Onko kenelläkään kokemuksia akupunktiosta lapsettomuuden hoidossa??? Olen kuullut että: "Mun kaverin kaveri kokeili ja tuli raskaaksi" ym juttuja mutta tässä aihe piirissä noi on niin yleisiä. Haluaisin siis kuulla jos joku itse on kokeillut ja kokemuksia siitä, niin hyviä kuni huonojakin.
Lapsettomuushoitona???
4
1089
Vastaukset
- Entinen Neitsyt
Hyvin tehoaa. Nyt on liuta lapsia. Kävin kolme kertaa ja heti tulin raskaaksi...!
- Tero.Inkeri
On. Taas täytyy muistaa, että lapsettomuuteen on useita syitä, joista jotkut on huomattavasti helpompi hoitaa kuin toiset. Jos syynä on esim. stressi, niin jokainen ymmärtää että hoito on helpompaa kuin lapsettomuuden aiheutuminen vaikkapa vaikeasta endometrioosista tai kasvaimista. Yleensä hoitoon tarvitaan kuuri. Tietenkin potilas on tarkistuttanut tilansa koululääketieteen keinoin ennen akupunktiota. Esimerkiksi rakenteellisten vikojen poissulkemiseksi.
- sadutar78
Itse olen juuri käynyt kaksi kertaa "piikillä" ja kuohunta munasarjoissa on selvästi havaittavissa ;) mun "piikittäjä" sanoi että aluksi tehdään viiden kerran hoito ja sitten katsotaan jatkoa.
itselläni on oikea munasarja tukossa kystien takia, ja siksi myös koululääketieteen hormonihoidot meneillään.
itse uskon näihin vaihtoehtolääketieteen TÄYDENNYShoitoihin, ja siksi otankin akupunktiota hormonaalisen hoidon TUEKSI!
vielä en osaa sanoa, onko piikit tehonneet raskaaksi tulemiseen, mutta energia selvästi liikkuu alavatsassa ;)
ja pääasiahan on, että itse uskoo ;) se ainakin edistää tehoa ;)
toivon totisesti että tämä täydennyshoito auttaa koululääketieteen keinoja, sillä on raskasta todeta joka kuu että ei oo tehoa!
mene rohkeasti vain akupunktioon!!!!! tai jos piikitys kammoksuttaa, ni vyöhyketerapiasta on myös apua! - Ninttu28
Olen käynyt lapsettomuushoidoissa 2,5 vuotta tämän vuoden toukokuulle. Työkaverini vei minut mukanaan akupunktioon ja YHDEN AINOAN kerran jälkeen olen nyt raskaana ja viikolla 12. Suosittelen! Itse olen neulakammoinen, mutta akupunktiossa käytettävät neulat ei tunnu lainkaan pahalta, ja minulla oli niitä korvassakin seitsemän kerrallaan...Aion mennä uudestaan. Siellä voi käydä myös raskaana ollessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717