Monitoimitulostin

koomäki

Terve!

Olen etsimässä kotiin monitoimitulostinta tilan säästämiseksi. Tulostimen ei tarvitse olle huippulaatuinen eikä mielellään kallis, koska valokuvia sillä tulostetaan ainoastaan omalle seinälle silloin tällöin.

Vaatimuksia on siis kohtuullinen valokuvatulostus ja kohtuullinen skanneri. Hinta saisi pyöriä hieman sadan euron molemmin puolin. Olen netistä katsellut canon pixma mp110 ja hp psc 1315. Myös HP:n psc 2355 kiinnostaa, mutta kannattaako 2xA4 tulostus mahdollisuudesta maksaa pari sataa euroa ja tuollaisia 21x600 papereita saatavissa?

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF02a/7167-7409-7366 139.html

http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals /Multifunctionals/index.asp?ComponentID=25232&SourcePageID=2 6009#2

T: Juha

Muokkaaja juha_karimaki 27.08.2005 klo 13:54

6

10647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarion

osta canoni niihin saa musteet puolta edulisemmin kuin hp:een. ite erehdyin ostamaan tuon hp rutkun jälki on hyvä mutta yks tuloste maksaa pitkästi pääle egen!
      yks väripati on kirjakaupassa 37 euroa siitä tekee just 20 a4 valokuvaa.

• Jäbä

Ja pahoja sellasia, mä ostin vitun hyvän skannerin ja sitte tulostimen. Kaverilla ollu pari vuotta sellanen monitoimilaite ja on se toisaalta hyvä toisaalta paska. Ne mm. yleensä käyttää yhtä tai kahta värikasettia, eli kun tulostat pari kuvaa josssa on paljon esim. sinistä, loppuu sininen kasetista ja koko kasetti vaihtoon, vaikka punaista olisi vileä 50% jäljellä. Osta tulostin joka käyttää vähintään 5 eri kasettia, lopulta säästät rahaa paljon. Jos vielä tahdot säästää, osta musteet jostain tukusta ja täytä vanhat säiliöt itse injektioruiskulla.

• patruunoilla olevaa mallia

Joo, mulla on tuo lexmarkki p3150 ja kyllä syö väriä. Käy juuri noin että kun joku väri loppuu säiliöstä niin ostappa koko halvatun kasetti vaikka muita värejä olisi vielä vaikka kuin. Tulee kalliiksi. Menee kohta vaihtoon tuo ahmatti.

• utelias

Ideaali tapaus olisi varmaan että olisi useampi noita kasetteja. Vaan mikä laite olisi sellainen joka pärjäisi hintavertailussa esim HP 2355 kanssa?

• ostoaikeissa
        utelias kirjoitti:

Ideaali tapaus olisi varmaan että olisi useampi noita kasetteja. Vaan mikä laite olisi sellainen joka pärjäisi hintavertailussa esim HP 2355 kanssa?

epsonilta löytyy ainakin erillispatruunoilla smyk väreillä. Ja hinnat monitoimivehkeillä siinä 100-200 sisällä. inkclubilla 11egeä/patruuna.

• mielessäni

itsellänikin. Mutta väripatruunoiden hinta on järkyttävä. Olisin tullut siihen tulokseen että kannattaa hankkia värilaser. On kalliimpi hankkia mutta halvempi käytössä. Hinat jossain 400 € höyteillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe