Tuli saunalahden xtrapalvelun kautta hankittua ko. puhelin. Kuuluvuus surkea,työpaikallani en pysty puhumaan hallissa. Joka puhelu pitää mennä ulos pihalle puhuun. Puhelut katkeaa itsestään. Nyt mulla vuokrakännykkä joka on tarpeeton. Epäilin liittymää, vaihoin kumminki kortin ikivanhaan nokia puhelimeen niin johan alko kuulumaan ja kentät riittämään puheluihin töissäkin ja ei katkea kesken. Motorola on nyt huollossa mutta tuskin saavat tehtyä sille mitään
v547 on hanurista
3
407
Vastaukset
- mmmmmmmmmmmm
hyvin on mulla skulannu et älä yleistä... sulla varmaa maanantaimalli :)
- V547
Olen myös erittäin tyytymätön tähän samaiseen luuriin. Asetuksia ei mistään saa, tekstarien kirjoitus hankalaa, puhe ei kuulu toiselle, jne jne. Akkukin loppuu lähes pävässä. Ja laturi nyt jo rikki. Ostin itse autolaturin että saan nyt ladattua sen. Ja sopimusta jäljellä melkein vuosi vielä. Olen aivan raivoissani kun joudun moista paskaa pitämään vielä pitkän ajan. Itsekin käytän muuten vanhaa 3310 nokiaa kun sillä sentään tekstarit sujuu! OTAN OSAA!
- Heikki
En ymmärrä tommosta hyvän puhelimen mollaamista. Itsellä on ostettuna Motorola V547 ja pienistä moitteista huolimatta se paras puhelin mitä olen ikinä kädessäni pitänyt! Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000