...että se nyt kuitenkin voittaisi sen MM-tittelin piikkiluokassa. En ole varmaan ainoa joka on seurannut Mikan touhuja jo (tai toisaalta vasta!) Red Bull-Hondan ajoilta ja toivoisi nyt että paras mahdollinen toteutuisi. Siis kunnon suomalaisen moottoripyöräilyn fanit vaan liikkeelle kuten Saarisen ja Länsivuoren aikoihin niin saamme tulosta aikaan! Tsemppiä Mikalle loppukauden kisoihin!
kannustakaa Mikaa
ja Kotaria
2
294
Vastaukset
- lauri
olen täysin samaa mieltä! Ja porukoita olisi hyvä saada katsomoihin näyttämään sinivalkoista väriä vielä syksylläkin. Minä olen Valenciassa marraskuun 6.päivänä, jolloin toivottavasti Mika Kallio saavuttaa tavoitteensa, maailmanmestaruuden.
- täysin
samaa mieltä kanssanne. Mika tarvitsee suomalaisten kannatusta eikä kadehtimista. On aika poika radalla ja tulee myöhemmin ajamaan suuremmissa luokissa ja toivon mukaan kärkipäässä silloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256