Ajovalon korkeussäätö ei toimi kuin kuskinpuolella. Onko sieltä joku moottori mennyt vai?. Olen kyllä joskus käyttänyt lamput irti ja vaihtanut polttimot. Liitin ei ollut löysällä. Mondeo 1999.
Ajovalon korkeussäätö ei toimi
9
5456
Vastaukset
- jtk
Motonetistä uusi säätömoottori 33.50€
- lujassa
Lähteeköhän moottori helposti irti?. Pitäis irrota vissiin varsineen päivineen. Tuntui olevan aika lujassa.
- JTK
lujassa kirjoitti:
Lähteeköhän moottori helposti irti?. Pitäis irrota vissiin varsineen päivineen. Tuntui olevan aika lujassa.
Siihen umpion kohtaan mihin varsi kiinnittyy on pieni
nipukka, ruuvimeisselillä levittää ja samalla nykäsee
moottorin varsineen irti. Uusi menee ihan painamalla
paikoilleen. - Vinkistä
JTK kirjoitti:
Siihen umpion kohtaan mihin varsi kiinnittyy on pieni
nipukka, ruuvimeisselillä levittää ja samalla nykäsee
moottorin varsineen irti. Uusi menee ihan painamalla
paikoilleen.Uutta osaa odotellessa.
- frd
Vinkistä kirjoitti:
Uutta osaa odotellessa.
Noh..vähän turhalta huomiolta tää mun neuvvo varmaan, mutta huomasithan, että säätö onnistuu vain silloin, kun on ajovalot säädetty vasemmalta olevasta kiekosta päälle. Eli pelkällä ajovalomuisti systeemillä ei säädä, kun laitat sen kytkimen siitä vasurista kanssa päälle, jolloin usein syttyy taulun valot samalla, pystyy säätämään valoja
- Ja kokeilin
frd kirjoitti:
Noh..vähän turhalta huomiolta tää mun neuvvo varmaan, mutta huomasithan, että säätö onnistuu vain silloin, kun on ajovalot säädetty vasemmalta olevasta kiekosta päälle. Eli pelkällä ajovalomuisti systeemillä ei säädä, kun laitat sen kytkimen siitä vasurista kanssa päälle, jolloin usein syttyy taulun valot samalla, pystyy säätämään valoja
Kyllä kokeilin sitäkin. Mutta vain toinen säätyy.
- Ja toimii
Homma rupes osan vaihdolla pelittämään. Kiitos.
- Nimetön
EX Mondeon -98 omistajana tutkittu samaa ongelmaa: jos säätöä EI käytä n. viikon välein niin mekaniikka alkaa jumittaa ja menee rikki säätökoneisto. Ja katsastuksessa on sen pelattava tai tulee hylky.
Oli muuten hyvä auto ajaa ja tilava ja muotoiltu näyttäväksi mutta paskaalaatua se oli: 110tkm:ssä jo takajarrut ihan paskana(=ruostunut ei siis mitään varsinaista kulumaa) kun ei taajunnut/osannut joka päivä kässäriä käyttää. Ei siis tehty suomen oloihin. Ja joka toinen viikko piti ropata valojen säätöä ilmastointia käyttää ettei ne mee paskaksi. Ilmastoinnin kun laittaa päälle niin perkele veto hyytyy ylämäkeen, huh huh. Auto pysähtyi kaksi kertaa ilmavuotoon puolenvuoden sisällä. Ja vetoakselit uusiksi. Mätää pukkaa kaariin ja takaluukkuun. Kuskin oven sähköjohdot kuluneet poikki.
Ei saatana autolla ajoon/käyttöön mitään autoinsinöörin erikoistietoja pitäisi tarvita mutta noin se vaan on nykyfordissa...
Oli viimeine foordi mihin kosken...
T: Onnellinen VW TDI:n omistaja
- säätö
Ei tule hylkyä vaan korjaus kehoitus näin kävi ainakin minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579