kaasua kuin henkensä hädässä ettei kukaan voi turvallisesti ohittaa.Tähän kategoriaan kuuluu enimmäkseen keski-iän ylittäneet mieshenkilöt, useimmat naiskuljettajat sekä muutamat nuoret ääliöt.En esitä väitettäni minkään ikä- tai sukupuolirasistisin perustein vaan kolmenkymmnen vuoden seuraamisen perusteella.Joustavien ohitusten salliminen muille tuntuu olevan meille suomalaisille todella kova paikka ja sallisinkin mielelläni meidän ottavan oppia ruotsalaisilta tässä asiassa.Olisi todella mielenkiintoista tietää kuinka paljon todellisuudessa tapahtuu kuolonkolareita ym. loukkaantumisia liikenteessä näiden tientukkojen aiheuttamien ärsyyntymisten seurauksena tapahtuvien hullunrohkeiden ohitusten takia.
        Jätetään rahtarit ja motoristit rauhaan ja keskitytään itse siihen olennaiseen eli joustavaan liikkumiseen tien päällä, annetaan tilaa kun siihen on mahdollisuus eikä olla turhana jarruna kenellekään.

• sipuliseppo
        Mazda RX8 kirjoitti:

Minä teen noin usein karavaanareille, sinne saa vaununvetäjä jäädä mäkeen nylkyttämään.

Ja mitäköhä vitun väärää karavaanarit on arvon mazdapellelle tehny?

• catuhaukka

Taitaa setää vaan ketuttaa kun moottoripyörä ohittaa rekan turvallisesti, yhdessä hujauksessa ja sinä istut katiskassasi naama punaisena etsien riittävän pitkää suoraa maailman tappiin asti.
      Miten olisi jos antaisit meidän elämästä nauttivien ihmisten ajaa moottoripyörillä ja pysy sinä vaan kukkahattuinesi kotona.

• 12qwerty

Siihen on jo tottunnu. Aika usein niitä kessuja vilahtelee vaikka ajais ihan rauhallisestikin. Jotkut kun tuntuu vihaavan moottoripyöriä. Noh, jos joku siitä nautintoa saa niin se hänelle suotakoon.

• Hrz

goldfingerin pikkusisko, kun joka paikassa "soittelemassa" ;) tyypillä tuntuu olevan kaikki kulkupelit tallissa ;)

• 12qwerty
        Hrz kirjoitti:

goldfingerin pikkusisko, kun joka paikassa "soittelemassa" ;) tyypillä tuntuu olevan kaikki kulkupelit tallissa ;)

Onko se nyt jotenkin erikoista jos omistaa auton, moottoripyörän ja vesiskootterin ? Ei mun mielestä. Useasssa taloudessa on jopa kaks autoa. Että se siitä.

• Hrz
        12qwerty kirjoitti:

Onko se nyt jotenkin erikoista jos omistaa auton, moottoripyörän ja vesiskootterin ? Ei mun mielestä. Useasssa taloudessa on jopa kaks autoa. Että se siitä.

Tarinoinnin taso on vaan sitä luokkaa, etten uskoisi kirjoittajan sijoittuvan siihen yhteiskuntaluokkaan , jotta varaa olisi ostella moisia vempeleitä ;)
        Myös nuo mielipiteet, asenteet kertoisivat yleisestä piittaamattomuudesta joka asiaa, joka voisi kuvastavan elämän asennetta yleensä, josta voisi päätellä tootuuden tuosta ensimmäisestä virkkeestä ;) Vastuun kantaminen , ilman sitä ei pitkälle pötkitä ;)

• Pekka
        Hrz kirjoitti:

Tarinoinnin taso on vaan sitä luokkaa, etten uskoisi kirjoittajan sijoittuvan siihen yhteiskuntaluokkaan , jotta varaa olisi ostella moisia vempeleitä ;)
        Myös nuo mielipiteet, asenteet kertoisivat yleisestä piittaamattomuudesta joka asiaa, joka voisi kuvastavan elämän asennetta yleensä, josta voisi päätellä tootuuden tuosta ensimmäisestä virkkeestä ;) Vastuun kantaminen , ilman sitä ei pitkälle pötkitä ;)

"Tarinoinnin taso on vaan sitä luokkaa, etten uskoisi kirjoittajan sijoittuvan siihen yhteiskuntaluokkaan , jotta varaa olisi ostella moisia vempeleitä ;)
        Myös nuo mielipiteet, asenteet kertoisivat yleisestä piittaamattomuudesta joka asiaa, joka voisi kuvastavan elämän asennetta yleensä, josta voisi päätellä tootuuden tuosta ensimmäisestä virkkeestä ;) Vastuun kantaminen , ilman sitä ei pitkälle pötkitä ;)"

Ei kyllä kannattaisi arvostella muiden tarinoinnin tasoa ja yhteiskunnallista asemaa jos oma kirjoitustaito on moisella tolalla.

P.S. Hyvää kesää sinullekin, kaikesta huolimatta.

• 12qwerty
        Hrz kirjoitti:

Vaan hyvin on pärjätty tähän asti. Kun ei heilu baareissa joka viikonloppu ja tekee duunin kunnolla niin on varaa ehkä jopa moottoripyörään. Olen ainakin itse tyytyväinen kun asunto on jo maksettu, tosin se on pieni mutta oma ja tallissa on pari kulkuvälinettä. Ei mitään luxusta mutta mieleisiäni.

• voi ollakin
        12qwerty kirjoitti:

Vaan hyvin on pärjätty tähän asti. Kun ei heilu baareissa joka viikonloppu ja tekee duunin kunnolla niin on varaa ehkä jopa moottoripyörään. Olen ainakin itse tyytyväinen kun asunto on jo maksettu, tosin se on pieni mutta oma ja tallissa on pari kulkuvälinettä. Ei mitään luxusta mutta mieleisiäni.

tarkoittaako oma että ne ovat oikeasti omia, maksettuja ja itse ostettuja vai iskän/pankin/rahoitusyhtiön?

• Hrz

motoristit tapa itsensä ihan ilman apua muutenkin ja huvikseen, no mutta jos pitää olla motoristi, niin ei kait missään sanota että pitää olla myös tyhmä ???

• oijoi..
      • SILMÄ KÄTEEN!!

Ettei ois nyt vaan ihan "tehty" kuva..??
        Kaverilla on toisessa jalassa tennari ja toisessa prätkäsaapas..jepjep..:) Ite kyllä tykkään pitää pelkästään saappaita taikka sitten lenkkareita riippuen ilmastosta!! Mutta ei siin ketään hyvät kesän jatkot:D

• sina sanoa

Osatako sina kirjoita olenkan?
        Ollako se nut kkyykypyralja vai kyyykyykyy.

• Hö..
        SILMÄ KÄTEEN!! kirjoitti:

Ettei ois nyt vaan ihan "tehty" kuva..??
        Kaverilla on toisessa jalassa tennari ja toisessa prätkäsaapas..jepjep..:) Ite kyllä tykkään pitää pelkästään saappaita taikka sitten lenkkareita riippuen ilmastosta!! Mutta ei siin ketään hyvät kesän jatkot:D

Jos olis esillä koko kuvasarja niin huomais että toi lenkkari löyty jostain muualta, tai sitten vastapelurilta.. Taitaa siellä alpinestarin monoja olla kaksin kappalein.

• mieltä

Ajelin päivänä muutamana Porvoosta fillarilla reunaviivan oikealla puolella niin takaa tuli seitsemän äijän MC-lauma joista reunimmainen lähes hipaisi eli selkokielellä sanoisin että liikenneturvallisuuden vaarantamista.

Surkeeta on tietenkin se ettei poliisi uskalla niiden käyttäytymiseen puuttua lainkaan.

• Moto/risti

Ja hyvin menee sullakin. Kaikkiko ajaa noin?
      Pitääkin sitten kahden vkon päästä asennoitua ja ottaa mukaan pesäpallomaila. Voinkin aikani kuluksi seurata sormen näyttäjiä koti ovelle asti..

• sinä

eturauhasvaivasi kanssa meitsin ovelle vaan. Pistän vaimon sun kimppuus....:-) Kotiovi on muuten yhdyssana. Moi!

• Sexyboy
        sinä kirjoitti:

eturauhasvaivasi kanssa meitsin ovelle vaan. Pistän vaimon sun kimppuus....:-) Kotiovi on muuten yhdyssana. Moi!

Saapahan sitten muijasi kerrankin kunnon panon jos tulee etuovella vastaan. Mä oon nimittäin sen verran vastustamattoman näköinen prätkäni kanssa...

• turhia
        Sexyboy kirjoitti:

Saapahan sitten muijasi kerrankin kunnon panon jos tulee etuovella vastaan. Mä oon nimittäin sen verran vastustamattoman näköinen prätkäni kanssa...

Munattomat pitkätukat ei emäntää oikeen ole koskaan kiinnostanut. Eli sori vaan, muijaani kiinnostaa enemmän tällaiset tosimiehet....sori!

• Sexyboy
        turhia kirjoitti:

Munattomat pitkätukat ei emäntää oikeen ole koskaan kiinnostanut. Eli sori vaan, muijaani kiinnostaa enemmän tällaiset tosimiehet....sori!

No pitkästä tukasta ei kyl ole tietoakaan ja tosimieheksi (häräksi) monet naiset kehuneet, joten uskon kyllä et sunkin muija tykkäis :D

• Härkä
        Sexyboy kirjoitti:

No pitkästä tukasta ei kyl ole tietoakaan ja tosimieheksi (häräksi) monet naiset kehuneet, joten uskon kyllä et sunkin muija tykkäis :D

Ai että ei tukasta tietoakaan....no, eipä tuo myöskään ohuttukkaisten/pälvien perään ole myöskään katsellut...lähinnä liikuttuu. Eli nyt sun härkä täytyy hakea jostain lehmä itselles, jota jopa pystyt miellyttämään....;-D

• Bull
        Härkä kirjoitti:

Ai että ei tukasta tietoakaan....no, eipä tuo myöskään ohuttukkaisten/pälvien perään ole myöskään katsellut...lähinnä liikuttuu. Eli nyt sun härkä täytyy hakea jostain lehmä itselles, jota jopa pystyt miellyttämään....;-D

..taitaa olla vaimosi.
        100kg vai miten ?
        Noita näkee jokatoisessa peltilootassa että oikein jouset pohjassa menee kallellaan.
        lauantai-ihmiset tuulipuku päällä matkalla markettiin. :)
        Sitten kun mp:llä ajaminen on oikein fyysisestikkin mahdotonta, alkaa tuo katkera länkytys..
        heh heh, terveisiä "vaimolle" :)

• hyvä mies
        Bull kirjoitti:

..taitaa olla vaimosi.
        100kg vai miten ?
        Noita näkee jokatoisessa peltilootassa että oikein jouset pohjassa menee kallellaan.
        lauantai-ihmiset tuulipuku päällä matkalla markettiin. :)
        Sitten kun mp:llä ajaminen on oikein fyysisestikkin mahdotonta, alkaa tuo katkera länkytys..
        heh heh, terveisiä "vaimolle" :)

...on se silti vaimo..:-) Sulla ei tunnu edes tuollaisen hankkiminen onnistuvan. Oletkohan edes naisista kiinnostunut? Vai meniköhän se mieskunto sinullakin sitä tankkia vasten hangatessa hieman vilpoisemmilla keleillä?

Totta puhuen, onhan tuo vaimo hieman pyöristynyt tuossa vuosien saatossa mutta vielä toi ainakin eilen tuli moottoripyörällään kotiin...emäntä painaa nykyään tietääkseni jotain 55-60kg. Tuulipukua hän ei omista...Myönnän juu, itselläni ei ole A-korttia. Olen kyllä joskus koittanut tuota motskaria, mutta ei se oikein iske. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Saan ihan tarpeeksi tuolla tien päällä muutenkin liikkua, mitta täyttyy muutenkin. Lisäyksenä voin vielä korjata, että BMW X5 ei kallistele meidän perheen alla, paitsi kurveissa hieman.

Eli yhteenvetona voin todeta että tuo sinun edellinen "lausuntosi" meni suurimmilta osin metsikköön...mutta hyvät viikonloput ja kauppareissut sulle kuitenkin...:-)

• vaimon herra
        hyvä mies kirjoitti:

...on se silti vaimo..:-) Sulla ei tunnu edes tuollaisen hankkiminen onnistuvan. Oletkohan edes naisista kiinnostunut? Vai meniköhän se mieskunto sinullakin sitä tankkia vasten hangatessa hieman vilpoisemmilla keleillä?

Totta puhuen, onhan tuo vaimo hieman pyöristynyt tuossa vuosien saatossa mutta vielä toi ainakin eilen tuli moottoripyörällään kotiin...emäntä painaa nykyään tietääkseni jotain 55-60kg. Tuulipukua hän ei omista...Myönnän juu, itselläni ei ole A-korttia. Olen kyllä joskus koittanut tuota motskaria, mutta ei se oikein iske. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Saan ihan tarpeeksi tuolla tien päällä muutenkin liikkua, mitta täyttyy muutenkin. Lisäyksenä voin vielä korjata, että BMW X5 ei kallistele meidän perheen alla, paitsi kurveissa hieman.

Eli yhteenvetona voin todeta että tuo sinun edellinen "lausuntosi" meni suurimmilta osin metsikköön...mutta hyvät viikonloput ja kauppareissut sulle kuitenkin...:-)

Lähetin terveisesi vaimolle...kommenttina tuo totesi vain, että "ainahan nuo klopit perään huutelee"...mikä siinä muuten on, että kolmekymppiset hoikahkot ja pitkät naiset mp:n satulassa herättää erityisesti teineissä mielenkiintoa? No, hyvä näin....mulle! :D

• läski-lortto
        vaimon herra kirjoitti:

Lähetin terveisesi vaimolle...kommenttina tuo totesi vain, että "ainahan nuo klopit perään huutelee"...mikä siinä muuten on, että kolmekymppiset hoikahkot ja pitkät naiset mp:n satulassa herättää erityisesti teineissä mielenkiintoa? No, hyvä näin....mulle! :D

pitkähkö nainen joka painaa 55-60 kiloa? osta sille litra tai pari kermaa ettei vaan tuuli vie.

• sepi
        hyvä mies kirjoitti:

yyyyYYYYyyyyy... vai on sulla pemari ja kaikki... ihan oikeen X5. Ajele kuule sillä sit vaan, mutta älä tuu mulle keskaria tien päällä näyttelemään. Saattaapi peilit irrota :-/

• mie vuan

ääliö lisää.... Jos se on niin raskasta tuo elämä, niin hanki motukka. Se helpottaa!

• Haba

Ymmärsinkö oiken?

KAIKKI motoristit ovat hulluja kaahaajia, jotka
        täytyisi muiden turvallisuuden nimissä lopettaa.

Silloin varmaankin myös

KAIKKI Volvo -kuskit ovat keski-ikäisiä kolmen lapsen isiä, Helsingin lähiöstä.

KAIKKI Ruotsalaiset homoja, ja lapset adoptoitu
        Norjasta.

KAIKKI parturi-kampaajat huoria.

KAIKKI papit pedofiileja.

Kyllä kuulostaa hyvälle tällainen yleistys...
        Kannattaa varmuuden vuoksi näyttää sormea kaikille ja yrittää ajaa päälle kun näkee liikenteessä motoristin, volvon, ruotsalaisen jne.

• Rekkanainen
        Haba kirjoitti:

Ymmärsinkö oiken?

KAIKKI motoristit ovat hulluja kaahaajia, jotka
        täytyisi muiden turvallisuuden nimissä lopettaa.

Silloin varmaankin myös

KAIKKI Volvo -kuskit ovat keski-ikäisiä kolmen lapsen isiä, Helsingin lähiöstä.

KAIKKI Ruotsalaiset homoja, ja lapset adoptoitu
        Norjasta.

KAIKKI parturi-kampaajat huoria.

KAIKKI papit pedofiileja.

Kyllä kuulostaa hyvälle tällainen yleistys...
        Kannattaa varmuuden vuoksi näyttää sormea kaikille ja yrittää ajaa päälle kun näkee liikenteessä motoristin, volvon, ruotsalaisen jne.

...sit tässä keskustelussa :)

Just noinhan tuo tuntuu menevän!!!

• Born to be wild

" Ehdotan että pidetään kansallinen näytä moottoripyöräilijälle keskisormea päivä esim 2 viikon päästä olevana maanantaina. "

Eihän siinä mitään, jos se saa olosi paremmaksi.
      Ehdotan kuitenkin parempaa tempausta:
      Kun huomaat MP:n lähestyvän takaa, niin siirry tien oikeaan laitaan, jotta motoristi pääsee välittömästi ohi katiskastasi. On nimittäin todella ikävä ajaa siellä öljyn katkuisen lootasi perässä ja koskaan ei voi aavistaa mitä kotilokuski edellä keksii.
      Toki ohi tuollaisista peräkammarin pojista mennään jokatapauksessa, mutta vähintä mitä voit tehdä on aiheuttaa mahdollisimman vähän häiriötä motoristeille. Parasta olisi tietysti jos jäisit suosiolla kotiin tumputtamaan ja katselemaan apu lehteä.

• Kuski....

Eihän sille voi mitään ettei kaikilla ole varaa ostaa moottoripyörää niin kateus iskee kun joutuu jollain tonnin vessalla ajelemaan liikenteessä. Ja eihän sitä korttiakaan tietenkään saa jos ei osaa ajaa pyörällä... siihenkään ei kaikki pysty!! Mutta eiköhän se ole parempi mennä pois motoristien edestä ja antaa edes heidän nauttia elämästään vaikka itse et siihen pysty.

• pommitus
        Kuski.... kirjoitti:

Eihän sille voi mitään ettei kaikilla ole varaa ostaa moottoripyörää niin kateus iskee kun joutuu jollain tonnin vessalla ajelemaan liikenteessä. Ja eihän sitä korttiakaan tietenkään saa jos ei osaa ajaa pyörällä... siihenkään ei kaikki pysty!! Mutta eiköhän se ole parempi mennä pois motoristien edestä ja antaa edes heidän nauttia elämästään vaikka itse et siihen pysty.

niimpä, antakaa meidän nauttia :)

se on vaan niin hienoa, kun se moottoripyörä kiihtyy siihen 0-100km/h 3 sekunttiin (uskomaton tunne)

• Pete

Helvetin iloa on omistaa moottoripyörä jos sen tuomasta kiihtyvyydestä/nopeudesta ei nauti. Taitaa vain Corolla kuskia harmittaa kun muilla matka joutaa.. Tietysti rajansa kaikella..

• Aadolffi

Tuo teemapäivä on hyvä idea, mutta miksi sitä sormea pitäisi näyttää vain motoristeille ??
      Perustetaan kansallinen teemapäivä ja näytetään sitä keskisormea jokaiselle kanssakulkijalle --> Motoristeille, henkilöautoilijoille, bussikuskeille, rekkakuskeille, miehille, naisille, naapurin rollaattoria työntävälle mummolle jne... Ja lopuksi kun tullaan kotiin, niin mennään peilin eteen ja näytetään sitä sormea ennenkaikkea ITSELLE!

• pommittaja

siis mitä ihmeen idioottimaista juttua tämä taas on. autoilijat kaahaavat siinä kuin motoristitkin ja oikeestaan enemmän näitä kuolonkolareita,rattijuopumuksia yms.on autoilijoilla kun motoristeilla!! taas näitä kateellisten juttuja kun eivät pahalla corollallansa pääse 250km/h. itsellä on pyörä sekä corolla ja mielestäni molemmilla ajan samanlailla mut pyörän kanssa näemmä herätän enemmän paheksuntaa kun corollan kanssa.tosin oma pyörä kulkee reilut 300km/h joten herättääkö tämä asia kiukkua joillakin kun ei autolla pärjää valoissa eikä motarilla? ilmeisesti.

