Olen nuori, 176/60, urheilullinen(!) nainen. Ikää noin kakskymmentä. Haluaisin löytää itselleni kokeneen retkeilijän, joka myös lähtisi kanssani "opetusreissulle", sillä oppisin mielelläni uusia asioita, myös vaeltamisesta. Olen Pohjois-Suomesta. Jos on puutetta kaverista, niin voi kirjoittaa osoitteeseeni kielo@rovaniemelainen.com.
ruskavaellukselle
4
1029
Vastaukset
- Viikolla 38
Yksin ole lähdössä ja mukaan sopii.
- reissua
Muuten voisikin lähteä, mutta tuolloin on oltava töissä. Ensi viikon lopulla alkaisi lapinreissu, kun on lomaa. Silloin olisi voinut olla kiva saada mukavaa seuraa. Alue vain on tuolla käsivarren puolella, ainakin sinne suunnitellut mennä...
Jos vaikka sinulle sopisi... :) - myös
reissua kirjoitti:
Muuten voisikin lähteä, mutta tuolloin on oltava töissä. Ensi viikon lopulla alkaisi lapinreissu, kun on lomaa. Silloin olisi voinut olla kiva saada mukavaa seuraa. Alue vain on tuolla käsivarren puolella, ainakin sinne suunnitellut mennä...
Jos vaikka sinulle sopisi... :)Kivoja kilometrejä
- Johannes
Olen lähdössä kohti Vongoivaa 10.9 klo:15.00
Kiilopäältä,seura ei olisi ollenkaan huonompi juttu,reissu tulee kestämään 6-7vrk,olen viisikymppinen lapinkävijä Hämeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942