Omistan koneen joka sammui jokin aika sitten itsestään kun sulki Windowsin. Liittynee jotenkin tuohon ATX:n emolevyyn olen ymmärtänyt. Nyt olen kuitenkin jo jonkin aikaa joutunut sammuttelemaan koneen itse etupaneelin nappuloista paineskellen, kun Windowsin sammuttamisen jälkeen kone raksuttaa hetken ja sen jälkeen ilmoittaa että voit katkaista virran koneesta. Miten saisin koneen jälleen omatoimiseksi tässä suhteessa?
Kiitokset jo etukäteen kaikille auttajille! :)
Tietokone ei sammu...
2
350
Vastaukset
- DOS-6
En kyllä tiedä mikä olisi moisen voinut aiheuttaa, mutta itse lähtisin etsimään vikaa ensiksi BIOSsista... Tosin ihan kaikkien ei sinne kannata mennä, eikä siellä todellakaan kannata tökkiä miten sattuu, vaan BIOSsin asetuksia muuttavan pitäisi olla vähintään 1000% varma siitä mitä tekee.
Oletko tehnyt mitään muutoksia koneeseen? Käyttöjärjestelmään? Onko ollut muita kummallisuuksia?- Sihteeri
No en nyt äkkiseltään muista teinkö mitään suurempia muutoksia koneeseen ennen tuota tapahtumaa. Olen yrittänyt BIOSsista katella jotain sopivaa millä saisi ongelman korjattua, mutta toistaiseksi ei ole onnistunut. Olen myös kokeillut erilaisia tietokoneen sammuttamseen erikoistuneita ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236