Onneksi On Jane Insane, Beverly drive, Sister Morphine, Kung-fu zombies ja Eyescream!! Eihän tää paska Kaupunki olis mitään ilman näitä!
!!Rock!!
Mitä mieltä olette?
!Kouvola Rock!
10
1506
Vastaukset
- ?+??+?
mitä ne on?
- kouvola roksor
Ei suinkaan haiskahda Kymenlaakson parhaan rockbaarin House of Rockin mainokselta? :)
- Pekkavaa
¨House of rock on kyllä paras! Rytmi-katti jää ihan kevyesti kakkoseks. Rokissa on hyvä meininki. Ottaa vaan päähän että pitää maksaa se narikka, vaikka ei olisi edes takkia.
- hor
Pekkavaa kirjoitti:
¨House of rock on kyllä paras! Rytmi-katti jää ihan kevyesti kakkoseks. Rokissa on hyvä meininki. Ottaa vaan päähän että pitää maksaa se narikka, vaikka ei olisi edes takkia.
Rupee saamaan jo koomisia piirteitä tää House of rockin "piilomainonta". Yrittäjät vaan jaksaa kirjoitella tänne omia mainospuheita.. Mutta onneks täälläkin osataan lukea hyvin rivien välistä. Mutta yritys kuitenkin.
Ei todellakaan ole ekaa kertaa, kun ne "mainostaa" omaa paikkaansa tälleen. Tsemiä kuitenkin.. - Helmirok
hor kirjoitti:
Rupee saamaan jo koomisia piirteitä tää House of rockin "piilomainonta". Yrittäjät vaan jaksaa kirjoitella tänne omia mainospuheita.. Mutta onneks täälläkin osataan lukea hyvin rivien välistä. Mutta yritys kuitenkin.
Ei todellakaan ole ekaa kertaa, kun ne "mainostaa" omaa paikkaansa tälleen. Tsemiä kuitenkin..Itse olen lopettanut katissa käymisen. Esiintyjien taso on tippunut rajusti omistajien vaihduttua, ja sen mukana myös paikan rento ilmapiiri. Nykyään paikka täynnä kännissä tappelevia "metallipäitä". Toivottavasti Fuzz&fight- ja Regulus-iltoja aletaan järjestää House of rockissa!! Mutta Lasihelmi on silti eniten rok!!!
- Anonyymi
Mahtavia bändejä
- Anonyymi
Kaikki soittajat kela muusikoita
- Anonyymi
Joo ja vielä kun olisi ensimmäisen noista koskaan kuullut edes nimeltä.
- Anonyymi
Eipä niistä ole enää ketään hengissäkään.
- Anonyymi
juuri näiden kela muusikoiden vuoksi leikataan kulttuuri määrärahoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995