Mun työpäivä

pinji

Oon muotisuunnittelija, työpäiväni ovat ihan kivoja. Aamulla meen noin siinä 8-9 aikoihin työpaikalle. Ensin on tunnin palaveri, sitten tehdään suunnittelutyötä noin tunti pari, joka on ihan mukavaa ja ympärillä on kivaa porukkaa. Sitten mennään kaupungille pitkälle lounaalle 1-2 tuntia, jossa tavataan samalla muita alan asiantuntijoita. Joskus menemme kuntosalille, ja syömme vain pienen välipalan. Sitten vielä pariksi tunniksi työpaikalle tekemään erilaisia asioita, soittelua yms. Yleensä siinä kolmen kieppeillä viimeistään pistetään toimisto kiinni ja lähdetään kotiin. Palkan määräämme itse, ja se on ollut vuositasolla noin 50-60 tuhatta euroa. Ja työ on juuri sitä mikä minua kiinnostaa.

6

1839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi.

tylsältä ja pitkäveteiseltä.

• maisteri

Buahahahahahah. Naurettava työnkuva. Vaikutat todella ilmapäältä. Koulutus on amiksen ompelupuoli? haahhaahahhahahh

• Buaahaahaahaa

buahaahaahaa... ja maisteri on työtön...buahaahaha...kukaan ei tuu tarjoon töitä kotiin...buahhaaahaahaa...

• Poks

Juuri tuollaista työn kuuluukin olla. Ei turhaa kiirettä ja stressiä, vaan rentoa puuhastelua ja pitkiä taukoja. Ja hyvää palkkaa tietenkin. Itse teen 8 tunnin työpäivän aikana yleensä noin tunnin, pari töitä ja loput ajasta juttelen työtoverien kanssa, lueskelen lehtiä ja surffailen netissä. Palkkakin on ihan hyvä n. 30 tuhatta euroa vuodessa.

• suunnittelija vaikka 24h

Aika uskomattomalta tuntuu toi sun työpäiväsi! Itse olen toiminu suunnittelijana määräaikaisessa työsuhteessa parivuotta n.8h pv. Liukuva työaika, töihin klo.8-9. Ruokiksen 30min pidän jos ehdin. Toimenkuvaani kuuluu suunnittelu mitoitus "laadunvalvonta" ja vuositulot n.25 000€. Töitä painetaan mallistojen myyntivaiheessa vaikka kellonympäri, sillä yleensä asiakastapaamisen jälkeen mallisto tulee olla valmis 3-7 päivässä. Aina on kiire kun pomo luulee että tuotekuvia tulee koneellta vain nappia painamalla. Välillä tehdään ostos- ja messumatkoja Pariisiin , ymt. Pitäisköhän vaihtaa työpaikkaa, jos noin helpolla pääsee kuten sinä? Taidat toimia Freenä,kuinka kauan olet toiminut alalla ja mikä koulutus sulla on? Mielenkiinnosta kyselen, sillä välillä tuntuu että maisemanvaihdos tekis hyvää :)...

• Antti

Töitä tehdään sulanmaan aikaan noin 300 tuntia kuukaudessa palkka 8-10€/h jokainen tyylillään ja mistä tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7145
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3463
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2177
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe