harvassa, olen vaihtamassa duunia siis isäntää.
soittelin noihin mitä tuolla työkkärin sivuilla oli auki, juu kyllä töihin pääsee, mutta ei kukaan haluu kokemuksesta maksaa.
ihan hirvittää kun nuo uudet nuoret ajaa alle tessin tai edes kunnon läpituntihinnan, nuo varmaan samat ilmoitukset juuri siksi komeileekin sivuilla kun isännät ei haluu maksaa.
mä totesin että ammattitaito ei ilmatteksi tule, siitä että duunarii ei tarvii töihin huudella eikä jälkiä korjailla saa myös maksaa asiaankuuluvan palkan.
ei näköjään alalla pitkään ajaneen kannata vaihtaa kun kehtaavat tarjota reilusti alle tessin.
täytyy pysyy vanhassa duunissa.
maksavat
4
720
Vastaukset
- fdgfddfg
Joo, niin nää menee. Firmat tekevät niin alimitoitettuja sopimuksia ajoista, että niistä
ei paljon heru ikälisiä. Meininki on vitusti ajoa, vitun pienillä katteilla ja kaikilla vitutus. Tässä työtilanteessa ollaan valmiita tinkimään palkasta
Kyllä itskein jos pääisis unelmatyöhön niin voisin ajaa vaikkapa kympillä tunti. Sen sijaan erääseen LJ firmaan ene menisi vaikka saisin 15€ tunnissa (ei pelkoa, ei maksa edes tes palkkaa)- 3534353522
vuodelta 2005 ja kukahan taas vauhdissa, Turun yksinäinen KääpiöHomo
3534353522 kirjoitti:
vuodelta 2005 ja kukahan taas vauhdissa, Turun yksinäinen KääpiöHomo
PALAUTE YLLÄPIDOLLE!
Jos sua häiritsee se että viestit ei ole aloitusjärjestyksessä niin vittuile syylliselle, älä täällä hiirulainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151