Syysmiitti Mansessa?

sonyboy

Jospa pidettäisiin syysmiitti ennen JO PERINTEEKSI muodostunutta Mansen pikkujoulumiitiä? Ajankohta voisi olla elo-syyskuun vaihteessa ja tällä hetkellä vaihtoehtoina perinteinen paarimiitti tai sit visiitti viikinsaareen (myös oma ravinteli), jossa voidaan pelailla, saunoa ja hölmöillä ennen siirtymistä cityn yöelämään. Halukkuutensa ja ideansa voi tiedottaa vaikka tämän kautta, jotta kaikki näkisivät saapuvien listaa jne. Tietty voi myös laittaa suorempaakin viestiä meikäläiselle suomen lootaan. Eikun kaikki mukaan.

26

8436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..tartteeko tässä nyt sit muuta ilmineerata..? Messissä ollaan piste ---> •

• bonapetive

Joo kyllä kiinnostaa tulla pistää mansea sekaisin että poliisilla riittää tekemistä koko loppu vuodeksi....

• sonyboy

päiväksi kaavaltu elokuun 20. tai 27 pvä. Laitelkaahan ehdotuksia sopivimmasta ajankohdasta pikaisesti..

• 27.8. kiitos

• YöKuukkeli

Tottahan Minä tulen jos työt ei estä, eikä toi talouspuoli ;o)

• YöKuukkeli

En kyllä nyt voi tulla, on sellanen tilanne...

• Simpukanhelmi

mutta mä tulen VAAN saunaan, jos aikataulu passaa!!!

*kika*

• PiäryNä The SonynPikkuApula...

Niin että päivämääräehotelmia vois kans ilmoitella halukkaat tulijat että saatas miitti natsaamaan ...taijotain.... Ne nyt tapetilla olleet päivät oli 20.8. ja 27.8.

• petteri76

juuh tuo 27.8 passaa mulle paremmin...

• sonyboy

Nyt on heitelty uutta päivää eli 3. syyskuuta. Kävis ainakin useimmille. Paikkana ykkössijaa pitää edelleen Viikinsaari alkupaikkana. Saunottelu vielä avoinna, vaikka halukkaita onkin löytynyt (ainakin meikkiksen kanssa tulijoita...*hymy*).

• meet me in tre

..ilmoitat vaan missä miitti pidetään, minä päivänä ja monelta alkaa...näin yksinkertaista se on..se sitten joko sopii tai ei sovi,turha jahkailla asian kanssa viikkotolkulla.

• Pandora33

Sony, lyö päivä vaan lukkoon, niin saadaan alkaa järkkäämään "työseminaaria" tuoksi viikonlopuksi :D

• höpsötär

Tulen mielelläni ellen vaan satu oleen lääkäreitten hoteissa just tohon aikaan;(...hmmm ja jos talouspuoli antaa periks.Ja jos pääsis jonkun kyydissä ettei mun tarviis mennä sekottaan Tampereen liikennettä ;D

• höpsötär

Jos 3 syyskuuta on miitti(eikä päivämäärä muutu),niin pääsen kyllä.Ja kyydin hommaan jostain....hmmm,vaikka linjurilla;)

• höpsötär
        höpsötär kirjoitti:

Jos 3 syyskuuta on miitti(eikä päivämäärä muutu),niin pääsen kyllä.Ja kyydin hommaan jostain....hmmm,vaikka linjurilla;)

En tulekkaan....tapahtui jotain sellaista joka pitää mut kotona.Mutta toivon teille kaikille todella hauskaa miittitunnelmaa,oon siellä hengessä mukana ;)

• Tota, tahtosin vaan utsia että onkohan miitti toteutumassa vai jääkö se hautumaan ja oottamaan marraskuun perinteistä?

..Kun pitäs tota rahnaa laittaa tyynyn alle jo nyt, tämmösen tavallisen duunarin, jos meinaa yhtään mihkään päästä.. Niih...

• sonyboy

Miitti on sit lauantaina 3.9. TaNpereella. Paikka on vielä avoin, mutta viikinsaaressa ei ainakaan, kun saari on yleisesti suljettu ko. ajankohtana. Kokoonnumme johonkin paariin, jonka nimi ilmaistaan myöhemmin. Kaikki kynnelle kynevät siis mukaan ja laittakaa tulostanne jokin viesti, niin tiedetään varautua tilojen suhteen. Saavathan muutkin sitten tietoa saapujista.

• BlueFairy ;))

jepp..toi sopii sitten kuitenkin :)) eiku mukaan vain ;)

• BlueFairy ;)) kirjoitti:

jepp..toi sopii sitten kuitenkin :)) eiku mukaan vain ;)

Hyvin on porukkaa tulossa *peukuttaa* mää nyt mietin vielä kuitenkin *oottaa vastalauseita poisjäämiselleen* ;o)

Ei oo pääsymaksua *miettii et jos ottas hatun mukaan ja keräis kolehtia...* Onks se Amarillo liian tylsä paikka alottaa...? Vai tahtooko sony vaihtelua? Ja sit meikä tahtoo sinne Hotelli Ilveksen alakertaan (???), siel oli kuulemma meno päällä eräillä tässä taannoin... *kaivelee haMpaankolojaan*

• lassien_pentu

jeps, ois kiva päästä miittaileen taas ku viime miitistä onkin jo aikaa missä oltiin.
      Mutta tua auransilta ja iinak on liian rakastuneita että hei eivät kumminkaan ois ees ajatellu tuloa niin enpä myökään pääse. mutta pitäkkee hauskaa meijänkin puolesta;)

• Siia30

Onko jengi miettinyt kimppakyytejä/majoituksia niin ei tarvis omalla autolla kaikkien paikalle päräyttää... Vielä harkinnassa lähtiskös, madaltais kynnystä huomattavasti jos joku nappais viereen. Ei kun siis kyytiin :D

• harrastelen vällillä liftaamista kun ei linkit kulje eikä kimppa kyydit toimi toivon että liftaamisesta tulisi muotia kuten joskus ennen muinoin ihmiset ovat arkoja liftailemaan ja myöskin ottamaan kyytiinsä kun tapahtuu kaiken laista ikävää itse aloitin liftailun 17.v ja siitä lähtien olen liftaillut mitä milloinkinolen sen myötä tutustunut mukaviin ihmisiin joskus on ollut pientä harmiakin kuljettajista mutta ei onneksi mitään vakavaa harmia

• senhän jo saattoi arvata ettei mulle sovi... vaikkei työt ookkaan esteenä... oon nimittäin zipoossa zillon ja zillon... mut pitäkää lystiä elekääkä kiusakko mun kolleekoita...

• Pinjapa

itsensä mukaan miittiin!

• Uluru

Jos vaik tuota noinaan...ilmaantuisin paikalle mä kans...;-) Halusitte mut sinne tai ette...
      Kaikki tosin kii siitä saanko majoituksen järkättyä...*ryntää suvun kimppuun*

• sonyboy

Soonny sit varmistettu, eli Mansen syysmiitti 3.9. alkaen klo 18 Ravintola Teerenpeli. Kyseinen paikka löytyy Hämeenkadulta miltei Omenahotellia vastapäätä (joillakin lyhyt matka kontata yösijaan). Tarkoitus olisi kokoontua alakerran etuosaan, jossa on mahdollisuus olla rauhassa. Sen kummempaa varausta ei paikkaan ole tehty. Klo 21 avautuu alakerran takaosa, jonka jälkeen on mahdollisuus jatkaa iltaa siellä tai sitten jossain muualla.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe