lihava nainen unessa...

unimies

Näin tässä toissayönä aivan outoa unta...

Olin kotonani juomassa aamukahvia.
Kuulin ovikellon soivan ja ovella oli lihava nuori nainen, alasti. Hän halusi tulla sisään, mutta sanoin, että minulla on kiire ja suljin oven. En kiinnittänyt asiaan enempää huomiota (unityhmyyttä?) ja lähdin töihin takaoven kautta.

Yhtäkkiä olinkin isossa kauppakeskuksessa. Tämä sama nainen, yhä alasti, jahtasi minua joka paikkaan. Hän halusi kovasti päästä kotiini, mutten pästänyt häntä. Ympärillä olevat ihmiset eivät kiinnittäneet naisen alastomuuteen mitään huomiota...

En muista tarkkaan mitä tapahtui, mutta jossain unen vaiheessa olin rannalla tuon saman naisen kanssa...

Herättyäni tuo uni jäi painamaan mieltäni, sillä en pidä erityisesti lihavista naisista... Mitäköhän tällainen oikein tarkoittaa??

1

1638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Elävät olennot unessa voivat esittää unen näkijän eri puolia, tunteita, pelkoja ja niin edelleen. Jungilaisen tulkinnan mukaan ihmiset unessa ovat oma varjomme, jotka esittävät sellaisia puolia meissä itsessämme, joita emme tunne tai halua tunnustaa. Varjon tunnistaa helposti asioissa, joita kokee inhoavansa tai halveksivansa. Mainitsit, ettet erityisesti pidä lihavista naisista. Mikä lihavissa naisissa on inhottavaa? Feminiinisyys? Naisellinen heikkous? Mielen heikkous? Tunteellisuus? Pakenet tätä uninaista sekä kotona, töissä että julkisella paikalla. Varjosi kuitenkin on kaikissa unikuvissa perässäsi. Onko sinulla tällä hetkellä haasteita, joiden kohdalla sinun on osoitettava erityistä jämäkkyyttä, miehekkyyttä, voimaa, mutta pelkäät epäonnistuvasi ja paljastavasi jonkun heikon kohdan itsessäsi. Juokseminen karkuun unessa voi heijastaa nykyhetken paineita, joista saatat haluta ottaa breikin. Onko joku toive jonka haluaisit toteutuvan, mutta jonka toteutumisen esteeksi kuvittelet itseäsi, ettet pysty sitä tällä hetkellä saavuttamaan. Uninainen on lisäksi alaston eli täysin ilman mitään suojaa. Hänen ominaisuutensa ovat kaikille täysin nähtävillä. Ostoskeskuksessa ihmiset kuitenkin suhtautuvat häneen luonnollisesti, näkyvillä olevat ominaisuudet eivät herätä mitään erityistä reaktiota. Pelkäätkö turhaan itsessäsi jotain, oletko arka paljastamaan itsestäsi kaikkia puolia, etkö pidä itsessäsi jostain piirteistä.

Tällaista tuli mieleen unikirjoja selatessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe