Kyllästyttää ärhentelevät koirat

Koiravihaaja

Olen kyllästynyt minulle ärhenteleviin koiriin! Esimerkki tapaus olkoon sellainen, että olen kävelyllä ja vastaantuleva koira murisee minulle. Joskus koirat suhtautuvat minuun erikoisesti ja kokevat minut uhkana. Joskus taas koirat vaan haluavat hieroa tuttavuutta, mistä en myöskään pidä. En pidä koirista, vaan vihaan niitä. Koirat ovat saastaisia, enkä siedä niitä lähelläni.

Seuraavan kerran kun koira murisee minulle annan vastaanvanlaisen uhkauksen takaisin. Tällöin koira todennäköisesti yrittää puolustaa emäntäänsä/isäntäänsä/itseään ja käy kimppuuni. Tällöin minulla on oikeus puolustaa itseäni ja voi olla, että koira saattaa vaikka kuolla tai rampautua. Minä en ainakaan pahemmin vahingoitu.

Sellaista koiraa ei vastaan tule, joka minut (aseettomana) voittaisi. Olenhan kamppailulajien harrastaja ja suorittanut 3:n danin mustan vyön karatessa.

Pitäkäähän koiranne kurissa, jos haluatte pitää ne hyväkuntoisina.

16

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sth

Provo,
      älkää ottako kantaa !

• heikot..

hermot sulla siihen nähden että tuota karatea on noinkin pitkälle tullut treenattua.Mun tuntemani karatekat vaikuttavat paljon tasapainoisemmilta.

• Stefan

Ei voinut olla hymyilematta tata lukiessa. Karateka etsii koiria vastustajiksi. Oletko koirakaraten asiantuntija. Mikä on tyylisuunta. Onko Hsin-dao, wen-jan vai do-sich. Nama sopii elainten hyokkayksia vastaan. Mikä on tyylisi ja mika kata on tarkein.
      Uskon oikeaksi vain jos ilmoitat tyylisuunnan.

• Koiravihaaja

jos kiinnostaa, niin Tsekissä suoritettu

• uhoo koirille
        Koiravihaaja kirjoitti:

tappavansa vastaantulijat. Voi jumalauta.

• Stefan
        Koiravihaaja kirjoitti:

Ennenkuin yrität enempää minua huijata karatella niin kerron että olen entinen karaten sensei. Jos olet 3:dan niin tiedät mitä tarkoittaa.
        Veikkaan ettet tiedä karatesta yhtään mitään. Olisit tuntenut muuten nuo sanat ja tiennyt vain yhden niistä liittyvän karateen. Tsekissä ei suomalaiset suorita mitään vyöasteita joten täyttä satua koko juttusi.

• ärhentelevä

tsekissä muka karateoppia saanut pelle.

• Interaktio

Piirii pienii pyörii, lapset siinää hyörii, sormet saanoo soo soo soo, kengän kannat koo koo koo...

Mitähä muita lastenlauluja muistas..? Mites se Mörrimöykky menee...

Laulattaa!!

• hatamm

vähän naureskellen. Kyllä on pojalla suuret puheet ja hirveä pätemisen tarve.
        Eilen juuri kirjoitinkin, miten täällä voi tehdä itsestään hetkessä aivan mitän vain, ja tässä on nyt siitä hyvä esimerkki. Ei voi muuta kuin ihmetellä näitä internetin tuomia mahdollisuuksia.

• Pitäisikö katsoa peiliin, jos kerran koiratkin pelkäävät!!!

• Koirakko

mutta pieni neuvo ihmiselle, joka pelkää/ vihaa koiria. Välinpitämättömänä ohi vaan. Sellainen rähisijä on yleensä arka ja haistaa pelkosi ja siihen on vastattava rähinällä. Sekin menee ajan kanssa ohi, kun omistaja ja koira saavat luottamuksen ja perusasiat kuntoon. Koira tulkitsee eleitä ja hajuja.

• Koiravihaaja

Tulin juuri lenkiltä.

Joku mumma tuli vastaan jonkin kapisen pystykorvan kanssa. Tietysti se piski alkoi pomppimaan ja haukkumaan mulle. Katsoin vihaisesti koiraa silmiin ja karjaisin turpa kiinni. Siitäkös koira innostui ja tuli kimppuun. Samantien tossu heilahti. Seuraavaksi takajaloista kiinni ja paiskasin koiran metsään. Taisi se osua puuhunkin siinä ilmalennon aikana. Eipä yrittänyt tulla enää lähelle. Kerrasta tehosi.

Kyllä mumma ihmetteli ja huusi mulle hysteerisenä.
      Totesin vaan rauhallisesti, että jos et saa koiraasi kuriin, niin jonkun muun pitää se laittaa.

Ei koira saa lenkkeileville vastaantulijoille tuolla lailla ärhennellä. Koiran omistaminen pitäisi olla luvanvaraista ja siihen pitäisi olla "ajokortti".

Saapa nähdä miten seuraavaksi käy. Tällä esikaupunkialueella asuu yli 10000 ihmistä, joten koiriakin on paljon. Tuolla lenkkipolulla, missä käyn juoksemassa käyvät vissiin kaikki paikalliset koiranomistajat koirineen. Joka kerta tulee vähintään yksi koira vastaan.

• ...

Jospa haiset niin pahalle, että koirat eivät kestä hajuasi?

Ei vaan...

Mitä tietsikka-peliä sä muuten just selostit, aika outo peli...etten vaan osta samaa.

• hatamm

Paranee vaan. Karateka ja mumma.

• Interaktio

Tulin juuri lenkiltä. Polulla minua tuli vastaan joku mummu pystykorvan kanssa. Kohdalla se koira alkoi tietysti heiluttamaan häntäänsä ja inisemään. Vikisin sille kimeästi: nyt rakki hiljaa. Mutta se vaan jatkoi inisemistään.

Raivosin sille vielä kovempaa. Sitten se mummu alkoi nauramaan ja sanoi: ei se ole yhtään vihainen, se haluaa leikkiä. Minä sanoin sille että ***** *****!! Sitten yritin juosta karkuun mutta mummon tossu ehti vilahtaa. Seuraavaksi huomasin makaavani selälläni ojassa. Olin tainnut siinä matkalla osua puihinkin. Kerroin sille mummulle mikä se on ja mihin se voisi painua.

Seuraavaksi heilahti sen mummon käsilaukku. Ennen seuraavaa heilahdusta ehdin kontata lähimpään ojarumpuun. Siellä odottelin pitkään ja mietin miten sen mummun käy jos vielä näkyy.

Noustuani ojasta ei mummua näkynyt enää missään ja ajattelin: menköön nyt sitten tämän kerran. Kerrasta oppi.

Ei mummut saisi tollain ahdistella ohikulkijoita. Se pilas mun melkeen uudet salihousutkin. Ja pilottitakkiin tuli kyynärpään kohdalle reikä. Joku sais laittaa tollaset mummut kuriin!

No, katotaan miten sauraavan kerran käy. Tällä alueella asuu ainakin 2000 mummua. Pitääks mun ne kaikki opettaa kunnioittaan vahvempiaan?

• hatamm
        Interaktio kirjoitti:

Tulin juuri lenkiltä. Polulla minua tuli vastaan joku mummu pystykorvan kanssa. Kohdalla se koira alkoi tietysti heiluttamaan häntäänsä ja inisemään. Vikisin sille kimeästi: nyt rakki hiljaa. Mutta se vaan jatkoi inisemistään.

Raivosin sille vielä kovempaa. Sitten se mummu alkoi nauramaan ja sanoi: ei se ole yhtään vihainen, se haluaa leikkiä. Minä sanoin sille että ***** *****!! Sitten yritin juosta karkuun mutta mummon tossu ehti vilahtaa. Seuraavaksi huomasin makaavani selälläni ojassa. Olin tainnut siinä matkalla osua puihinkin. Kerroin sille mummulle mikä se on ja mihin se voisi painua.

Seuraavaksi heilahti sen mummon käsilaukku. Ennen seuraavaa heilahdusta ehdin kontata lähimpään ojarumpuun. Siellä odottelin pitkään ja mietin miten sen mummun käy jos vielä näkyy.

Noustuani ojasta ei mummua näkynyt enää missään ja ajattelin: menköön nyt sitten tämän kerran. Kerrasta oppi.

Ei mummut saisi tollain ahdistella ohikulkijoita. Se pilas mun melkeen uudet salihousutkin. Ja pilottitakkiin tuli kyynärpään kohdalle reikä. Joku sais laittaa tollaset mummut kuriin!

No, katotaan miten sauraavan kerran käy. Tällä alueella asuu ainakin 2000 mummua. Pitääks mun ne kaikki opettaa kunnioittaan vahvempiaan?

ja papukaijamerkki.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7606
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      80
      7041
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5304
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4785
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      242
      4357
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4336
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4255
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4008
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3143
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48