Nyt uudistunut http://pelastakaa-stargate.net/ toiminnassa taas, kaikki sinne kipin kapin että saadaan taas Tähtiporttia ruutuun!
Pelastakaa Tähtiportti
5
1715
Vastaukset
- jaffa
tässä on asiaa oon tympiintyny ootellessa star gate sarjan uusia jaksoja
- Heh
Eikö olis vaan helpompi käydä ostamassa/vuokraamassa ne koko kauden dvd:t ??? :)
- Fox 69
Heh kirjoitti:
Eikö olis vaan helpompi käydä ostamassa/vuokraamassa ne koko kauden dvd:t ??? :)
Eipä ole saatavissa vuokrattavana ja ostettaessa hintaa tulee liikaa.
- ne netistä
Fox 69 kirjoitti:
Eipä ole saatavissa vuokrattavana ja ostettaessa hintaa tulee liikaa.
Olen saanut haettua torrentilla 8 tuotantokautta ja niihin suomisubit.
Ysikauden jaksojakin löytyy jo.
Stargate Atlantiksen kaikki esitetyt osat ovat myös löydettävissä. Ekakauteen myös suomitekstit.
Miksi ostaa. Bittorrent rulettaa. - dárgo
ne netistä kirjoitti:
Olen saanut haettua torrentilla 8 tuotantokautta ja niihin suomisubit.
Ysikauden jaksojakin löytyy jo.
Stargate Atlantiksen kaikki esitetyt osat ovat myös löydettävissä. Ekakauteen myös suomitekstit.
Miksi ostaa. Bittorrent rulettaa.Viitisitkös neuvoa tyhmälle mikä/mistä tämä lähde löytyy. Mistä löytyisi farscapen vanhoja (I-kauden) jaksoja miel. tekstein? Kiitti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884