APUA APUA!!!
minulla kääntyi näyttö väärinpäin. Yläreuna on nyt oikeareuna.
Onko tämä virus vai mistä tää johtuu?
Kaikki mahdolliset virustarkastukset ja skannaukset olen tehnyt ja niitten mukaan ei ainakaan ole virusta.
Onko siis mitään ideaa mikä tässä koneessa voisi olla? Mitä mä voin tehdä???
näyttö vinossa :(
7
5859
Vastaukset
- Ei haittaa
No eihän tuo haittaa mitään...käännä näyttö väärinpäin. :-)
- xp:ssä
Klikkaa työpöydällä hiiren oikealla,valitte nview ominaisuudet,pikanäppäimet.Ruudusta klikkaa näyttötila,kierrä näyttöä.Sieltä laitat että mitkä näppäimet kierrättää näyttöä ja kuinka paljon.Siitä ylhäältä valittet asteen.
- Niska nurin...alkuperäinen
xp:ssä kirjoitti:
Klikkaa työpöydällä hiiren oikealla,valitte nview ominaisuudet,pikanäppäimet.Ruudusta klikkaa näyttötila,kierrä näyttöä.Sieltä laitat että mitkä näppäimet kierrättää näyttöä ja kuinka paljon.Siitä ylhäältä valittet asteen.
Ei toimi!
- teeppä
Niska nurin...alkuperäinen kirjoitti:
Ei toimi!
järjestelmänpalautus.
- Jeppi48
teeppä kirjoitti:
järjestelmänpalautus.
kun joku tarttee apua aina menee pottuiluksi
- Hämäläinen
Jos et vielä ole saanut, niin kokeile seuraavat näppäimet: Ctrl, Alt, "nuolinäppäin".
- niska kenossa
Kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331