Hauska juttu

123456

10

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heini

...osaiski Englantia..

• tik

kunpa niin

• Iltatähti-91
        tik kirjoitti:

kunpa niin

Aika hölmöjä.
        Gandalfin purkka ja Legolaksen hiukset olivat kaikkein hauskimmat.
        Gandalfin ja Klonkun päiväkirjat olivat kuitenkin parhaita.

• Mellon

Ai ne oli nuo päiväkirjat, juuh onhan nuo nähty. Eri asia sitten kenen mielestä ne ovat hauskoja, itseäni ei naurattanut kertaakaan mutta voipi olla että olen sitten jotenkin TSH:n suhteen tosikko. Minun mielestäni nuo ovat jotenkin köyhiä juttuja, eikä tuollaisten kirjoittaminen nyt niin mielikuvitusta vaadi :P

• jawetus

Parodia on vaikea laji!

Minusta nuo ovat aina olleet aika köyhiä "Lorun" jäljitelmiä. Ei iske.

Näissä jutuissa pahin puute on mielikuvituksen ja kielikuvien puute. Mielikuvitus on piiskattava liikkeelle, muuten jälki on tuon näköistä.

Tosikko siis täälläkin päässä :-)

• Nimloth

Minusta nuo ovat ihan hauskoja!

• biggest loser

Luettuani nuo tekisi mieli lukaista Loru Sorbusten Herrasta uudestaan

• Iltatähti-91
        biggest loser kirjoitti:

Luettuani nuo tekisi mieli lukaista Loru Sorbusten Herrasta uudestaan

Itse en ole lukenut vielä kertaakaan hyvää parodiaa Tsh:oosta mutta mainitsin tuossa parhaimmat kohdat päiväkirjoista.
        Onhan niitäkin täällä esitelty moneen otteeseen, yhdessä vaiheessa niitä oli suomeksikin.

Loru Sorbusten Herrasta oli niin SURKEA että kukaan ei voi ylittää sen rajaa.
        Olen sanonut suoraan sen ennenkin:
        Alapäävitsit ja vessahuumori ei naurata jos se on tehty mauttomasti ja rumasti.
        Minusta koko kirja on yhtä roskaa.
        Kirjan "vitsit" saivat kulmat kurttuun eivätkä nauramaan,vain muutama tyylikkäämpi vitsi sai edes hymähtämään.
        Itse en ole parodioista niinkään kiinnostunut mutta ainoa lukemisen arvoinen on Taru Mainonnan Uhreista.

Googlesta sanaksi Taru mainonnan uhreista.
        Kannattaa lukea.

• pks
        Iltatähti-91 kirjoitti:

Itse en ole lukenut vielä kertaakaan hyvää parodiaa Tsh:oosta mutta mainitsin tuossa parhaimmat kohdat päiväkirjoista.
        Onhan niitäkin täällä esitelty moneen otteeseen, yhdessä vaiheessa niitä oli suomeksikin.

Kirjan "vitsit" saivat kulmat kurttuun eivätkä nauramaan,vain muutama tyylikkäämpi vitsi sai edes hymähtämään.
        Itse en ole parodioista niinkään kiinnostunut mutta ainoa lukemisen arvoinen on Taru Mainonnan Uhreista.

Kannattaa lukea.

Noi Taru mainonnan uhreista jutut oli iha hyvii, tosin jutut revitty mainoksista joita ei enää oikeestaan musta, joten eivät ehkä olleet niin hauskoja kuin olisivat voineet olla...

• banaanimies2
        Iltatähti-91 kirjoitti:

Kannattaa lukea.

oli ihan hyviä. lsh on vain ihan liian lyhyt niinkuin on toi toinenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe