Moroo mul ois ongelmia kertokaa miulle.Tälläästä:Mä ostin dvd polttavan aseman ja nyt mulla on ongelmana mulla oli koneessa dvd pyörittävä ja kun laitoin polttavan dvd kiinni koneeseen niin eihän ne sitte soveltuneetkaan yhteen ei ees löytänyt oikeen cd asemiakaan mikä vialla??? Sittenkun laitoin tavallisen polttavan pyörittäväksi asemaksi niin silloon hyväksyi ja molemmat cd asemat näkyi.Muttakun tavalliselta polttavalta ei vissiin pysty dvd levyjä polttamaan kun se on mulla pyörittävänä asemana ja sitten on mulla polttava dvd asema?????? Vastailkaa mikä täs hommassa mättää.TV:EIKKA87
Moihh
Eino 18V
2
1253
Vastaukset
Jumpperit pitää olla oikeissa asennoissa.
Eli samassa piuhassa ei voi olla kuin yksi
MASTER kerrallaan ja toisen laitteen pitää olla SLAVE.
Tämä pätee myös kiintolevyihin jos niintä on samassa piuhassa kiinni.
JA ennenkaikkea onko tarvetta pitää kahta asemaa
samanaikaisesti jos ei unnu toimivan, pidä se DVD kiinni ja päästä se cd-asema eläkepäiville
;-) - Tommitommitommikui
Onko banaania ollut eikan pyllyssä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164