• Surauttelija

On taas jollekkin syntynyt asennevamma kun on joutunut jonottamaan omassa kotilossaan samalla kun joku on vetänyt jonojen välistä siististi muista ohi ja liikenettä ruhkaamasta. Kaikkein naurettavinta on se että tämän jutun aloittaja ylistää autoilijoita jotka hänen mukaansa tuntuvat olevan joitain pyhimyksiä :P Itse kuljen jalkaisin, moottoripyörällä ja myös autolla ja joskus jopa kuorma-autolla niin kuljinpa millä tahansa niin ei se minua haittaa jos joku motoristi hurauttaa ohi tai muuta vastaavaa mutta se taas alkaa tympiä kun joku autoilija puskee omalla kotilollaan eteen savuttamaan ja miettimään että "mitähän tässä kiihdytyskaistallakin nyt sitten tekisin kun juuri ja juuri tähän nyt sain kiilattua. Noh ajelempa tuota 60km/h tässä 100km/h alueella ja sitten tungen itseni tuonne jonnekkin muiden sekaan alinopeudella muihin nähden" siis suurin osa autoilijoista ei osaa liikenne sääntöjä edes välttävästi ja vielä suurempi osa heistä ei osaa kunnioittaa jalankulkioita edes suojatiellä vaan sitä kaasutetaan että varmasti keritään ennen sitä suojatietä ylittävää henkilöä. Jos tämän jutun aloittaja vielä väittää että ainoastaan motoristit ajavat ylinopeuksia niin suosittelen että hän asutuu sieltä kannonkolosta pois ja herää todellisuuteen.

• www.rustyriderz.tk

Miten on??? Entä jos osaa käsitellä pyöräänsä hyvin. Esim. keulii liikenneympyrää ympäri, laahailee kilpeä maahan, ajaa eturenkaalla 100m pysähtyen liikennevaloihin....Mitä mieltä olette siitä?
        Tiesittekö sitä että jos kaikki autoilijat lähtisivät vaikka valoista liikkeelle ripeästi niin liikenne ruuhkat vähentyisivät.
        Jospa ette ajaisi nopeusrajoitusten alle vaan vaikka niiden mukaan niin kaikki olisi paremmin.
        Seuraisitte liikennettä paremmin....
        Nämä ovat näitä "v*ttu mä vihaan BOMBBEREITA" keskustelu. :D
        Ottakaa oppia minun 83v mummosta joka ei aja liikenteessä autolla(onneksi), mutta on asennevammainen siinä missä minäkin. :D

• taidanpa
        www.rustyriderz.tk kirjoitti:

Miten on??? Entä jos osaa käsitellä pyöräänsä hyvin. Esim. keulii liikenneympyrää ympäri, laahailee kilpeä maahan, ajaa eturenkaalla 100m pysähtyen liikennevaloihin....Mitä mieltä olette siitä?
        Tiesittekö sitä että jos kaikki autoilijat lähtisivät vaikka valoista liikkeelle ripeästi niin liikenne ruuhkat vähentyisivät.
        Jospa ette ajaisi nopeusrajoitusten alle vaan vaikka niiden mukaan niin kaikki olisi paremmin.
        Seuraisitte liikennettä paremmin....
        Nämä ovat näitä "v*ttu mä vihaan BOMBBEREITA" keskustelu. :D
        Ottakaa oppia minun 83v mummosta joka ei aja liikenteessä autolla(onneksi), mutta on asennevammainen siinä missä minäkin. :D

Heittää setit jonkun naamalle ratin takaa.
        On se kumma jos motoristit ajattelee että on rikkaita jos on varaa pyörään, huh huh! Kaikki ei noita pyöriä niin vaan ihannoi. Ymmärtäisin jos Suomen kesä olisi hitusen pidempi. Joku taas tykkää pistää parin/kolmen henkilöauton (uuden) verran rahaa yhteen menopeliin, eikä se ole pyörä, joten onko hän köyhä? Tosin, kun laittaa enemmän hilloa 4-pyöräiseen, niin muuttuu sukukalleudet pienemmiksi, ainakin kanssa autoilijoiden mielestä?

Kun moni motoristi on niin pirun rikas, niin varmaan löytyy jokaiselta oma mökki ja ainakin yksi vene, puhumattakaan ettei asu jossain vuokralla, vaan omakotitalossa jossa on ainakin vaivaiset parisataa neliötä? Ei pidä myöskään unohtaa talvea , jolloin tulee moottorikelkalla hyrräiltyä. Mutta kun ei pyörää omista (eikä tule omistamaankaan), niin pirun köyhä hän on, nyyh!!

Alkuperäinen pointti on, että kusipäitä löytyy jokaisen moottoriajoneuvotyypin takaalta, on sitten rikas tai köyhä. Ajaa rekalla tai pv:llä. Jos v*tuttaa liikaa olla liikenteessä, niin jää kotiin äläkä tule tänne itkemään! Kukaan ei varmaan pakota liikenteeseen? Kaikki tietää JO että Suomen liikenteessä törttöillään jatkuvasti ja aivan tasan tarkkaan siellä päin missä sinä ajelet, joten jotain uutta?

On sitten bomberi, keski-ikäinen rekka-autoilija tai juuri-isin-rahoilla-ostettu-tuplaturpo-civicci, liikenteen noudattamista suosittelen. Ei ole kuin ajan kysymys milloin kolahtaa.

• uskoa

Siis mitä asenteita ja käsityksiä ihmisillä on moottoripyöräilijöistä. Kateusko tämän kaiken aiheuttaa vai mikä?

Koska motoristi on aiheuttanut autoilijalle vaaraa? Monikaan ei varmaan tällaista tapausta tiedä. Entä päinvastoin? Joka toinen päivä saa lukea, kuinka autoilija kääntyi motoristin eteen ja törmäsi. Joten ensin katse peiliin ja sitten optikolle mars, autoilijat.

• willie G

Eli joku typerä autokuski jos ajaa liian lähellä nouse jalkatapeille ja näytä kesua haarojen välistä.

KANNATTAISI varmankin miettiä, mitä ITSE tekee semmoista mikä ärsyttää muita, KISSANPASKAA, LIIANKOVAA PIKAVENEELLÄ SAARISTOSSA, PIERESKELY RUOKAPÖYDÄSSÄ jne. Jokainen tekee joitain mikä ärsyttää muita ihmisiä, eli katso peiliin!

• JärkiJarkko

...muutaman yltiöpäisen koheltajan pilata kaikkien motoristien mainetta.

Sitä saa mitä kylvää, tarpeeksi kun kakspyöräsellä koheltaa niin kyllä henki lähtee, tilastot tältä vuodelta osoittavat sen.

• Make motoristi

Terveppä terve,tollo.Luulisi tuollaisen ahdasmielisen idiootin elämän olevan raskasta....Me motoristit ei olla syyllisiä jos sun muijas käy vieraissa,tai jos et saa...Mitä epäilen vahvasti.Mutta tsemppiä,kyllä kuolema sut korjaa hajoamasta-....

• mp-poliisi

Ihan vaan ihan kaikille tiedoksi, että autolijat ne pääsääntöisesti kaahaavat, eikä motoristit, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta!!!

• autoilija

Miten tyhmä pitää olla että ajaa henkilöautolla niin hiljaa että rekka tulee perään? vai vittu että vituttaa noi alinopeutta ajavat idiootit. Ei kukaan oikeesti voi täälä itkee että voi voi ku rekka tulee perään!!!! voi jeesus, painaa sitä kaasua, sen takia se on autossa.

• mpjj

valittaa

• teme

Miten te jaksatte tulla valittamaan jonnekki suomi24 foorumille...

• Motoristiäijä

Ei vaikuta ajotapoihini mitenkään.

• Rekkahenkilö

Tosi kivaa!
      Ajan itse moottoripyörää, henkilöautoa ja rekkaa. Näyttelenkö keskaria h-autoa tai rekkaa ajaessani moottoripyöräilijöille ja moottoripyörällä ajaessani henkilöautoilijoille ja rekkaa ajaessani kenties kaikille?
      No en näyttele enkä tule näyttelemään! Kaahareita toki on, mutta ota rekkari ylös, jos ehdit ja ilmoita poliiseille, jos joku ajaa noin reilua ylinopeutta. Turha kaikkia motoristeja on syyllistää joidenkin töppäilijöiden takia. Mitäs itse tykkäisit, jos sulle tultaisiin kettuilemaan ja näyttelemään keskaria muiden, täysin tuntemattomien ihmisten tekemien töppöilyjen takia?

• Anonyymi

Yleensä ne ovat läskejä motoristeja mitkä sitä keskisormea näyttelee, vaikka itse rikkovat jatkuvasti liikenensääntöjä. Pujottelevat autojen välissäkin vaikka väliä jää vain parikymmentä centtiä, mutta keskisormi nousee autoilijalle vaikka väliä monta metriä.

Suoraputkisilla romuilla ajavat terroristit pahimpia, onneksi yksi taas lopetti häiriköinnin lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7145
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3463
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2177
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe