Merri&Pippin

Lauraa

Mun mielestä elokuvan parhaat henkilöt on Merri ja Pippin. Ja mä oon aiiiiiiivan ihastunu Dominic Monaghaniin, eli siihen joka näyttelee Merriä! Grr.. Ihana Mies! ;D Tottakai Legolaskin on..

11

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis voi huoh....

• Nimetön

Wilian.

• Nimetön kirjoitti:

Wilian.

Tiedetään :)

• pretty.hate.machine

Minä nyt vaikka sanoisin kirjoittavani slasheja kyseisistä hahmoista, niin joku varmaankin suuttuisi.

• gfgfgf

Samaa mieltä,tosin ite katoin Hetty ratkaisee-sarjaa jo ennen niitä TSH-leffoja,joten Dominic oli jo tuttu siitä..:) onkohan se "siviilissäkin" samanlainen charmikas ja söötti herrasmies?:) ainakin toivottavasti on:D

• Nimetön

Niin on se varmaan, ainakin toivottavasti :D

• banaanimies2

älkää jaksako selittää "kuinka ihania ne on" se on ärsyttävää

• banaanimies2

unohtu vaan et kyl pippin on paras

• Pippinfan

Musta Pippin on aivan paras Legolasin kanssa. Orlando Bloom on niin ihana... Ja se pippinin laulu oli musta kaikkein mieleenpainuvin. Tietääkö joku sen nimen?

• Nimetön
        Pippinfan kirjoitti:

Musta Pippin on aivan paras Legolasin kanssa. Orlando Bloom on niin ihana... Ja se pippinin laulu oli musta kaikkein mieleenpainuvin. Tietääkö joku sen nimen?

siitä laulusta ei oikeestaan tunneta paljoo mitää. Pippins song. Pippinin laulu.

• carrie
        Nimetön kirjoitti:

siitä laulusta ei oikeestaan tunneta paljoo mitää. Pippins song. Pippinin laulu.

Kaikki Dom fanit, ensi vuonna nelonen alkaa näyttämään Lost -sarjaa, jossa Dominic näyttelee. Jei!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7616
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      81
      7104
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5314
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4825
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4373
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4346
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4285
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4018
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3153
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48