Nissan Vanette 2.3dsl,hyvä?

Roope

Ovatko nuo Vanette Cargo 2.3dsl -pakut tekniikaltaan ja muutenkin kestäviä? Onko esim. moottori sellainen että kestää kunnolla kilometrejä ilman huolia? Onko näissä jotain kohteita joiden kuntoon kannattaa kiinnittää erityistä huomiota kun lähtee ostajana tutkimaan? Olen luullut olevani pinttynyt Toyota-ukkeli mutta nyt näkyisi olevan myynnissä Vanette `96 jossa istumapaikat viidelle ja ajettu n.150 000km. Autossa olisi tilaa sopivasti minun tarpeisiini mutta hiukan mietityttää noiden kestävyys kun ei ole pienintäkään kokemusta moisista. Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.

3

6222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

laiska,sd 23 diesel. kaipaisi turboahdinta koneeseen. oma king cab 2.3d kulkenut 300 tkm huolettomia kilometrejä ja matka jatkuu..

-startti
      -suutinkärjet=?
      -ruoste

• Vaihdoin

Omassa Vanetessa meni kardaani kaksi kertaa ja maksoi siihen aikaan 4500,- markkaa"tyyppivika" ja on yleisesti tiedossa korjaamoilla ja autoliikkeissä.Nopeusmittareita myös on paljon vaihdettu alle sadassa tonnissa ja siksi niitä onkin vanhoja ja "vähän ajettuja".Muuten kestää ajaa,öljyä menee koneeseen 7 litraa ja vaihtoväli 7000 km.Aika kallista.Äänekäs yli 90 nopeuksissa,siis todella äänekäs.

• koneistamoon!
        Vaihdoin kirjoitti:

Omassa Vanetessa meni kardaani kaksi kertaa ja maksoi siihen aikaan 4500,- markkaa"tyyppivika" ja on yleisesti tiedossa korjaamoilla ja autoliikkeissä.Nopeusmittareita myös on paljon vaihdettu alle sadassa tonnissa ja siksi niitä onkin vanhoja ja "vähän ajettuja".Muuten kestää ajaa,öljyä menee koneeseen 7 litraa ja vaihtoväli 7000 km.Aika kallista.Äänekäs yli 90 nopeuksissa,siis todella äänekäs.

jos nyt jollain on vielä sen kardaanin kanssa ongelmia niin miksi pitää sieltä merkkiliikkeestä uusi ostaa?
        Järkevä käy koneistamolla ja laittavat transitin nivelen tilalle niin jopa kestää hamaan tulevaisuteen...
        Öljyinä käytän kesällä Delvaccia niin ei maksa paljoa ja pääosin kevyessä matka-ajossa olen venyttänyt vaihtovälin kymmppiin aluperäisestä 7500km:stä.
        Jos ei muuten auto olekkaan mikään loistava ominaisuuksiltaan niin kyllä saa aika luottopelin sijoitettuun pääomaan nähden. Meluisa on mutta jos haluja on niin senkin saa ratkaistua äänieristemassoilla. Disukkaa vie 9l/100km.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51