Lentokone jarruttaa ja painaudun selkänojaan, odotan koneen pysähtymistä. Hetken kuluttua ovet aukaistaan, astun ulos, korvissani kuulen lentoemäntien toivottelevan hyvää lomaa. Seisahdun sekunniksi siihen portaiden yläpäähän ja henkäisen välimeren ilmaa keuhkoihini. Tunnen kerosiininkatkun ja silmäni siristävät polttavan auringon säteistä. Olen vihdoin perillä.
Opas ohjaa meidät ilmastoituun bussiin ja matka jatkuu välittömästi kohti hotellia. Kärsimättömänä otan vastaan huoneiston avaimet, syöksyn purkamaan laukkuni. Uimahousut , pyyhe ja voiteet, mitä sitä muutakaan ensimmäisenä päivänä.
Heti altaalle , makuuasento aurinkotuoliin ja pikainen tarkistus ympäristöön. Pääni pyörii kuin manaaja elokuvassa. Olen näkemääni erittäin tyytyväinen. Joka puolella näen, ah niin ihania yläosattomia naisia. Suljen silmät ja likainen mielikuvitukseni saa minut heti valtaansa;)
Vinkaan tarjoilijaa tuomaan jotain juotavaa, Pina Colada sopisi nyt hyvin. Seuraavaksi päiväksi on pakko ostaa aurinkolasit. Hymyilen sanon itselleni: Tämä on paratiisi, tämä on elämää, ja aion ottaa joka hetkestä kaiken irti.
Nyt nuo ovat vain lämpimiä muistoja, joita kertaan loppukesän sateisina päivinä. Ja hitto vie, kohta sitä täytyy raahautua taas töihin.
Lento AY3702
5
435
Vastaukset
- MillaN
...sen ihanampaa kuin bongailla aurinkolasien takaa yläosattomia miehiä, sinä naisia, juoda kylmää juomaa mihinkään kiirehtimättä.:)
Pelkäsitkö lentokoneessa vai oliko sinulla yläosaton lentoemäntä huolehtimassa vai mitä...?
*pinkoo pakoon kiusimasta* :DLentoemännissä on aina tietynlaista seksikkyyttä. Niitä silmäilin päästä varpaisiin kun kiiruhtivat kilvan minua palvelemaan. Palvelu muuten pelasi kiitettävästi, kymmenen pistettä Finnairille.
Eihän siinä pelätä kerinnyt;)- MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
Lentoemännissä on aina tietynlaista seksikkyyttä. Niitä silmäilin päästä varpaisiin kun kiiruhtivat kilvan minua palvelemaan. Palvelu muuten pelasi kiitettävästi, kymmenen pistettä Finnairille.
Eihän siinä pelätä kerinnyt;)...tieteskii pelasi, kun pilke silmäkulmassa niitä katselit ja ilman aurinkolaseja.:)
Eihän siinä ehdi pelätä kun silmiä vilkuttelee eestaas koko matkan.:)
*pinkaisee nurkan taakse*
- taikanainen
Sellainen on suomalinen mies..miksei tietysti muunkinmaalainen käyttäydy samoin....
Likainen mielikuvitus lähtee heti käyntiin kun tissit vilahtaa :)) Sulle jäi sitten kivoja muistoja tästä kesästä. Syksy ja työt sujuu mukavasti noita tisuleita muistellassa ;). Otitkos niistä tissukoista salaa yhtään kuvia matkamuistoksi?
Oli muuten niin elävä matkakertomus että ihan alkoi matkakuume polttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917