Hei!
Tästä on jo jonkin aikaa, kun näin unen, jota en enään muista hirveän hyvin. Se meni jotakuinkin näin:
Olimme jossain makuuhuoneessa monen muun ihmisen kanssa. En ole varma ketä siellä oli, mutta luulen, että isäni oli yksi henkilöistä. Makuuhuoneen seinät olivat hyvin tumman siniset. Seisoin sängyn päädyssä ja vieressäni seisova ihminen (muistaakseni mies) otti puukon ja käsivarrestani kiinni ja veti pitkähihaisen paitani hihan ylemmäs. Hän painoi puukollaan noin 3-4 suht syvää haavaa oikeaan käsivarteeni. Minusta se ei tuntunut ollenkaan pahalle eikä sattunut vaan päin vastoin hyvältä. En oikein ymmärrä tätä unta ja olisin hyvin iloinen, jos joku keksisi mitä se voisi tarkoittaa.
Viiltely!
Ihmettelijä
3
1955
Vastaukset
Rakkaus sattuu, joskus on toisesta niin riippuvainen, että vaikka hän loukkaa,satuttaa, ei pidä sitä pahana, voi jopa kuvitella ansaitsevansa sen. Viittaa oman arvon väheksymiseen.
- Masentunutihminen
No mulla oli sama juttu mutta jouduin jorviin ja kuolin sielä heräsin yöllä katoin mun käsiä ja ne niissä ei ollu mitää
- ffdsdfd
veitsi on fallos symboli unessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276