Punkkinen

Jaska

Tietääkö kukaan, mitä Timo Punkkiselle kuuluu? Mies istuu 17 vuoden yhtenäisrangaistusta ties mistä rikoksista ja on riidoissa Rogues Galleryn kanssa.

20

8421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ano hamppu

asuu kuule Virossa ja tulee ok toimeen. ps. poikansa tuttuni,äidin kautta. t:ex-vanki viereinen selli bunkkerissa timpankaa 5v tippa 6v yksinäisyyttä.
      nyt vapaana ja itse Suomessa eikä riitoja galleryn kaa. :) Ystäviä

• Anonyymi

SIellä vankilassa olisi kannattanut vaikka käydä apukoulu niin olisit oppinut kirjoittamaan selkosuomea.

• Anonyymi

voi vittu mikä elämänkoululaisen viesti

• ex-luokkakaveri

Timolle kaikkea parasta. Oli muuten luokan mukavimpia ja auttavaisimpia poikia pienenä. Ei uskoisi miten meni elämä myöhemmin. t. entinen luokkakaveri ala-asteelta.

• Saapaskukkulalla

On kasvanut koiranputkea kohtapuoliin, kymmenkunta vuotta. Näin on asiat. Samoin kuten veljensä. Kuolleita.

• Anonyymi
        Saapaskukkulalla kirjoitti:

On kasvanut koiranputkea kohtapuoliin, kymmenkunta vuotta. Näin on asiat. Samoin kuten veljensä. Kuolleita.

Timolla ei ollut veljeä. Äitinsä ainoa

• Anonyymi

Raiskari timo

• heppusisinun

just sai tuomion raiskauksesta

• Nistinkaveri

Onko kyseessä Kouvolan Timo Punkkinen, kaveri siellä tunsi saman nimisen, silloin joskus.

• Anonyymi

Kausalasta

• Syntymäsekooli

Haiseva ja saastainen tyyppi, raiskari ja alinta sontaa. Vastenmieline jo syntyessään

• Anonyymi

Minkä niminen oli Timo Punkkisen äiti? Vai Seija?

• Anonyymi

Sisko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisko

heitä mulle yhteystiedot. tv. sisko on mun mummi

• Anonyymi

Punkkinen on todella sairas, naisia kiduttava sekopää. Miten tällaisen nistirunkun anettiin olla hengissä linnassa. Ai nii kun siellä kaikki ovat samaa maata.

• Anonyymi

Saattaa olla. Silti IHMINEN. jolla tunteet myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla. Silti IHMINEN. jolla tunteet myös

Itse nykyisenä Kouvolalaisena Tinkeen Jokelassa avolta häneen tutustuneena ja myöhemmin vielä siviilissä hänen kanssaan tekemisissä olleena Suomalaisena ;) voin sanoa että hän on täysin turvallinen ihminen kun hänet tuntee Härre Gode ! En ole itsekään Jeesus, mutta paperilla kaikenlaista törkyistäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse nykyisenä Kouvolalaisena Tinkeen Jokelassa avolta häneen tutustuneena ja myöhemmin vielä siviilissä hänen kanssaan tekemisissä olleena Suomalaisena ;) voin sanoa että hän on täysin turvallinen ihminen kun hänet tuntee Härre Gode ! En ole itsekään Jeesus, mutta paperilla kaikenlaista törkyistäkin.

saako yhteystietoja? on asiaa

• Anonyymi

Muistatko Viipurin linna idean :D niin se maailma vaan kääntyikin toisinpäin, hyvä ettei innostuttu. Väärään osoitteeseen ja ilman suuntaan oltais menty. Meille on valehdeltu liikaa historiaa, pitää itse ajatella ja päätellä. Viisaus pitää itse hankkia eikä uskoa länsipaskaa !!

• Anonyymi

Jos kelläkään tietoo missä timo kiitää nykyään kirjottakaa alle haluisin saaha kii ku mu isä lol

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe