Sähkökäyttöinen partakone

-Käyttäjä-

Ostin sähkökäyttöisen partakoneen. On muuten ärsyttävä käyttää näin aluksi ainakin.. Ärsytti ihoani ja repi rikki leukaani.

Onko teillä kokemuksia sähkökäyttöisistä partakoneista? Tämä on sellainen malli jossa ei ole kolmea ympyrää, vaan kaksi suorakaiteen muotoista terää.

Kokemuksianne.

6

7538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkejä

Iho saattaa alkuärsytyksen jälkeen tottua tuohon koneeseen. Oman kokemukseni mukaan sellainen kone, jossa on edestakaisin liikkuvat terät, ärsyttää ihoa enemmän kuin pyöriväteräinen.

• Tosi mukava
    • p**seestä!

Itselläni on kokemusta sähkökäyttöisistä partakoneista ;) Ostin itselleni Philpsin partakoneen vuonna 1990 ja käytän edelleen sitä,
      höylää en tykkää käyttää, en halua vetää ihoani haavoille. Parranajo on tylsää ja turhauttavaa puuhaa, parempi olisi jos parta ei kasvaisi ollenkaa, itselleni ei muutenkaan kasva parta tasaisesti leuan alle kasvaa kunnolla, mutta viikset eivät kunnolla kasva, perseesta koko parta ja varsinkin sen ajo >:)

• kestosta

Pitääkö sähkökäyttöisiin koneisiin vaihtaa teriä koskaan? Tämä on ihmetyttänyt minua useasti, vai kestävätkö terät mukamas koko koneen käyttöiän terävinä?

• karvaleuka
        kestosta kirjoitti:

Pitääkö sähkökäyttöisiin koneisiin vaihtaa teriä koskaan? Tämä on ihmetyttänyt minua useasti, vai kestävätkö terät mukamas koko koneen käyttöiän terävinä?

Ajoin rippilahjaksi saamallani Hooverilla 20 vuotta vain yhden teräverkon vaihtaen, sitten
        moottori väsähti. Viime syksynä ostin Panasonic
        ES 4025:n. Noin kymmenen ajon jälkeen terät olivat niin tylsät, että hommasta ei tullut
        enää mitään vaikka hinkkasin 20 minuuttia.
        Kannattaa laskea, paljonko mikin kone maksaa
        /ajokerta!

• es4025
        karvaleuka kirjoitti:

Ajoin rippilahjaksi saamallani Hooverilla 20 vuotta vain yhden teräverkon vaihtaen, sitten
        moottori väsähti. Viime syksynä ostin Panasonic
        ES 4025:n. Noin kymmenen ajon jälkeen terät olivat niin tylsät, että hommasta ei tullut
        enää mitään vaikka hinkkasin 20 minuuttia.
        Kannattaa laskea, paljonko mikin kone maksaa
        /ajokerta!

Minulla on tuollainen samanlainen kone kotosalla ja olen käyttänyt sitä ostoterillä nyt jo pidemmän aikaa. Siinä omassasi on todennäköisesti ollut sitten jotain hämminkiä, koska nämä ainakin alkavat vasta nyt tylsenemään ja käyttöä on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe