yksityistiekunta

rst

meillä perustettiin ysityistielle tiekunta jossa on useita yksiköityjä osakkaita mutta sitä ei huomattu että tielautakunnan puh.joh.oli ottanut mukaan runkotiestä poikkeavat sivutiet ja nyt on nämä sivutien kulkijat täman huomanneet ja korjauttavat
omat tiensä tiekunnan laskuun ja minä mikä olen suurin yksiköity maksaja joudun maksamaan näistä vaikka en itse käytäkkään

mitenkä tämmöinen tiekunta saatais purettua

1

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeile valittaa alueesi hallinto-oikeuteen.

Valitus hallinto-oikeuteen tehdään, kun halutaan hakea muutosta viranomaisen päätökseen. Tässä on yleiset ohjeet valituksen tekemiseen:

Valitusoikeus: Valituksen voi tehdä henkilö, johon päätös vaikuttaa suoraan tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa.

Valitusosoitus: Viranomaisen päätökseen liitetään yleensä valitusosoitus, joka sisältää ohjeet valituksen tekemistä varten. Valitusosoituksesta ilmenee valitusviranomainen, viranomainen, jolle valituskirjelmä on toimitettava, sekä valitusaika.

Valitusaika: Valitus on tehtävä 30 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista. Tiedoksisaantipäivä on seitsemäs päivä siitä, kun päätös on postitettu, tai kolmas päivä sen jälkeen, kun se on lähetetty sähköisesti.

Valituksen sisältö: Valitus on tehtävä kirjallisena ja sen tulee sisältää:

Päätös, johon haetaan muutosta

Muutoksen kohteet ja vaaditut muutokset

Perustelut, miksi päätös on lainvastainen tai virheellinen

Valittajan nimi, osoite, kotikunta, puhelinnumero ja mahdollinen sähköpostiosoite.

Valituksen toimittaminen: Valitusasiakirjat toimitetaan hallinto-oikeudelle joko postitse, sähköpostitse tai sähköisen asiointipalvelun kautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4974
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4025
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2351
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2174
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1968
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1858
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1205
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe