Kertokaa joku miten voi laittaa nettisivuille kuvia sillei javascript systeemillä eli aukee thumbnailista popup ikkunaksi? AUTTAKAAAAAAA!
kuvia popup tyylillä
2
576
Vastaukset
- Höpö
Kannattaa muistaa että WindowsXP:n SP2:n mukana tullut palomuuri on siinä määrin hankalakäyttöinen (ei kokemusta koska minulla on OIKEA palomuuri), ettei peruskäyttäjät osaa muuttaa siitä asetusta joka sallii PopUp-ikkunat. Näinollen varsin monella peruskäyttäjällä eivät näy sivusi oikein.
Eikö jokin tällainen olisi mukavampi:
http://www.stunicholls.myby.co.uk/menu/gallery4.html
http://www.stunicholls.myby.co.uk/menu/gallery.html- uigkgkg
Toimii sekä IE:ssä että Firefoxissa (joka osaa muuten blokata popupit oikein, onneksi en mennyt lataamaan SP2:sta):
Ja vaihdat sitten nuo width=500 ja height=500 sellaiseksi kuin kuva on, eli jos kuva on vaikka 428x678 pikseliä niin pistä width=428 ja height=678. Vaihda myös nuo kuvasivu.html ja thumbnail.jpg sellaisiksi kuin ne ovat sivullasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748