Puhelinnumerohaku Suomessa

Eikö Suomessa ole enää netillä ilmaista puhelinnumerohakua?
Aikaisemmin oli Soneralla "people finder".

Meillä on Eniron sivuilla ilmainen haku sekä yrityksiin että yksityishenkilöille.
On myös www.hitta.se, nopea ja tehokas.

26

44985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klara*

Soneran laajakaista-asiakkaille on ilmainen Fonecta Finder numerohaku.

Se löytyy PlazaKlubista.

• asuu ulkomailla, eikä ole Soneran asiakas?

Yritin tuota Fonecta Finderia, mutta ei toiminut
        täältä käsin.

• Hili(ma)kka
        MdK-MdK kirjoitti:

asuu ulkomailla, eikä ole Soneran asiakas?

Yritin tuota Fonecta Finderia, mutta ei toiminut
        täältä käsin.

Kotona! Saenpahan kokkeilla taetojaen tosi hyvässä seorassa! Voettajat olvat tosi hyviä!!!
        Nyt oun oekeesti väsyny, tännään vielä viimenen rutistus eli huastattelu paekan piällä, sitten makkoomaan, terv. Hi.

• Kirjar ejk
        Hili(ma)kka kirjoitti:

Kotona! Saenpahan kokkeilla taetojaen tosi hyvässä seorassa! Voettajat olvat tosi hyviä!!!
        Nyt oun oekeesti väsyny, tännään vielä viimenen rutistus eli huastattelu paekan piällä, sitten makkoomaan, terv. Hi.

Kuinka kävi?
        Olit kärkisijoilla koska tuo haastattelu?

Olin kyllä hengessä mukana, mutta kun ei ole paikalla, ei tiedä mitään.

Kerro, kerro, kuinka kävi...?

• Hili(ma)kka kirjoitti:

No hyvä, että ruljanssi on ohi!
        "Iliminieroohan" itsestäsi kun olet levännyt tarpeeksi!

• piutu

Ihmettelen - edellämainittu eniro tarvitsee salasanan - ja sen saa tekstiviestillä- suomessa! Miten ihmessä ulkomailla asuva (jopa suomen kielen jollakinlailla taitoinen) löytää osoitteet joulukortteihin? avustuksesta kiitollinen

• sähköinen luettelo

Onhan sellainen ilmainen puhelinnumerohaku ja se toimii sekä kännykässä että internetissä.

www.numerotele.fi

• Ilmaista ei ole

Ilmainen? Tuo vaatii sen että annat puhelinnumerosi heille. Sen jälkeen todennäköiseti hukut heidän tekstiviestimainontaan.

• LM Eriksson

Myös minä olen yrittänyt etsiä suomalaista nettipuhelinluetteleoa joka toimisi täältä Ruotsista käsin. En ole löytänyt.

Kerro heti jos sinua onnistaa!

• he

minulla on saunalahden elisan ,nehän yhtyivät .SILLÄ AINAKIN ON ILMAINEN HAKU .ensimäinen kirjautuminen maksoi 4e ,sen jälkeen aina ilmainen mene www.eniro.fi sivuille.

• ????????????????????

6 = kuusi vuotta vanha aloitus??????????????

• LM Eriksson
        ???????????????????? kirjoitti:

Entä sitten?

Vieläkään ei ole löytynyt suomalaista nettipuhelinluetteloa joka toimii ulkomailta käsin...esimerkiksi eniroa käyttääkseen pitää rekisteröityä suomalaisella kännykkäliitännällä, ja sitähän minulla ei ole täällä ulukomailla.
        Pitäne tehdä se Suomessa lomilla ollessani kun hankin Soneran tai dna:n prepaidin.

• lukutaidottomia

Niin on, vaan kun täällä ei osata lukea näitä on jatkuvasti, kiire minä, minä vastaamaan!
        Katsokaa ensin päiväys,, lopettavat nostelun kun ei vastailla.

• fssdgdfg

ketä kiinnostaa.

• älytön
        fssdgdfg kirjoitti:

ketä kiinnostaa.

Sinua, koska nostit takaisin palstalle.... on sinullakin viihdettä lukea 2005 aloitettu sivu :DDD

• voiko olla noin tyhm
        LM Eriksson kirjoitti:

Entä sitten?

Vieläkään ei ole löytynyt suomalaista nettipuhelinluetteloa joka toimii ulkomailta käsin...esimerkiksi eniroa käyttääkseen pitää rekisteröityä suomalaisella kännykkäliitännällä, ja sitähän minulla ei ole täällä ulukomailla.
        Pitäne tehdä se Suomessa lomilla ollessani kun hankin Soneran tai dna:n prepaidin.

Ota selvgää asioista, helskutti kiinnosta vanhoja ketjuja lueskella. Olisit tehnyt uuden avauksen. ei ole älyä nettipalstoilla kirjoitusetiketistä tullut monellakaan luettua.
        Kysy sukulaisiltasi ja toimi heidän kanssa.

• kanto*

Yhden lajin aprillipila. ..... juo kuravettä päälle!

• Käyttäjä

Kyllä on eniri, kerran se kirpaiseen 0,25€ ja sitten voi kysellä 100 kk ilmaiseksi

• O - O

Eniro.fi toimii ainakin minulla nettiyhteyden kautta ihan missä päin maailmaa tahansa. Sen nelinumeroisen salasanan sain lähettämällä yhden tekstiviestin, jonka hinta oli alle yhden euron. Se veloitus johtui joistain lakipykälistä, jotka eivät sallineet täysin ilmaisen numeropalvelun tarjoamista.

Joidenkin ihmisten, ml. omani, yhteystiedot löytyvät miltä tahansa hakukoneelta pelkästään nimen kirjoittamalla. Samalla voi saada paljon muutakin mielenkiintoista tietoa.;)

• sitroen.

Minun muistaakseni se maksullisuus ei ollut lakipykälä vaan kilpailijoitten kateus kun Eniro aluksi antoi numerot ilmaiseksi.
        Melkein kaikkien muitten maitten puhelinnumerot ja osoitteet löytyy netistä, mutta ei Suomen (tarkistin viimeksi eilen).
        Ainakin Ruotsista ja Norjasta löytyy vielä täysi-ikäisten syntymäpäivätkin.

• Galjonsfilur

Mita ette ymmärrä?! Eniro ON tosin olemassa, ja voisinpa maksaa 25 senttiä siitä, mutta kun se ei tietenkään toimi ruotsalaisella kännykkäliittymällä!

En ymmärrä tätä, täällä ruotsissa on monta eri ILMAISTA nettisivua josta saa etsittyä koko kansan osoitteet ja puhelinnumerot. Tämä siksi että Jeesuksen aikaisten kahden kilon puhelinluetteloiden tekeminen on onneksi kokonaan lopetettu...

• "Galjonsfilur"

Ruotsissa ei ole senttejä, öörvellyksiä vain.

H.

• En Finne igen ;)

Voiskohan 0100100 toimia Suomen suuntanumerolla 358100100?
        Luultavasti kokeilisin, jos olisi oma ongelmani.

• ?

Miksi näitä ammoisia kirjoituksia kaivellaan suohaudastaan?

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

En mä tiedä. Mulla oli ennen Finder.

Mut emmä tahdo löytää nyt sillä mitään. Eiku ois taas vissiin(muutenki) puhelimen vaihto. Sais ees ton Eniron. Ois ehken pikkusen helpompi löytää sutki linjoille.

Mun.

Mä koitan aina väliin miettiä,että mistä sitten sut tavottasin,H.

T.

M

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe