Apua!!

Hece

Missä vika kun käynnistän koneen niin niin kone alkaa lataa windowsii mut koht tulee ruutuun ilmoitus et,seuraava tiedosto puuttuu,tai se on vioittunut:C:\Windows\System\Vmm32.vxd, ei ymmärrä mitä pitäs tehä,ei käynnisty ees vikasietotilaan, käyttis on Me !!

6

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BbB

Tuo Vmm32.vxd on käytössä vain 9X ja ME -Windowseissa. Ko. tiedosto sisältää useita VXD tiedostoja (Virtual Device Driver), ja se "kootaan" Windowsin asennuksen yhteydessä. On olemassa standardi Vmm32.vxd-tiedosto, mutta se sisältää minimaalisen määrän perus-VXD-tiedostoja joten sen käyttämisestä ei yleensä apua ole.

Melkeinpä suosittelisin Windowsin asentamista uudelleen; tosin on mahdollista yrittää komentokehotteessa purkaa manuaalisesti tarvittavat tiedostot, mutta se ei ole kaikkein helpoin tapa...

• Hece

Yritin asentaa windosin vanhan päälle, alko asentuu mut sit tuli stoppi ,ilmoitti jostain virheest ja asennus hyyty siihen, ei heti viittis formatoida c-asemaa kun siel on tärkeitä tiedostoja!?

• BbB
        Hece kirjoitti:

Yritin asentaa windosin vanhan päälle, alko asentuu mut sit tuli stoppi ,ilmoitti jostain virheest ja asennus hyyty siihen, ei heti viittis formatoida c-asemaa kun siel on tärkeitä tiedostoja!?

osoitteessa http://www.easydesksoftware.com/news/news10.htm

Toki voit koittaa asentaa Windowsin uuteen kansioon, niin tärkeät tiedostot säilyy. Ne kannattaa sitten ottaa talteen ja sen jälkeen formatoida ja asentaa Windows (taas kerran), valtaosa ohjelmista ei varmaan toimi kun win on eri kansiossa kuin aiemmin...

• eikka
      • Hece

Yritin asentaa windowsin uuteen kansioon mut ei se onnistu,aloitti kyl asennuksen mut sit tuli et ei voi asentaa tähän kansioon.(nyt oon ihan pihal)mut en vieläkään formatoi(taistelen)!!

• Hece
        Hece kirjoitti:

Yritin asentaa windowsin uuteen kansioon mut ei se onnistu,aloitti kyl asennuksen mut sit tuli et ei voi asentaa tähän kansioon.(nyt oon ihan pihal)mut en vieläkään formatoi(taistelen)!!

Löyty vanha kovo ,jossa valmiina käyttis Me,se isännäks ja riekale orjaks, sit vaan kopioimaan puuttuvat tiedostot ja siirto toiseen ja taas pelaa. Ei vaan tullu heti mieleen!!!!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe