Oon googletellu koko päivän ohjeita ja niitä on löytynytkin, mutta niistä en oo saanu mitään irti. Ongelma on siis että pitäs saada linkki avautumaan tietynlaiseen ikkunaan, joka olisi tietyn kokonen ym. Nuita pätkiä on löytyny sieltä täältä, mutta silti en oo saanu linkkiä avautumaan sellaseen ikkunaan kuin sen oon määritelly ym ym. Ok ok, oon ihan pihalla, mutta pistäkää nyt joku guru niin idiootti varmat ohjeet millä sen saa toimimaan.
Linkit tietynlaiseen ikkunaan
hätä
4
544
Vastaukset
- BbB
Seikkaile tai sekoile
- Piru
joita avautuvalle ikkunalle voi antaa eli minkä kokoinen ja mihin kohtaan avautuu jne.
http://www.devguru.com/Technologies/ecmascript/quickref/win_open.html
- nouhätä
Kiitos avusta!! Kerrankin sain sellaisen kädestä suuhun ohjeen, että ei voinut erehtyä :) Noista oli todella paljon apua!
- miten toimii
En ole saanut scriptiä toimimaan, kun sivulle on määrätty base target... tällöin java-ikkuna ei suostu aukeamaan... vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174